Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla menee HERMOT KOHTA!!!!

Vierailija
11.11.2013 |

Täällä on näköjään joku muukin menettänyt hermonsa saman aiheen tiimoilta, mutta mieheni ex, voi luoja miten voi olla raivostuttava nainen. Meillä on sovittu että lapset ovat arkena yhden illan meillä ja joka toinen viikonloppu, arkitapaamiset sovitaan aina edellisellä viikolla valmiiksi. No nyt eilen veimme lapset takaisin äidilleen ja olemme jo viime viikolla sopineet että lapset tulevat sitten keskiviikko iltana meille jotta lasten äiti pääsee jonnekkin työpaikan koulutukseen viereiseen kaupunkiin. Varmisti viellä kun veimme lapset että sopiihan se keskiviikko. Olemme tämän mukaan omat menomme sitten suunnitelleet kunnes eilen illalla alkoikin tämä tekstiviestien lähettely, "voisitteko hakeakkin lapset tiistaina, se meidän koulutus onkin tiistaina". Ensinäkin paikka jossa nainen on töissä on suljettu vikonloppuisin, ja vain 30 minuuttia aikaisemmin koulutus oli viellä keskiviikkona. No mieheni auto on huollossa tiistaina ja minä olen varannut ajan fysioterapiaan eli ilmoitimme eksälle että valitettavasti meille ei sovi tuo tiistai vaan olemme järjestäneet asiamme niin että haemme keskiviikkona. Saimme sitten muutaman tulenkatkuisen viestin kuinka emme voi yhtään joustaa koskaan ja että mihin aikaan pääsen hakemaan terapian jälkeen ynnä muuta ynnä muuta. Viimeisenä tuo eksä rankuttamisensa jälkeen kirjoitti "no jos se on teidän niin hankalaa ennen neljää hakea lapset niin minä voin vaikka ne tuoda teille". Miten ihminen joka ei ole olevinaan edes samassa kaupungissa voi yhtäkkiä tuodakin lapset meille? kesken koulutuksenko lähtee tuomaan lapset meille :D joo tämä ei ole eka kerta kun se akka valehtelee silmät ja korvat päästään päästäkseen lapsista eroon jonkun muun tärkeämmän asian vuoksi.. Sori että purnasin tänne..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloittaja, minulta saat täyden tuen. Ärsyttää tuollainen toiminta ja kuulostaa valheelta. Kyllä koulutuksien aikataulut on ajoissa tiedossa. En kehtaisi jäädä ekan ein jälkeen jankkaamaan. Joustaminen molemmin puolin on hyvä, mutta jos ei käy niin ei käy. En ole uusioperheen jäsen, jos kaikki nyt niin luulevat.

Vierailija
22/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää:

Ensin sanot aloitusviestissä että lapset tulisivat teille keskiviikkoILTANA koska äidin koulutus on silloin keskiviikkona.

Sitten sanotaankin että koulutus onkin tiistaina -ja meinaatte silti hakea lapsia keskiviikkona.

Ja myöhemmin taas puhut että koulutus alkaa klo 8 aamulla ja kestää ilta kuuteen. Minusta kuulostatte kiusaajilta jos lapsia ei vois aamulla teille ehdottaa tuotavaksi. Olette kuulemma töissä (aamuviideltä kuten kehuit). Ja menet fyssaan.

Mies tekee yllättävästi pitkän päivän ja vie autoakin korjaukseen.. Mitään ei voisi siirtää. Vaikka ilmeisen joustavaa pitäisi olla kun hoitopäivääkään ei ole ennalta jouduttu määrittelemään.

Sanot että tämä on VARMAAN eka kerta kun sanotte ei mutta jatkuvasti on nämä tappeluja? Eli silti jaksatte olla tukkanuottasilla vaikka viikottain jos niin käy?

Miksi sinä edes mainitset vitsilläkään että elämä olisi helpompaa jos lapset olisivat teillä viikot? Hyvä tavaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 on ap. provo siis taisi olla koko juttu. 

Vierailija
24/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin fysioterapia sit se olikin lääkäri, ensin auton huolto sit se olikin pitkä päivä.

Ihan miten vaan.

""Täällä äidit kuvittelee olevansa jotain yli-ihmisiä jotka voi hallita lasten kautta toistenkin elämää.""

Nuo lapset ovat miehesi lapsia !! Olet ottanut miehen jolla on lapsia ! Kestä se tai vaihda miestä! Lapset hallitsevat elämää, ei äiti.

Elämä on just niin vaikeeta ja hankalaa kun sen itselleen tekee. Seuraavaksi varmaan valitat ku mies joutuu maksaa niin paljon elareita ?

Vierailija
25/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi olla paikalla alkujaankaan kun lapset on isän luona?

Voithan sinä mennä fyssaan.

Lapsien ISÄ voi varmasti KYSYÄ työpaikalta muutoksia työaikaansa, miksi se pitää ampua alas ettei niin voisi tehdä? Ihan vaan kun "on jo sovittu".

Jos isä tahtoo lapset kotiin vaikka auto olisi huollossa niin mitä sitten?

Vierailija
26/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 10:49"]

Eli teidän kaikkien mielestä lasten isän tulee taipua tapaamisiin millä aikataululla tahaansa. Lasten äidin puolestaan ei tarvitse joustaa yhtään missään asiassa koskaan? Esimerkiksi viimeviikolla lasten äidillä oli "koulutus" myös. Minä hain lapset hoidosta toin meille (tämä sovittiin samana aamuna) illalla kello 19:30 lasten äiti soittaa että tuoda lapset vasta aamulla,tähänkin suostuttiin. Nyt ENSIMÄINEN KERTA kun meille ei todellakaan sovi että haemme lapset niin kamala meteli? Minä olin itse auto onnettomuudessa kolmeviikkoa sitten ja saan fysioterapiaa ja säännöllistä kipuhoitoa vaurioituneeseen hermoon selkärangassa joten en valitettavasti pysty lääkärikäyntiäni perumaan ihan jo oma terveyteni takia javarsinkin kun nimenomaan sovin ajan niin ettei ole lasten hakua. Ja edelleen jos äidille tulee yllättävä meno aikana kun lapset ovat sovitusti hänellä, mikä pakko meidän on muuttaa suunnitelmia tai palkata hoitaja? Eiös se ole sen tehtävä kenelle tulee este olla lasten kanssa, jos meillä on viikonloppuna pakollinen meno niin että lapset eivät voi olla mukanamme ei me aleta lasten äidille riidellä että kyssä sun on nyt oltava lasten kanssa tai maksettava lapsille hoitaja. Ihme touhua taas.Täällä äidit kuvittelee olevansa jotain yli-ihmisiä jotka voi hallita lasten kautta toistenkin elämää.

[/quote]

Jos teillä tilanne vaihtelee viikottain ja tätä sovittelua ja hoitosysteemiä on alkujaankin tahdottu näin toteuttaa että nainen pääsee opiskelemaan niin miksi pitää sitten alkaa tappelemaan?

Koska se ei käy sinulle?

Miksi sinun pitää olla kotona kun lapset tulee isänsä luokse? Mene sinä toki sinne lääkäriisi jos ajanvaraus ei onnistu vaikka tässäkin toisaalta vaan ilmoitat suoraan ettei käy, etkä auta.

Mies tekee pitkää päivää ja autokin on huollossa -kai teillä on kotikin pian remontoitavana ja kissa karkaa niin sitä etsitään. Kuulostaa aika kaukana nyt siitä että sitä naista isä saa auttaa. Kuulostaa enempi siltä että sinä olet vaan vastassa seinänä.

Vierailija
27/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se että mies on tehnyt selväksi ettei voi lapsia tiistaina hakea sillä on töissä eikä pysty sitä enää muuttamaan ja hänellä on auto huollossa joka sekin jo luo omat hankaluutensä, lisänä vielä se etten minäkään pysty lapsia hakemaan sillä olen fysioterapiassa.. eli meidän puolestamme suunnitelmaa ei voi muuttaa. Valitettavaa mutta totta. :) eikä minun tarvitse erota miehestäni koska hänellä on lapset, mutta olemme päättäneet lopettaa yhteydenpidon eksään, näkemiset sovitaan etukäteen ja piste. kumpikin hoitaa osansa.

Vierailija
28/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sama haetaanko lapset keskiviikkona vai tiistaina, tiistaina minä enkä mieheni heitä päästä hakemaan, keskiviikkona pääsemme :) 

Vierailija
29/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätitte nyt yhtäkkiä kesken sun av-keskustelun lopettaa yhteydenpidon eksään? ihan varmaan joo. 

Vierailija
30/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 10:49"]

Eli teidän kaikkien mielestä lasten isän tulee taipua tapaamisiin millä aikataululla tahaansa. Lasten äidin puolestaan ei tarvitse joustaa yhtään missään asiassa koskaan? Esimerkiksi viimeviikolla lasten äidillä oli "koulutus" myös. Minä hain lapset hoidosta toin meille (tämä sovittiin samana aamuna) illalla kello 19:30 lasten äiti soittaa että tuoda lapset vasta aamulla,tähänkin suostuttiin. Nyt ENSIMÄINEN KERTA kun meille ei todellakaan sovi että haemme lapset niin kamala meteli? Minä olin itse auto onnettomuudessa kolmeviikkoa sitten ja saan fysioterapiaa ja säännöllistä kipuhoitoa vaurioituneeseen hermoon selkärangassa joten en valitettavasti pysty lääkärikäyntiäni perumaan ihan jo oma terveyteni takia javarsinkin kun nimenomaan sovin ajan niin ettei ole lasten hakua. Ja edelleen jos äidille tulee yllättävä meno aikana kun lapset ovat sovitusti hänellä, mikä pakko meidän on muuttaa suunnitelmia tai palkata hoitaja? Eiös se ole sen tehtävä kenelle tulee este olla lasten kanssa, jos meillä on viikonloppuna pakollinen meno niin että lapset eivät voi olla mukanamme ei me aleta lasten äidille riidellä että kyssä sun on nyt oltava lasten kanssa tai maksettava lapsille hoitaja. Ihme touhua taas.Täällä äidit kuvittelee olevansa jotain yli-ihmisiä jotka voi hallita lasten kautta toistenkin elämän

[/quote]

Ap ei nyt ymmärrä sitä tosiasiaa, että varmaan 80% tämän palstan ämmistä on juurikin niitä katkeroituneita jätettyjä exiä, joten he eivät kykene ajattelemaan asiaa puolueettomasti. Jos nämä henkilöt kykenisivät ajattelemaan muitakin kuin itseään, tuskin olisivat alunperin eronneetkaan. Itse ymmärrän kyllä pointtisi, mutta en olekaan eronnut... Totta kai asioista pitää sopia molemminpuolisesti ja huomioida myös teidän aikataulunne, jos kerran muuta oli jo sovittu.

Vierailija
31/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiks tossa että päätettiin asiasta kesken keskustelun??? :Oboho.. Ei tainnu lukee ;) tiedoks teille et mulla on itellläniki lapsi, joten ei kannata kuvitella ettenkö lapsia meille haluisi, mun lapsen isä sattuu asuu lapsen koulun vieressä joten isä tuo lapsen illalla takas kotiin, kuten sovittu aikaisemmin :) 

Vierailija
32/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua.

Seurannut vierestä kaveriperhettä. Miehen ex kuskaa lapsia sinne miten haluaa, eivätkä he voi tehdä omia suunnitelmia kun pitäisi olla passissa lasten takia.

Ex saa kauheat pultit jos lapsia eivät ota menojen takia. Ja sitten siinä kärsii lapset.

Vierailija
33/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 31 on ap. Opettele hyvä ihminen kirjoittamaan, ettet jää niin helposti kiinni. Huutamisen unohdit jo, mutta muutakin pitäisi muuttaa. 

Vierailija
34/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kiinni mistä :D 

Vierailija
35/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten ole. Yritän vain katsoa asiaa tasapuolisesti ja totean faktat.

Vierailija
36/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ne aivotkin jää erossa monilla narikkaan, kun sokeasti vain tuijotetaan omaan napaan eikä ajatella että ihmisillä on ehkä muutakin tekemistä kuin eksän lapsien kaitsemista 24/7.

Vierailija
37/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 31 on myös ap ja ap:llä on lapsi.. Hitto että on huono luetun ymmärtäminen näil ihmisillä täällä..

Vierailija
38/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap edelleenkään.

Vierailija
39/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yhdentekevää kuka on kuka tässä keskustelussa. Ap. vaikuttaa kuitenkin täydeltä idiootilta ja on todella surullista, että sellaisetkin saavat tehdä lapsia. Ja ei... en ole eksän puolella, koska epäilen, että ap. tuskin olisi saanut kovin älykästä miestä. Eksäkin lienee yhtälailla tyhmä. Antakaa ne lapset adoptioon. Saavat vähän paremman pohjan elämälleen. 

Vierailija
40/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:29"]

Pointti on se että mies on tehnyt selväksi ettei voi lapsia tiistaina hakea sillä on töissä eikä pysty sitä enää muuttamaan ja hänellä on auto huollossa joka sekin jo luo omat hankaluutensä, lisänä vielä se etten minäkään pysty lapsia hakemaan sillä olen fysioterapiassa.. eli meidän puolestamme suunnitelmaa ei voi muuttaa. Valitettavaa mutta totta. :) eikä minun tarvitse erota miehestäni koska hänellä on lapset, mutta olemme päättäneet lopettaa yhteydenpidon eksään, näkemiset sovitaan etukäteen ja piste. kumpikin hoitaa osansa.

[/quote]

Ja mikäs siinä on ongelma, kun exä voi ne lapset tiistaina tuoda teille?? Ei ei ongelmaa, että autokin on huollossa.