Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat/kummallisimmat/kamalimmat tietämäsi parisuhdekuviot - peukutusketju

Vierailija
16.09.2020 |

Onko suvussasi, ystäväpiirissäsi tai tuttaviesi joukossa joku outo/kummallinen/kamala parisuhdekuvio, jota ihmettelet? Paheksutko jotain parisuhdekuviota, jonka tiedät? Kerätään ketjuun näitä parisuhteita. Peukku ylös = ihmetyttäisi minuakin, peukku alas = mitä ihmeellistä tässä parisuhteessa on?

A ja B ovat jo vuosia eläneet pariskuntana ja asuvat yhdessä. A ja B eivät kuitenkaan voi mennä naimisiin, koska B on yhä naimisissa C:n kanssa, joka on hänen ensimmäinen puolisonsa. B haluaa pysyä naimisissa pitkäaikaissairaan C:n kanssa, jotta hän voi toimia omaishoitajana, lain silmissä olla lähiomainen ja saada kaiken tiedon puolisonsa hoidosta. Itse ihmettelen tuota kuviota suuresti, eikö muka lähiomaisena/omaishoitajana voisi toimia joku muukin kuin virallinen puoliso.

Ap

Kommentit (323)

Vierailija
221/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

No näiden kaikkien rinnalla tää mun juttu on aika normi. Siis mulla oli yks aika sexu mies ja väliin vähän ihmettelin et se oli niin ku ei olis muistanu jotai juttui ja sil oli välill jotenki erillainen tyyli taik haju. No sit tuli kesä ja mä yhtäkkii tajuun et se oli sen broidi ollu. Nää miehet oli jakaneet mua väliin ja mä olin sit ihan sekasin et kumman kans mä sit niin kuin seukkasin kun ne oli ihan saman näkösii. Mä sit aloin sen jota sanon vanhemmaksi, kun se oli jonkui minuuttei vanhempi, oleen ja meillä meni ihan mukavaa oli ja sit breikit. No meni aikaa ja alkaa toinen kesä niin mä sit aloin sen nuoremman kans kun tavattiin leiril ja mä olin jotenki yksinäinen ja siit oli turvallinen olo. Mä jonkun aikaa oltiin, mut se meni sit poikki kait ja mä tos aloin funtsaan et oikeesti mä en yhtään tiedä kumman kaa mä olin milloinki. Mut ne silmät oli aivan yhtä tuliset kummallaki ja aivan ihanii hetkii meil oli. Ne oli niin huomaavaisii ja tosi miehiä kahdestaan ku olt.

Sama selkokielisenä olis kiva, mutta ok. Tiedän tämmöiset identtiset huijariveikot.

Toivotaan, että löydät kivan yksösen :)

Vierailija
222/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevörevöragain kirjoitti:

Parin kuukauden panosuhde varatun työkaverin kanssa. Olin vielä hänen puolisonsa kaveri. Paneskeltiin kun hänen mies oli reissussa. Kerran tuli leffareissun jälkeen luokseni panemaan. Moraalisesti tosi väärin ja luulen että tämä mies on kaappihomo. Panokertoja taisi kertyä 20. Paneskelin myös itseäni vanhemman naisen kanssa joka kertoi pettäneensä miestään työkaverin kanssa neukkarissa.

Toyboy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta ihmetyttää suhteet joissa kumpikaan osapuoli ei halua olla toisen kanssa mutta silti ei erota. Tehdään kaikkensa että ei tarvitse olla kotona tai tehdä toisen kanssa mitään mutta ei erota. Ei vaikka ei olisi lapsiin tai rahaan liittyviä syitä.

Tällainen on todella hämäävää, tunnen itse yhden sellaisen parin. Mitään syytä olla yhdessä ei ole kuin lapset mutta miksi sitä eroamista pitää odottaa kunnes lapset ovat lentäneet pesästä??????

Halutaan lapsille "ehjä" ydinperhe (ja helvetin huono esimerkki toimivasta parisuhteesta)...

Vierailija
224/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kuoli rajun noroviruksen yhteydessä äkillisesti. Kaipaamaan jäi pieni vauva, sekä useampi vanhempi lapsi.

Hautajaisten jälkeen mies meni naimisiin kuolleen vaimonsa siskon kanssa. Että sillä lailla sitten.

Todella ikävästi toimittu, mutta voiko norovirukseen siis kuolla? Tai voiko se aiheuttaa sellaisia komplikaatioita, että niihin kuolee? :O

Kuulostaa uskonnollisen ääriliikkeen tilanteelta. Liian tiheistä synnytyksistä heikentyneen ja äskettäin taas synnyttäneen äidin elimistö ei vain kestänyt.

Vierailija
225/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mun oma suhde. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, asutaan erillään. Mä toivoisin avioliittoa ja lapsia, mies haluaa vaan seurustella ja tavata kerran viikossa. Miehen suku tai kaverit eivät edes tiedä minun olemassaolosta. En ymmärrä itsekään miksi olen jäänyt tähän suhteeseen.

Kunhan pidät varasi, ettet perheenperustamismielessä anna junan mennä ohi.

Suomi on pullollaan miehiä, jotka ilomielin perheellistyisivät kanssasi. - Mies vaikuttaa aika oudolta.

Vierailija
226/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs sukulainen oli naimisissa ja perheessä useampia lapsia. Kun hän meni synnyttämään nuorinta lastaan sairaalaan, lähti mies sillä välin toisen naisen matkaan. Hummasivat ympäri Suomea, asuivat hotelleissa, polttivat rahaa tuhansia euroja.

Tätini järkyttyi tästä niin, että joutui suoraan synnytyslaitokselta psykiatriselle "lepäämään" pariksi viikoksi. Toipui kuitenkin täysin ja jatkoi elämäänsä ison lapsikatraan yksinhuoltajana. Lasten isää ei ilmeisesti enää nähty, joskus kuulemma oli käynyt jossain päiväkodin aidan takana katsomassa tätä nuorinta lastaan, jota siis ei ollut koskaan edes tavannut. 

Tiedän vastaavan tapauksen, mutta sillä erotuksella että mies palasi takaisin (kun toinen nainen jätti) ja vaimo otti takaisin. Parisuhde on sen jälkeen jatkunut jo 20 vuotta, mies pettänyt vielä monta kertaa uudelleen, mutta parisuhde vain jatkuu...

Nainen sietää paljon lasten ja lastenlasten takia.

Jossain vaiheessa kyynelet vain ehtyvät.

Vierailija
227/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan hottiksen avioliitto on hajoamassa, yksi aikuinen lapsi joka muuttanut omilleen. Ilmeisesti hottiksella keski-iän kriisiä pukkaa ja iskee työpaikalta 10 vuotta nuoremman kolmen lapsen isän. Alkaa seksirumba työpaikalla joka johtaa hottiksen potkuihin ja nuoremman perheenisän perheen hajoamiseen. Harmissaan vierestä sitä katotaan, miksi hottiksen piti iskeä kyntensä juuri kolmen lapsen isään kun saisi kenet tahansa, paljon riitaa ja murhetta että pääsee panemaan työpaikalla.

Ja perheenisä oli taas vaan viaton uhri... Hohhoijaa.

Ei tietenkään ollut uhri, mutta on todellakin olemassa naisia jotka viehättyy ainoastaan ukkomiehistä ja lähtee näitä jahtaamaan. Voisikohan tuota kutsua jonkinlaiseksi fetissiksi. Eräskin yh-nainen oli kiinnostunut miehestä, mutta suorastaan kuuli sen pettymyksen tämän äänessä kun sai tietää että mies on sinkku, oli luullut perheelliseksi. Siihen loppui sitten se kiinnostus mieheen.

Biologinen (eli tiedostamaton) selitys on, että perheellinen mies on todistanut lisääntymiskykyisyytensä.

Vierailija
228/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden parin, joka on ollut n. 6-7 vuotta kimpassa ja asuvat yhdessä. Miehellä lapsi johon ei pidä yhteyttä eikä ole kertonut tästä lapsesta avokilleen. Ilmeisesti tämän takia mies välttelee tapaamasta avokin kanssa ihmisiä jotka tietää asiasta, ja näitä on paljon koska asia on ihan julkista tietoa ja iso osa miehen vanhoista kavereista ja ihan puolitutuistakin tietää. Jotenkin tuntuisi, että pitkällä tähtäimellä todennäköisyys salailun onnistumiseen on aika pyöreä nolla. Kertoisin itse jos tuntisin avokin paremmin mutta en tunne.

Viimeistään perunkirjoituksessa paljastuu, jos isän nimi lapsen papereihin on kirjattu.

Vierailija
229/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35 vuotias tuttava, joka vietti kaiken aikansa meidän 15-19 vuotiaiden kanssa. Hänellä oli aina se nuorin tyttöystävä, eli ku me olimme 17-21v., hänen tyttöystävä oli 14-15v. Yhden tyttöystävän kanssa viettivät aikaa tytön vanhemmilla, kysyin tytöltä, että haittaako vanhempia. Niin olivat kuulemma kertoneet että mies on 22. Tyttö luuli, että mies on 28, vaikka oli oikeasti noin 35. Aivan sairas tyyppi, ei halunnut olla minun kanssa enää tekemisissä kun kutsuin tyttöystävää lapsimorsiammeksi ja miestä pedariksi.

Vierailija
230/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan hottiksen avioliitto on hajoamassa, yksi aikuinen lapsi joka muuttanut omilleen. Ilmeisesti hottiksella keski-iän kriisiä pukkaa ja iskee työpaikalta 10 vuotta nuoremman kolmen lapsen isän. Alkaa seksirumba työpaikalla joka johtaa hottiksen potkuihin ja nuoremman perheenisän perheen hajoamiseen. Harmissaan vierestä sitä katotaan, miksi hottiksen piti iskeä kyntensä juuri kolmen lapsen isään kun saisi kenet tahansa, paljon riitaa ja murhetta että pääsee panemaan työpaikalla.

Ja perheenisä oli taas vaan viaton uhri... Hohhoijaa.

Ei tietenkään ollut uhri, mutta on todellakin olemassa naisia jotka viehättyy ainoastaan ukkomiehistä ja lähtee näitä jahtaamaan. Voisikohan tuota kutsua jonkinlaiseksi fetissiksi. Eräskin yh-nainen oli kiinnostunut miehestä, mutta suorastaan kuuli sen pettymyksen tämän äänessä kun sai tietää että mies on sinkku, oli luullut perheelliseksi. Siihen loppui sitten se kiinnostus mieheen.

Biologinen (eli tiedostamaton) selitys on, että perheellinen mies on todistanut lisääntymiskykyisyytensä.

Itse veikkaan voimakasta kilpailuviettiä. Tällaiselle naiselle todellinen viehätys miehen iskemisessä on se, että hän voittaa kilpailussa toisen naisen.

Vierailija
231/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeikäinen pariskunta väittää tavanneensa seurakuntaillassa. Oikeasti tapasivat lehti-ilmoituksen välityksellä ysärin alussa. Ihmeellistä esittämistä, tuollaisessa lehti-ilmoituksessa ei ole mitään noloa. Noloa on tuo valehtelu.

Niinhän Matti Vanhanen ja Susan Ruusunenkin tutustuivat Suomi24  treffipalstalla mutta väittivät tavanneensa Ikeassa :D

Vierailija
232/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kolmen lapsen isää, kun vieteltiin viaton rassukka. ;(

Pointti on se että tämä nainen olisi saanut kenet tahansa, kaikki toimarista lähtien kuolasi hänen peräänsä. Työpaikalla olisi ollut tarjolla sinkkua ja eronnutta jolla aikuiset lapset, nuorta ja vanhaa vapaata miestä. Päätti sitten hajottaa perheen jossa pieniä lapsia. Itsekäs ja kylmä nainen, aina valitti omasta lapsesta kun äitiys ei kiinnostanut. Tämä on siis pointti, jos mu na a on tarjolla miksi valita juuri se joka tapahtuessaan tuhoaa eniten. Eikös tämä ole ketjun aihe, kummallisten suhdekuvioiden ihmettely.

Eiköhän tässä naimisissa ollut perheenisä sen oman perheensä hajoittanut eikä tuo eronnut nainen. Ihan samalla tavalla miehillä on vastuu omista suhteista ja perheistään kuin naisillakin. Ei miestenkään tarvitse panna jokaista heitä piirittävää naista, miehetkin voi sanoa ei siinä missä naisetkin.

Vierailija
233/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri seurustelee narsistin kanssa, joka estää meitä olemasta enää kavereita. Teki sitten 2 lastakin sen kanssa ja unohti kaverit...

Vierailija
234/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli pomppia kivikovan kalun päällä, himottaa niin perhanasti

Vierailija
235/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanahimo kirjoitti:

Tekisi mieli pomppia kivikovan kalun päällä, himottaa niin perhanasti

Auts! Ihan korkokengilläkö meinasit pomppia, vai laitatko edes tohvelit jalkaan?

Vierailija
236/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eräs mies oli naimisissa, erosi ja otti uuden naisen. naiset olivat siskoksia. eikö todella muita vaihtoehtoja löytynyt?

Tiedän vastaavan kuvion... siinä on lapset sitten puolisisaruksia ja -serkkuja keskenään.

Vierailija
237/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa seurustelemaan pelimiehen kanssa, joka petti exäänsä. Ei mene kauaa kun he saavat lapsen. Jokin aika tämän jälkeen pelimies tuomitaan seksuaalirikoksesta. Nainen ei jätä pelimiestä, vaan jatkaa parisuhdetta pelimiehen kanssa tästä huolimatta.

0/5 koska vieressä nukkuminen ei ole seksuaalirikos.

Vierailija
238/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri oli ensin suhteessa mieheen, joka oli väkivaltainen ja itsetuhoinen tapaus. Oli kuristanut kaveriani ja lyönyt niin, että hän oli tippunut lattialle sohvalta. Erosivat lopulta. Kaveri löysi toisen miehen melko pian eron jälkeen. Ei mennyt kuin vajaa 6kk ja menivät naimisiin, ostivat ison rivarin. Lapsi siihen heti perään ja yksi keskenmeno ennen sitä. Eli varmaan raskaaksi yrittänyt jo muutaman kk seurustelun jälkeen. Kysyi vielä mua kummiksi. En ryhtynyt siihen soppaan mukaan, kun muutenkin tietää nuo mieskuviot.

Vierailija
239/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä molemmat osapuolet tehneet omat päätöksensä pettää. Jännää, että näissä pettämistapauksissa nainen on se syypää, kun "iskee kyntensä" tai viettelee "kunnollisen perheenisän" tms.

Tässä tapauksessa kävi just niin että hottis piiritti miestä ja ehdotti lopulta suoraan seksisuhteen aloittamista, mies epäröi, hottis sai potkut koska ei hoitanut hommiaan enää, oli työpaikan henkilötöpäällikkö, mies hoiti työtehtävänsä ja selvisi varoituksella. Seksiä harrastettiin työaikana työpaikan tiloissa.

Miesraukka ei kertakaikkiaan voinut mitään, voi uhripoloista.

Vierailija
240/323 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun suhdekuviot ennen: oli seurustelevinaan yhden miehen kanssa, mutta oikeasti tapaili baareissa useita eri miehiä ja myös poikaystävänsä kavereita tapaili seksitreffeillä ja baareissa. Valehteli että hän asuu vain yhden miehen kanssa. Lopulta mies sai tietää ja muutti kauas, mies oli kuitenkin koko ajan pitänyt oman asuntonsa eikä täysin luottanut naiseen. Nainen tapaili mm. vieraiden miesten  lisäksi selän takana myös poikaystävänsä useimpia kavereita ja työkavereita, joista mies sai sitten jälkeenpäin tiedon. Naisella oli jatkuvasti bileitä ja oli ilmeisesti myös ollut usean miehen kanssa samaan aikaan. Nainen sekosi ja alkoi kuvitella poikaystävällään olevan suhde mm. serkkuihinsa, koska mies oli väittänyt viettävänsä aikaa serkkujensa kodissa vaikka todellisuudessa oli jossain missälie. Lopulta mies kyllästyi naisen pettämisiin ja alkoi tapailla yhtä naista joka oli vähän kaikkien kanssa, josta nainen sekosi täysin ja alkoi repiä ja rikkoa miehen vaatteita "kostona" ja nainen tapaili edelleen miehensä yhtä kaveria jatkuvasti. Nyt he ovat eronneet mutta olen huomannut että nainen edelleen kulkee tapaamassa entisen poikaystävänsä entistä kaveria, heillä on joku suhde/seksiä edelleen vaikka tekivät tuollaiset temput toisille hyville ystävilleen ja nainen poikaystävälleen. Nainen ehti vuosikausia pettää poikaystäväänsä useiden eri miesten kanssa. En tiedä miten pystyvät edelleen näkemään toisiaan nainen ja hänen poikaystävän kaveri, minua he ällöttävät, koska he ajattelevat vain itseään ja himojaan muista viis, eivätkä kuitenkaan seurustele mutta jatkuvasti tapailevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme