Mihin olet ulkonäössäsi tyytyväinen? (kehumisketju)
Minä olen tyytyväinen hiuksiini ja farkkupeppuun.
Kommentit (42)
Kaikkeen. Jos en voi itse muuttaa piirteitäni, olen oppinut hyväksymään ne sellaisina kuin ne on.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 00:12"]
Onko pakko tulla tänne alapeukuttamaan ainoita hyviä asioita mitä toiset ulkonäöstään keksivät?
[/quote]
Ainoita hyviä asioita? Niin, tosi harmi, että nr. 26:llakin oli vaan yksi hyvä piirre itsessään... ne 70J:n tissit :D.
Yli viisikymppiseksi mulla on vielä ihan kauniit rinnat (70c), vyötärökin löytyy. Käteni ja kynteni ovat kauniit, manikyyrissä luulivat rakennekynsiksi. Hiukset ovat paksut ja tuuheat. Muuta kaunista en itsestäni löydä.
Mulla on kauniit kasvot ja osaan myös meikata hyvin. Mulla on myös sirot kädet ja jalat.
Korviin, pään muotoon, silmiin (meikattuna), sivuprofiiliin, hartioihin ja siihen, että pysyn verrattain helposti hoikkana kun vain liikun, vaikka syönkin usein reippaasti.
Aika moniinkin asioihin. Ekana tulee mieleen pitkä ja hoikka vartalo, pitkät sääret, sirot jalkaterät, kauniit kasvot. Pyöreät ja pystyt rinnat.
pahan pistit.
Ryhtiini ja siihen miten itseni kannan.
Jalkojen pituuteen (en leveyteen).
Kapeaan lantioon.
Kysy toukokuussa uudestaan, sillon ehkä jostain löytyy jotain hyvääkin - nyt on niin synkkää ja harmaata, ettei missään ole mitään hyvää.
No mulla on aika sellaiset kauniit ja söpöt kasvot. hymykuopat.
Kauniit hiukset ja peppu.
Mutta aika pökkylä mun kroppa on.
Onneksi se ei oo niin justiinsa tuo miesten saanti niistä kurveista kiinni.
Oon näyttäny hyvin kelpaavan tällasena pökkylänä kuhan kasvot ja hiukset on kauniit...ja sopusuhtainen vartalo
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:45"]
Kysy toukokuussa uudestaan, sillon ehkä jostain löytyy jotain hyvääkin - nyt on niin synkkää ja harmaata, ettei missään ole mitään hyvää.
[/quote]
entäs silmät, nenä (mulla liian iso), niska :) ap
Olen tyytyväinen pituuteeni (pitkä), painooni (hoikka), hiusteni väriin, silmieni väriin, huuliini, peppuuni, säärien pituuteen ja kauniisiin käsiin. Niin ja huulet ovat myös nätit.
Mussa kaunista on nenä ja huulet, mutta rumassa naamassa, ettei näillä liikoja kehuta :)
Isot kauniit siniset silmät. Toinen silmä kyllä väsyneenä vähän karsastaa... No voi ei.
Hiuksiini, jotka ovat paksut ja kauniin väriset (tumma ruskea)
Reisiini, jotka ovat kapeat.
Huulet, minulla on täyteläiset, kauniin malliset huulet. En tarvitse mitään täyteaineita, luonnostaan sellaiset pusuhuulet, jotka on nyt haluttuja.
Lisäksi kulmakarvani ovat todella kauniit; kauniin malliset, mustat, ja silmät isot.
Korvat pienet ja sirot.
Muuta kaunista minussa ei olekaan.
Onko pakko tulla tänne alapeukuttamaan ainoita hyviä asioita mitä toiset ulkonäöstään keksivät?