Suomesta tuli ydinasevaltio!
Eduskunta hyväksyi ydinenergialain selvin lukemin 125-62. Ydinenergialakia vastustivat kaikki äänestyksessä olleet Sdp:n, vasemmistoliiton ja vihreiden kansanedustajat.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012086447.html
Tavallinen kaduntallaaja kuvittelisi, että ydinaseet Suomen maaperällä olisi sen verran Iso Juttu, että siitä kysyttäisiin kansalta.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Minulle voi tuoda vaikka kaksi ydinasetta tähän pihalle.
mulle ja
Mutta edelleen on kiellettyä tuoda "liikaa" tupakkia laivalta. Vttu, pitäisikö tilata Temu-ydinkärki kotiinkuljetuksella?
Eikös se vain liity siihen että Suomen läpi uuden lain mukaan saa sitten kuljettaa ydinaseita? Ei sillain että Suomi hankkisi niitä itse. Tähän asti ei ole katsos saanut kuljettaa Suomen läpi ydinaseita.
Hyvä...se on sitten otettava menetetyt maat idästä takaisin..meidän suvullakin on tiluksia ja Laatokan rantaa sielläpäin..hyökkäys on paras puolustus..
Vierailija kirjoitti:
Eikös se vain liity siihen että Suomen läpi uuden lain mukaan saa sitten kuljettaa ydinaseita? Ei sillain että Suomi hankkisi niitä itse. Tähän asti ei ole katsos saanut kuljettaa Suomen läpi ydinaseita.
Joo
Suomessa on nyt yhtenäinen laki muiden Pohjoismaiden kanssa.
Ei tullut.
Lainsäädäntö on nyt samalla tasolla muiden Pohjoismaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Miksi meillä ei ole myös yhtenäinen verotus, valuutta ja esim. sos. tuet muiden Pohjoismaiden kanssa?
Olemme ainut jolla on Euro riippakivenään.
Olemme euroopan kovin verottaja, alv 25,5% ja vain Unkarilla on kovempi alv, mutta sielläkin alennetut verokannat ovat pienempiä, joten käytännössä Suomi on euroopan kovin verottaja.
Onko muiden Pohjoismaiden sos. tukien tasosta annettu yhtään huomautusta?
Suomi on vaan tämmöinen vttumainen pikkujenkkilä joka kampittaa oman maan kansalaisia perikatoon.
Ei tullut. Ydinasevaltio tarkoittaa sitä, että maalla on oma kehittämänsä ydinase.
Ei tullut, niille sallitaan kauttakulku ei tänne niitä tule. Muistan kun asiasta keskusteltiin demari sössötti ensin pohjoismaista tyyliä joka nyt tulikin, kun ei siihen voinut enää vedota niin Romania sitte
Ap, kansalta kysyttiin. Kansaa edustavat kansanedustajat ja he äänestivät asiasta.
Ja koska se, että Suomesta edelleen puuttuu ydinase, saati ydinaseita, lienee sivuseikka niin minusta tuli Venäjän valloittaja ihan hetki sitten omalla päätöksellä. 🤣😆🤣
Vastustajat on kaikki naapurimaan kätyreitä, tässä se taas nähtiin.
SDP, Ryssälän asialla vuodesta 1917.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Miksi meillä ei ole myös yhtenäinen verotus, valuutta ja esim. sos. tuet muiden Pohjoismaiden kanssa?
Olemme ainut jolla on Euro riippakivenään.
Olemme euroopan kovin verottaja, alv 25,5% ja vain Unkarilla on kovempi alv, mutta sielläkin alennetut verokannat ovat pienempiä, joten käytännössä Suomi on euroopan kovin verottaja.
Onko muiden Pohjoismaiden sos. tukien tasosta annettu yhtään huomautusta?
Suomi on vaan tämmöinen vttumainen pikkujenkkilä joka kampittaa oman maan kansalaisia perikatoon.
Ei, emme huoli Suomea yhteisverotukseen, kiitos kysymästä. Verotelkaa te siellä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleen on kiellettyä tuoda "liikaa" tupakkia laivalta. Vttu, pitäisikö tilata Temu-ydinkärki kotiinkuljetuksella?
Et taida olla ihan terävin kynä
Kohta Trump tuo muutaman varastoon ja Suomi maksaa niistä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla ihan terävin kynä
Otatko kaiken netissä lukemasi noin vakavasti? Varsinkin mammapalstalla?
Minulle voi tuoda vaikka kaksi ydinasetta tähän pihalle.