Ihan koko päivän sataa vettä. Mitä hittoa sitä tekisi
Ja aika kovaa tulee, ei mitään pientä tihkua. Mitä te muut teette tällaisina päivinä?
Kommentit (34)
No mitä tekisit jos ei sada? Oletko aina koko päivän ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä
No en mä lomallani viitsi töihin mennä. Eikö sulla ole vapaapäiviäkään?
Vierailija kirjoitti:
No ulkona tulee oltua aika paljon. Näin vapaalla olen yleensä näihin aikoihin fillaroimassa tai lenkillä.
Jos en ole töissä,sitten joko löhöän, leivon tai siivoan.
Aamulenkki koiran kanssa, töissä 8-16, sitten koiralenkkiä pari kertaa, salilla ja kaupassa käynti. Ei sade ole mikään este millekään.
Miten se sade estää kävelylenkit tai fillaroimiset? Varsinkin jos vapaalla,että ei tartte töihin mennä. Niin sama se fillaroida märkänä,kun kotiin pääsee vaihtaa kuivat päälle.
Tänään pesen pyykkiä ja teen suursiivouksen sisällä juhannusta varten. Loppuviikosta sitten kaupassa käynti ja rantasaunan siivous ja eikun jussia viettämään!
Vierailija kirjoitti:
Miten se sade estää kävelylenkit tai fillaroimiset? Varsinkin jos vapaalla,että ei tartte töihin mennä. Niin sama se fillaroida märkänä,kun kotiin pääsee vaihtaa kuivat päälle.
Et vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pesen pyykkiä ja teen suursiivouksen sisällä juhannusta varten. Loppuviikosta sitten kaupassa käynti ja rantasaunan siivous ja eikun jussia viettämään!
Varmaan se aamupäivä menee siivotessa sitten minullakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä
No en mä lomallani viitsi töihin mennä. Eikö sulla ole vapaapäiviäkään?
No just tänään ei ole vapaapäivää. Eikä mulle sadepäivät ole mikään ongelma. Koska työelämä ottaa aikansa, vapaille riittää kyllä aina mieleistä tekemistä.
Ihan hirveä kesäkuu taas! Muistan kun vielä 4-5v sitten oli touko-kesäkuussa kauniita aurinkoisia aamuja ja kävin joka päivä ystäväni kanssa uimassa ennen klo 7. Nyt ei edes päivällä tarkene! Ja minä sentään harrastan avantouintia (mutta inhoan palelua kesällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ulkona tulee oltua aika paljon. Näin vapaalla olen yleensä näihin aikoihin fillaroimassa tai lenkillä.
Etkä siltikään ole hankkinut kunnon sadekamppeita? Sade ei ole mikään este
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä kesäkuu taas! Muistan kun vielä 4-5v sitten oli touko-kesäkuussa kauniita aurinkoisia aamuja ja kävin joka päivä ystäväni kanssa uimassa ennen klo 7. Nyt ei edes päivällä tarkene! Ja minä sentään harrastan avantouintia (mutta inhoan palelua kesällä).
Aivan mahtava kesäkuu ollut, tarpeeksi lämmintä ulkoiluun (20 asteen tienoilla joka päivä) ja satanutkin tarpeeksi ettei ole tarvinnut kasvimaata sadettaa kuin pari kertaa. Luonto kukoistaa ja perunat ym kasvaa hirmuista vauhtia. Välissä on ollut monta täysin sateetonta päivää minkä ansiosta olen saanut jo kaikki matotkin pestyä. Jos tulee helteet heinäkuussa niin kiva vaan relata kun kaikki kesähommat on jo tehtynä.
Moni vastaaja vaan räkyttää että mikset tee sitä tai tätä, sen sijaan että vastaisivat mitä tekevät sadepäivänä. Tyypillistä av-palstan käytöstä.
Leiki lasten kanssa tai pelaa niiden kanssa vaikka Unoa.
Vierailija kirjoitti:
On ollut aivan mahtava kesäkuu. Viileää, vähän sadetta (saisi olla enemmänkin sateisia päiviä, luonto kiittäisi), ei hellettä. Jaksaa ulkoilla, pyöräillä, juosta, tehdä mitä vain, yölläkin on sisällä hyvä olla, kun ei tarvitse nukkua kylmäkallejen kanssa.
Mitä tekisi sadepäivänä? Ihan sitä samaa kuin kaikkina muinakin päivinä. Ainoa, mikä ei ole sadepäivänä kovin kivaa, on terassilla istuminen. Se taas tuskin on iso menetys.
Itse menen lenkille työpäivän jälkeen.
Onko sade joku uus juttu aplle? Mitä olet ennen tehny sadepäivänä?
Käyn töissä