Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin olet ulkonäössäsi tyytyväinen? (kehumisketju)

Vierailija
08.11.2013 |

Minä olen tyytyväinen hiuksiini ja farkkupeppuun.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen huuliini sekä siihen, että ripset ja kulmat on luonnostaan tummat. Tykkään myös silmieni väristä.  Lisäksi kynsiäni kehutaan usein, vaikken tee niille mitään (lyhennän toki joskus), että varmaan nekin ihan kivat on :) Lisäksi tykkään siitä, että mulla on vyötärö!

Vierailija
2/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat vähänkin meikattuna kauniit, hampaat ehjät, suorat ja valkoiset ja kroppa pitkä ja suht hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on oikeasti vaikea keksiä sellaisia asioita! Jos keksin jonkun asian, tulee aina vastaan joku mutta.

Vierailija
4/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 21:13"]

Mun on oikeasti vaikea keksiä sellaisia asioita! Jos keksin jonkun asian, tulee aina vastaan joku mutta.

[/quote]

Munkin on tosi vaikea kertoa vain positiivista. Tekisi esim. mieli sanoa, että kroppa on pitkä ja hoikka, mutta ruman mallinen. Jne.

20

Vierailija
5/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En usko. :-)

Vierailija
6/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 21:20"]

[/quote]

En usko. :-)

[/quote]

Usko pois! Kaikista paremmista puolista löytyy joku kääntöpuoli. Esim. mulla on ihan kivan malliset huulet, mutta vaikka mussa ei muuten juuri ikä näy, ne on jo haalistuneet ja näyttävät enää vain valjuilta. Silmät on ihan kivat, mutta mulla on sellaiset roikkoluomet, joten silmät on vähän jo iän myötä pienentyneet (ja ovat mielestäni suhteettoman pienet kasvoihini). Jne.

Vierailija
7/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyyn. Naama on jotakuinkin kulahtanut ja valahtanut, mutta hymyni

nostaa kasvojani ja valahtaneet posket silenevät näteiksi poskipäiksi.

Omaan luonnostaan valkoiset hampaat, joten hymy saa tosiaankin kasvoni näyttämään paljon nuoremmilta.

Vierailija
8/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Naisten pitäisi enemmän kehua itseään! Tiimalasivartalooni, kiinteisiin 70J-kupin rintoihini, vaaleaan ihooni, tummiin ja tuuheisiin silmäripsiini ja kulmakarvoihini, pituuteeni(177 cm), vihreisiin silmiini, kasvojeni muotoon, muhkeisiin huuliin, pieneen nenään, poskikuoppiini, hymykuoppiini, hyvään pyllyyni, kauniisiin pohkeisiini ja roteviin reisiini :) 

Vierailija
9/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeään ihooni, tyyliini, hiusten tämänhetkiseen kuntoon (oli tosi kuivat aiemmin, nyt ihan kivan tuntuset), siihen että mulle ei tuu koskaan finnejä... Hentoon karvankasvuun (ei tarvi sheivata säärikarvoja tai kainalokarvoja, huolehtia käsikarvoista tai viiksistä jne)... Siihen että en juurikaan haise koskaan hieltä vaikka hikoilisin kovasti. Mun pylly on ihan jees vaikkakin isonpuoleinen. Se on muheva ja hauska. Mun rinnat ja pimppi on kauniit :)

Vierailija
10/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkoihin rintoihin, (monilta osin kovin epätaydellisen vartaloni) kauniisiin mittasuhteisiin (suhteessa pitkät jalat, x-mallinen vartalo), suomalaisittain paksuihin, luonnonkihariin hiuksiin ja kasvojen luustoon. Myös pituuteen, tai oikeastaan lyhyyteen (154cm) :)

Vierailija
11/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarpeeksi lyhyt, en kovin pläski, kasvot on persoonallisella tavalla kauniit, pyllyllä on faneja, lihaksia löytyy, alapää lienee soma. Ehkä tuo hullunkiilto silmissä on oma suosikkini!

Vierailija
12/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen silmiini ja hampaisiin/hymyyni, siihen että olen hoikka, peppu on hyvä, olen luonnostaaan vaalea, hiuksia ei tarvitse värjätä, karvat on vaaleita joten eivät paljoa häiritse...Arvostan luonnollisuutta enkä itse jaksaisi muuttaa ulkonäköä radikaalisti, eikä onneksi ole tarvettakaan kun olen tyytyväinen tähän mitä olen.

Vierailija
13/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen AA-ketunnenätisseistäni, solisluistani, litteästä vatsastani, pienistä käsistäni ja jaloistani, kaarevasta lantiostani ja söpöistä kasvoistani :)

Vierailija
14/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 21:49"]

Isohkoihin rintoihin, (monilta osin kovin epätaydellisen vartaloni) kauniisiin mittasuhteisiin (suhteessa pitkät jalat, x-mallinen vartalo), suomalaisittain paksuihin, luonnonkihariin hiuksiin ja kasvojen luustoon. Myös pituuteen, tai oikeastaan lyhyyteen (154cm) :)

[/quote]

Kuulostat ihanalta taskuvenukselta! :)

T: 31

Vierailija
15/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuuteeni. Minua luullaan yleensä ikäistäni nuoremmaksi. Minusta puuttuu tätimäisyys enkä tarkkaan tiedä miksi. Mitään yksityiskohtia en osaa eritellä itsestäni, mutta kokonaisuus on ihan nätti.

Vierailija
16/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku alapeukuttaa isoja tissejä?? Eikö niihin saisi olla tyytyväinen?

Vierailija
17/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat on niin pienet, että ovat pysyneet melko kiinteinä eivätkä ole "patalaput" imetyksen jälkeen :)

Vierailija
18/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silmiin, kasvojen muotoon, luonnostaan tummiin ripsiin ja kulmiin, siroihin korviin, hymyyn, hiusten väriin.

Vierailija
19/42 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis, solakka mutta naisellinen vartalo, joka pysyy kauniina painon vaihtelusta huolimatta. Kaikissa muodoissani on kaarevuutta. Myös kynteni ovat kauniinmuotoiset. Hiukseni kestävät hyvin blondausta ja niitä on paljon.

Vierailija
20/42 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkä (175cm) ja sopusuhtainen, pitkät jalat ja muodokas vartalo. Löytyy siis kiinteät rinnat (75DD) ja vyötärö. Miehet ovat ovat hyvin ihastuneita isohkoon perseeseeni, jota olen nuorempana hävennyt paljon :D

Lisäksi mulla on ihan pirteät kasvot, hymykuopat on parasta.