Miehet, ahdistaako ulkonäköpaineet?
Tuntuuko, että pitäisi olla taitava ja maskuliininen? Millaisena näette deittailumaailman? Riittääkö äly vai pitääkö panostaa ulkonäköön? Entä jos ei ole älyä eikä isoja tuloja, koetteko stressiä ulkonäöstä?
Kommentit (90)
Ei ahdista, kun en ole kiinnostunut deittailumaailmasta.
Jos joskus vähän olen alamaissa niin teen alasti peilin edessä pari sarjaa hauiskääntöä.
No ahdistaa, kun näytän vissiin hieman pelottavalta ja muutenkin pienikokoinen mies olen.
M27
Kyllä ahdistaa.
Kieltäydyn usein valokuvassa olemisesta jne.
Kyllä ehkä ne ulkonäköpaineet on alkanut vähän ahdistamaan koska en sovi nykymiehen ulkonäkö"muottiin".
En siis laittaudu juuri yhtään kun lähden ulos, en osta muotivaatteita, hiuksia en tykkää laittaa, rintakarvoja minulla kasvaa enkä sheivaile karvoja pahemmin pois.. jne
Luonne minulla on vähän juro ja äijämäinen muutenkin.
Nykymiehen ulkonäkö"muotti" on siis karvattomuus,muotivaatteet ja pitäisi laittautua edes pikkasen kun lähtee ihmisten ilmoille.
M30
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehkä ne ulkonäköpaineet on alkanut vähän ahdistamaan koska en sovi nykymiehen ulkonäkö"muottiin".
En siis laittaudu juuri yhtään kun lähden ulos, en osta muotivaatteita, hiuksia en tykkää laittaa, rintakarvoja minulla kasvaa enkä sheivaile karvoja pahemmin pois.. jne
Nykymiehen ulkonäkö"muotti" on siis karvattomuus,muotivaatteet ja pitäisi laittautua edes pikkasen kun lähtee ihmisten ilmoille.
M30
Asiaa helpottaa myös työtilanne ja töistä saatava korvaus, joka on vain muutama sata enemmän kuin tuista saisi.
Ei tule mitään ongelmia rahan käytön suhteen.
Vaatteet on pois listalta, ei ole varaa, herkkuihin ei ole varaa, ei ole varaa edes käydä treffeillä, jos totta puhutaan.
Helpottuu elämä kun ei ole mihinkään varaa, niin voi keskittyä vain netissä oleiluun ja työssä käyntiin, jos töitä nyt ylipäätään on.
Ei tarvitse säästää ajokorttia varten tai autoa varten, sillä se on oikeastaan järjetöntä säästää alle 15e tuntipalkan tuloilla sellaisiin.
Ostovoima suurimmilta osin päättää meidän miesten puolesta tyyliasioista.
Toki lenkillä voi käydä ja kotona voimistella, jos työpäivän päätteeksi jaksaa. Lähinnä työttömänä kuitenkin sitten sitä enemmän.
Ulisen myrskyn silmässä m86 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Asiaa helpottaa myös työtilanne ja töistä saatava korvaus, joka on vain muutama sata enemmän kuin tuista saisi.
Ei tule mitään ongelmia rahan käytön suhteen.
Vaatteet on pois listalta, ei ole varaa, herkkuihin ei ole varaa, ei ole varaa edes käydä treffeillä, jos totta puhutaan.
Helpottuu elämä kun ei ole mihinkään varaa, niin voi keskittyä vain netissä oleiluun ja työssä käyntiin, jos töitä nyt ylipäätään on.
Ei tarvitse säästää ajokorttia varten tai autoa varten, sillä se on oikeastaan järjetöntä säästää alle 15e tuntipalkan tuloilla sellaisiin.
Ostovoima suurimmilta osin päättää meidän miesten puolesta tyyliasioista.
Toki lenkillä voi käydä ja kotona voimistella, jos työpäivän päätteeksi jaksaa. Lähinnä työttömänä kuitenkin sitten sitä enemmän.
Vuokran jälkeen jää rahaa tilille parisataa ni ei tule mieleen käyttää sitä parturiin.
Parempi kasvattaa tukkaa jos sitä ylipäätään kasvaa. Saa olla tosi mielenkiintoinen nainen jos sen jälkeen vielä viitsii tuhlata useita kymppejä elokuvalippuihin.
Ei nykyinen taloustilanne kamalasti houkuttele käyttämään rahaa ulkoisiin seikkoihin.
Paremman hyödyn saa, kun laskee rahat terveelliseen ruokaan ja viikonlopun alkoholiin. Naisiin ei kannata rahaa käyttää edes ulkonäkömielessä.
Elämäänsä tyytyväinen kirjoitti:
Ei ahdista, eikä ahkistanut nuorempanakaan, vaikka silloin oli suuremmat paineet löytää parisuhde. Pakit tietysti harmitti, mutta niistä aina selvittiin. Jos kokisin, että kaljuuntuminen haittaisi pariutumistani, hankkisin hiussiirrännäiset ja ongelma olisi ratkaistu. Näköjään muut avut kuitenkin tekevät sen, että naisten kiinnostusta on.
V-u sä olet naiivi. Eivät ne hiussiirrännäiset ole läheskään oikeita luonnollisia hiuksia vastaavan näköisiä. Ensinnäkin kaikki huomaavat ne eikä siitä ei ole takeita että siirteet alkavat yleensä kasvaa ja toisekseen saat olla koko ajan teettämässä uusia siirrännäisiä, kun kaljuuntuminen etenee. Ensin täytetään ohimoita, sitten vähän sen takaa, sitten päälakea, jne. Ja kohta sun pää näyttää joltain nuken päältä ja jos siirrännäinen näyttää huonolta et voi enää ajaa nutiksikaan.
Vierailija kirjoitti:
M30
Taloustilanne päättää siitä asiasta puolestasi.
Jos ei ole varaa, niin ei kannata stressata asialla.
Vaatteisiin saa helposti menemään useita satoja euroja ja päälle hiustenleikkuu ja parran trimmaus.
Se on melkein hyvin pian yli 500e.
Ei edes työtätekevällä sellaiseen ole varaa.
Ajattele järkevästi ja lopeta murehtiminen. Verkkarit jalkaan ja hampaat korkeintaan voi harjata.
Vierailija kirjoitti:
M30
Jep, minäkään en sheivaile muita paikkoja kuin naamakarvoja, en edes kainaloita. Siinä on tarpeeksi vaivaa kun joutuu vetämään pään koneella sängeksi viikon-puolentoista välein. Ihmetyttää salilla, kun monesti näkee vanhempia miehiä sääret sheivattuina. Siis vaikkeivät muuten vaikuta miltään ulkonäköönsä panostavilta. On kyllä urpon näköistä. Onneksi minä ja muija ollaan sen ikäisiä, ettei kumpikaan vaadi toiselta karvattomuutta.
Ahdistaa. Miten voikin yhdellä miehellä olla lähes kaikki ne fyysiset ominaisuudet, joita naiset eivät pidä viehättävänä.
Hyvä kysymys aloittajalta.
Minulla ei enää kovin paljon ahdista ulkonäköpaineet, vaikka olen muutamasta epäsuotuisasta ulkonäköominaisuudestani tietoinen. Työelämässä laitan merkille sliipatut, supliikit ja menestyvät kauluspaitakollegat vaikka ei minullakaan huonosti mene. Deittimaailmassa pitkän tauon jälkeen ensimmäiset deiteillä olin tietoinen omasta ulkonäöstäni ja pohdin piisaako se. Kun homma lähti rullaamaan Tinderin ihanien leidien kanssa ja huomasin että kelpaankin naisille ihan kaikkine eriskummallisuukseni, niin ulkonäköasioiden murehtiminen on vähentynyt entisestään.
Summa summarum, vaikka ei tässä ihan miesmallin näköinen ollakaan, on elämä ihan mukavaa näinkin :-)
Ei muuten mutta munan koko harmittaa. Panemisessa ei ole oikein fiilistä 11 cm ympärysmitalla ja tuntuu ettei nainen tyydyty.
Olen sellainen kuin olen. Ei ahdista. Nykyään sillä ei ole deittailumielessäkään mitään merkitystä, koska metoon vuoksi en lähesty enää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten mutta munan koko harmittaa. Panemisessa ei ole oikein fiilistä 11 cm ympärysmitalla ja tuntuu ettei nainen tyydyty.
Useimmiten se nainen ei muutenkaan tyydyty pelkällä penetraatiolla, joten mitäpä jos koskettelisit naisen klitorista niin hänelläkin olisi mahdollisuuksia.
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten se nainen ei muutenkaan tyydyty pelkällä penetraatiolla, joten mitäpä jos koskettelisit naisen klitorista niin hänelläkin olisi mahdollisuuksia.
t. ohis
Tietenkin teen sen aina ja tyttöystävä saa aina orgasmin, mutta silti on epämiehekäs olo pienen kalun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ohis
Mitä jos molemmat keskittyy siihen omaan nautintoon ja nainen itse tyydyttää itsensä klitoriksen kautta?
Ei kaikkea tarvitse miehelle kuormata.
Ei ahdista. Olen aina ollut varsin tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka en mikään Dressman-malli olekaan. Kiinnostuneita naisia on kuitenkin aina riittänyt, myös kauniita, joten selvästi ulkonäköni vastakkaista sukupuolta riittävästi miellyttää, vaikka se onkin ollut aina ennemminkin poikamaisen söpö kuin karskin komea. Olen 180 cm pitkä, joten kokemukseni mukaan ei tosiaankan tarvitse olla myöskään keskimittaista pidempi, jotta naiset kiinnostuvat.
Vuosien varrella lihaksia on aktiivisen kamppailulajiharrastuksen ansiosta siunaantunut ja paino pysynyt hyvin kurissa, joten kroppa on toki kunnossa. Tässä iässä (38 vuotta) myös akateeminen koulutus ja johtotason tehtävissä työskentely tuntuvat merkitsevän enemmän naisille kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Olen aina ollut varsin tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka en mikään Dressman-malli olekaan. Kiinnostuneita naisia on kuitenkin aina riittänyt, myös kauniita, joten selvästi ulkonäköni vastakkaista sukupuolta riittävästi miellyttää, vaikka se onkin ollut aina ennemminkin poikamaisen söpö kuin karskin komea. Olen 180 cm pitkä, joten kokemukseni mukaan ei tosiaankan tarvitse olla myöskään keskimittaista pidempi, jotta naiset kiinnostuvat.
Vuosien varrella lihaksia on aktiivisen kamppailulajiharrastuksen ansiosta siunaantunut ja paino pysynyt hyvin kurissa, joten kroppa on toki kunnossa. Tässä iässä (38 vuotta) myös akateeminen koulutus ja johtotason tehtävissä työskentely tuntuvat merkitsevän enemmän naisille kuin nuorempana.
Näinhän se on.
Jos ottaa otteluliikkumista nyrkkeilytyyliin kuntoiluclubilla ja lämmittelyksi hyppää voltin eteen ja taakse, niin katseet ja kiinnostus on taattu.
Vielä kuumemmaksi vetää kun tekee kevyen hypyn ilmaan ja hypähtää takakierrepotkulla ihan vain verryttelymielessä. Molemmilla jaloilla toki, että homma on ns. hanskassa.
Sitten voikin seisoa käsillä ja punnerrella nenä maahan maltilliset kahdeksan kertaa ja toistaa suoritteen viisi kertaa muutaman kymmenen sekunnin tauoilla.
Naisia jotenkin kiinnostaa fysiikka ja oman kropan hallinta. Lihakset ei tuntuisi tekevän samalaista vaikutusta kuin näkyvä "myllytysteho".
Lyhyys ahdistaa ja katkeroittaa. En mitään järkevää ja kohtuullista voi tehdä sitä muuttaakseni.
Ei ahdista, eikä ahkistanut nuorempanakaan, vaikka silloin oli suuremmat paineet löytää parisuhde. Pakit tietysti harmitti, mutta niistä aina selvittiin. Jos kokisin, että kaljuuntuminen haittaisi pariutumistani, hankkisin hiussiirrännäiset ja ongelma olisi ratkaistu. Näköjään muut avut kuitenkin tekevät sen, että naisten kiinnostusta on.