Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, ahdistaako ulkonäköpaineet?

Vierailija
15.09.2020 |

Tuntuuko, että pitäisi olla taitava ja maskuliininen? Millaisena näette deittailumaailman? Riittääkö äly vai pitääkö panostaa ulkonäköön? Entä jos ei ole älyä eikä isoja tuloja, koetteko stressiä ulkonäöstä?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun koska haluan pysyä kunnossa ja elossa siihen asti kunnes tulee aikani lähteä.

Ei ole paineista kyse on kyse terveydestä.

Vierailija
82/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä liikun koska haluan pysyä kunnossa ja elossa siihen asti kunnes tulee aikani lähteä.

-M46-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin lapsena ylipainoinen ja koulukiusattukin siitä syystä. Niiden vuosien jälkeen kilot katosivat murrosiässä. Sittemmin niitä tuli rajusti takaisin ja pelästyin. Silloin tiputin useita kymmeniä kiloja ja takaisin eivät ole sen jälkeen tulleet, kun vahdin syömistä ja urheilen. En ole koskaan ollut sinut oman kehon kanssa ja koen itseni jotenkin rumaksi. Niinpä sitteä urheilen aika v....sti. Hölmöintä on se, että mua pidetään komeana - tai ainakin aika moni tuntematonkin nainen on tullut ulkonäköä kehumaan. Sepä ei vaan poista tätä ahdistusta. Enkä muuten arvostele ihmisiä ulknäön mukaan, kun tiedän, kuinka paljon sillä voi satuttaa.

Vierailija
84/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vastauksia.

Naiset ovat empiirisen kokemuksen mukaan pääsemässä ulkonäkömuotista eroon, joten siksi kiinnostaa miesten kokemukset.

Tuntuu, että miehiä arvotetaan nykyään enemmän kuin naisia. Naisilla on ulkonällisesti ja ammatillisesti tilavampaa toteuttaa itseään, ilman selittelyä tai kummastelua. Soisin saman miehillekin.

Ap

Ihmisiä, siis myös naisia tullaan aina arvottamaan myös ulkonäön kautta, koska se on perusbiologiaa ja liittyy pariutumiseen. Harhakuva on siinä, että sillä olisi tekemistä esimerkiksi naisen urakehityksen kanssa. Kyllä nämä asiat osataan pitää erillään toisistaan, jos olet pätevä ammatissasi niin ei ole väliä miltä näytät. No, ehkä jonkun mehubaarin omistaja mieluummin palkkaa nättejä ja hoikkia tyttöjä tiskille mutta se on ihan sen nimenomaisen liiketoiminnankin kannalta ymmärrettävää.

Vierailija
85/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24v mies ja kyllä ahdistaa. Tiedän, että olet mitä olet ja se pitäisi hyväksyä. Ei se silti niin helppoa ole. Minulla on naisystävä sekä ystäviä, mutta kaikki on nykyään niin pinnallista. Tuntuu, että olet luuseri ellet ole bodattu, ruskea silmäinen, insta komistus. Tai ehkä ahdistaa enemmän se, että nykyään niin moni muu omaa tuollaiset hyvät piirteet mitä luettelin ja itse olen tälläinen perus vaalea, hoikka mulkero.

Jos yhtään lohduttaa, niin kolmenkympin jälkeen alkaa vaaka hiljalleen kallistua sinun suuntaasi, etenkin jos pidät elämäsi muuten hyvässä järjestyksessä. Naiset alkavat siinä iässä päästä jyvälle siitä, ettei niiden naisia pyörittelevien komistusten perässä kannata juosta loputtomiin, jos aikoo mitään pysyvää saada aikaiseksi.

Vierailija
86/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas mieluummin nautiskelisin erilaisista paheista, kuin ostaisin joitakin lisävuosia vaipoissa. Mutta naisten takia pitää pitää itsensä kuosissa.

Vierailija
87/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Olen 36. Lihava. Kalju. Pienimunainen. Siitä huolimatta elän elämäni onnellisinta aikaa. Naista ei ole. Miestä ei ole. Nautin vapaudesta.

Vierailija
88/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Olen 36. Lihava. Kalju. Pienimunainen. Siitä huolimatta elän elämäni onnellisinta aikaa. Naista ei ole. Miestä ei ole. Nautin vapaudesta.

Hyvä vastaus. Itsekin olen alkanut miettiä, että onko se naisen kanssa oleminen lopulta kaikkien niiden kompromissien arvoista. Maailmalla tämä ajatus on jo noussut eräänlaiseksi liikkeeksikin.

Vierailija
89/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 24v mies ja kyllä ahdistaa. Tiedän, että olet mitä olet ja se pitäisi hyväksyä. Ei se silti niin helppoa ole. Minulla on naisystävä sekä ystäviä, mutta kaikki on nykyään niin pinnallista. Tuntuu, että olet luuseri ellet ole bodattu, ruskea silmäinen, insta komistus. Tai ehkä ahdistaa enemmän se, että nykyään niin moni muu omaa tuollaiset hyvät piirteet mitä luettelin ja itse olen tälläinen perus vaalea, hoikka mulkero.

Jos yhtään lohduttaa, niin kolmenkympin jälkeen alkaa vaaka hiljalleen kallistua sinun suuntaasi, etenkin jos pidät elämäsi muuten hyvässä järjestyksessä. Naiset alkavat siinä iässä päästä jyvälle siitä, ettei niiden naisia pyörittelevien komistusten perässä kannata juosta loputtomiin, jos aikoo mitään pysyvää saada aikaiseksi.

Ja silloin päädyt kysymään itseltäsi kannattaako lyöttäytyä yksiin naisen kanssa joka on pelehtinyt niiden komistusten kanssa edelliset 10 vuotta, ja nyt olisi valmis tyytymään perusperttiin saavuttaakseen perheunelmansa.

Vierailija
90/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei meitä naisia kiinnosta raha ja status, ne vain todistavat että miehellä on ominaisuuksia joita rahan ja statuksen hankkimiseen vaaditaan, ja halu hankkia rahaa ja statusta"

No miksi kyky ja halu hankkia rahaa ja statusta sitten ratkaisee, ellei raha ja status kiinnosta?

Tajuatteko te naiset itsekään kuinka typerältä tämä perustelu kuulostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän