Mulla on tilillä 47 euroa. Miten pärjään ensi kuuhun??
Kommentit (63)
Kannattaa sijoittaa rahapeleihin, niillä rikastut ja saat leipää.
En mäkään saa asumis- tai toimeentulotukea, 800 eurolla kärvistelen per kuukausi. Kyllä sitä pärjää kun prkl päättää että pärjää! Tosin mitään ei voi ostaa, vähän ruokaa, nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sijoittaa rahapeleihin, niillä rikastut ja saat leipää.
Ulosotttovelkaisten Jethron tai Aleksin kimppapeleihin vaikka.
Kun on fiksumpi niin ei tarvitse kituutella tuollaisilla summilla.
Kannattaa hankkia enemmän tulolähteitä ja mennä töihin.
Viime viikolla tuli palkka, Tällä viikolla tuli kiva kasa osinkoja. Ensi viikkollakin tulee mukava summa osinkoja. Myös sitä seuraavalla viikolla tulee osinkoja ja reiluummin ja sen jälkeen taas osinkoja. Sitten onkin taas palkkapäivä ja palkan voi sijoittaa tuottamaan lisää rahaa.
Kädet ristiin ja diakonia-tädin puheille.
Hän armahtaa, sossu-täti ei.
Mulla on 4,60€ loppukuuksi. Apua ei saa. Ostan velaksi virolaista viinaa jota myyn voitolla eteenpäin, sillä selviää. Saa maksettua k.o. velan pois ja jää rahaa ruokaan.
Kesä on tyhjien tölkkien parasta keruuaikaa.
Mäkin suosittelisin pikahommia. Siivouskeikkaa tai vastaavaa. Tutuille tai puolitutuillekkin voi siivota asunnon niin siitä voi pimeänä jo saada 50€. Verkostoudu! Käytä somea.
Mitä kaapista ja jääkaapista/pakastimesta löytyy?
Herneenversot tulevat muutamassa päivässä.
Luonnossa pukkaa jo marjaa
Tarjoudu vaihtokauppaan naapureiden kanssa. Tee vaikka töitä, jotta saat heiltä kerätä marjoja.
Hae keikkatöitä, hyvin löytyy nyt kesällä.
Hyvin pärjäät kun vara kirjoitella tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaapista ja jääkaapista/pakastimesta löytyy?
Herneenversot tulevat muutamassa päivässä.
Luonnossa pukkaa jo marjaa
Tarjoudu vaihtokauppaan naapureiden kanssa. Tee vaikka töitä, jotta saat heiltä kerätä marjoja.
Hae keikkatöitä, hyvin löytyy nyt kesällä.
Kaapissa on tomaattimurskaa, makaroonia, riisiä, jääkaapissa on jauheliha paketti, juustoa ja voita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjäät kun vara kirjoitella tänne.
Minulla on ilmainen netti
Ap
Laskut maksettu.
Lääkkeitä ostamatta osa (kalliita).
Tilillä 130e.
Eläkeläinen. Eläkepvä oli 3.7.
Vessapaperia haen kaupasta.
Syön erittäin vähän ja olen sairas.
Sairaalalaskuja rästissä, ulosotossa. Uusia Meikun tutkimuslaskuja tulossa x 2 tässäkin kuussa lisää.
Tilanne ei tule muuttumaan loppuikänäni. Yksin oon, mutta pärjään.
Meitä köyhiä on Suomessa paljon.
63+ ikä
Kerään pulloja liikkumisen vuoksi. Poljen päivässä 3 kertaa 1,5 km lenkin. Toukokuussa 117 euro kesäkuussa 111 euroa. Jos menisin keskustaan iltaisin tulisi viikossa sama summa.
47 eurolla saa paljon ruokaa. Köyhänä ei vain voi syödä kuin ruhtinas.
Siinä kohtaa jos kaapit ois tyhjät. Menisin illalla hakemaan maasta rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään saa asumis- tai toimeentulotukea, 800 eurolla kärvistelen per kuukausi. Kyllä sitä pärjää kun prkl päättää että pärjää! Tosin mitään ei voi ostaa, vähän ruokaa, nyyh.
Sun vuokra/yhtiövastike on sitten max. 300 e.
Mun tilillä on 60 euroa. Onneksi on kesä. Käyn kalassa, syön marjoja, hortailen ja etsin sieniä.