Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siivoat hotellihuoneesi lähtöpäivänä?

Vierailija
07.11.2013 |

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän vessan.

Vierailija
2/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskat roskikseen, pyyhkeet vessan lattialle ja sängyt petaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikki roskat roskikseen ja muut tavarat alkuperäisille paikoilleen. Peitteet laitan jotenkuten siististi, mutta ne viedään pian pois joten en yritä jäljitellä samaa tyyliä kuin niillä saapuessani oli. Jos olen sotkenut ja aiheuttanut esim. näkyvän tahran, hinkutan sen pois. Suihkussa käytyäni huuhtelen lattian suihkulla.

Vierailija
4/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan kamani ja poistun.

Vierailija
5/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän pyyhkeet suihkuhuoneen lattialle kasaan, kerään roskat roskakoriin, petaan sängyt, asttelen esineet sellaisille paikoille kuin ne olivat tullessani. Koitan jättää huoneen sen näköiseksi kuin se oli tullessani.

TYiedän toki, että kaikki riivitään auki ja pannaan pyykkiin, mutta kuivttelisi, että siivoojalle on epämiellyttävämpää tulla töihin huoneeseen, jossa kaikki on siksinsokin.

Vierailija
6/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaan sängyt samalla tavalla kuin ne oli saapuessani, niin että siivooja ei tajua vaihtaa lakanoita. :)

Vierailija
7/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrossiivoojan toiveet: Vedä vessa! Huonetta ei aina siivota samana päivänä kun asiakas lähtee, joten haju voi olla sitten hirveä ja uusi asukas tulee heti kun huone on saatu siivottua.

Siirrä takaisin paikoilleen huonekalut, mikäli olet vaihtanut niiden paikkaa. Nopeuttaa huomattavasti meidän työtämme.

Vierailija
8/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 23:49"]

Petaan sängyt samalla tavalla kuin ne oli saapuessani, niin että siivooja ei tajua vaihtaa lakanoita. :)

[/quote]

Tuo ei muuten onnistu ;) Et ikinä saa lakanoita täysin sen näköisiksi kuin niissä ei olisi nukuttu. t. kerrossiivooja

Vierailija
9/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 23:50"]

Kerrossiivoojan toiveet: Vedä vessa! Huonetta ei aina siivota samana päivänä kun asiakas lähtee, joten haju voi olla sitten hirveä ja uusi asukas tulee heti kun huone on saatu siivottua.

Siirrä takaisin paikoilleen huonekalut, mikäli olet vaihtanut niiden paikkaa. Nopeuttaa huomattavasti meidän työtämme.

[/quote]

Mitä mieltä olet siitä, että huoneen asukas petaa lähtiessään sängyt?

Vierailija
10/77 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku vessan vetäminen on itsestäänselvyys. Minä ainakin kuseskelen sen verran usein, että lähtiessä tulee varmasti käytyä.

T: 4

Vierailija
11/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pikku imuri mukana millä imuroin lattian. Pinnat pyyhkäisen huoneesta ja kylppäristä, sängyn petaan, roskapussin otan mukaan. Ikkunoita en yleensä pese ellei ole ylimääräistä aikaa.

Vierailija
12/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 23:49"]

[/quote]sika

Vierailija
13/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:03"]

Mulla on pikku imuri mukana millä imuroin lattian. Pinnat pyyhkäisen huoneesta ja kylppäristä, sängyn petaan, roskapussin otan mukaan. Ikkunoita en yleensä pese ellei ole ylimääräistä aikaa.

[/quote]

Hahaha, nauroin tälle! :D

Oikeesti täällä vaikuttaa olevan porukkaa, jotka kuvittelee että maksettuaan siitä hotellihuoneesta (ja kyllä, myös sen siivouksesta), se huone tulee kuitenkin itse siivota jäljiltään.

Vierailija
14/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... en mitenkään? En minä sitä kyllä sotkekaan. Ja en todellakaan petaa sänkyjä. Helpompihan niistä on lakanat napata, jos ovat valmiiksi levällään. Ja tuulettuu samalla peti.

Vierailija
15/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt onnistu lainaamaan, mutta vastaan nro kympille.. Tuo petaaminen on suoraan sanottuna täysin tarpeetonta. Onhan pedattu sänky kivemman näköinen, mutta harvemmin sitä näkyä ehtii siivooja tällä työtahdilla fiilistelemään :)

t. krssiivooja

Vierailija
16/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 4:lle. itse asiassa aika tavallista tuo "vetämättömyys". Nytkin kun kolmisenkymmentä huonetta siivottiin päivän aikana, oli niistä vaan muutama sellainen, jossa ei ollut pisua pöntössä. Ja tuoksut oli sen mukaiset.. Sitten tietysti seuraava asiakas ihmettelee huoneen pahaa hajua.

t. krssiivooja

Vierailija
17/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan siistiksi ja petaan sängyn. On kohteliasta siivoojaa kohtaan joka tekee raskata työtä

Vierailija
18/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:19"]

nro 4:lle. itse asiassa aika tavallista tuo "vetämättömyys". Nytkin kun kolmisenkymmentä huonetta siivottiin päivän aikana, oli niistä vaan muutama sellainen, jossa ei ollut pisua pöntössä. Ja tuoksut oli sen mukaiset.. Sitten tietysti seuraava asiakas ihmettelee huoneen pahaa hajua.

t. krssiivooja

[/quote]Mikä hotelli?

Vierailija
19/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota kommenttiani alapeukutettiin, jossa kerroin siivoavani roskat roskiin, järjestäväni tavarat paikoilleen ja laittavani sängytkin siisteiksi, vaikka ne auotaan pyykkiin?

En kyllä tahdo jättää itsestäni "käyntikorttia", että olisin elänyt kuin porsas, "alamaiset siivotkoon!". Jos nyt kerrossiivojan työtä tekevä sanosi, että pedattu sänky itse asiassa hidastaa työtä, jättäisin sen tekemättä. En kuitenkaan ala riipimän lakanoita pois peittojen päältä... Maksan sen verran palvelusta.

Vierailija
20/77 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeet vessan lattialle, tavarat paikoilleen, roskat roskiin ja joskus saatan ottaa lakanat pois valmiiksi. Olen itse ollut kerrossiivojana eikä pedatut sängyt tehneet autuaaksi, parempi on jos vaikka päiväpeitto on siististi tuolilla ja sänky luonnontilassa, nopeampi se siitä on lakanat kiskaista mukaan kuin alkaa petauksia vetämään auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi