Tunnetko monta Armas nimistä?
Mietin pojalle nimeä Armas, joten onko kovin yleinen eli onko tullut monta Armasta vastaan?
Kommentit (27)
Vuoden 2013 isän (kolme sai tittelin) yhden miehen toinen nimi on Armas.
Armas Lahoniitty, joku turkulainen kaupunginvaltuutettu?
Tunnen yhden Armaksen, toinen vanhemmista venäläinen. Mahtaako olla Venäjällä yleinen nimi? Mielestäni ihan kiva nimi. En usko, että kiusattaisiin. Kuka edes käyttää enää armas-nimitystä esimerkiksi rakkaastaan. Itselleni tulee ennemminkin Armani-muotitalo mieleen, ei niinkään romanttisuus nimestä viitaten "rakkaaseen".
Tsekkaa sarjakuvahahmo nimeltään Armas J. Paskiainen. Hyviä sarjiksia mutta saattaa mennä maku nimestä.
Tosin lapsen kouluikään mennessä saattavat olla varsin unohdettuja jo.
Tuleva muotinimi ihan varmasti:) tai on varmaan jo. Niin monta pikku-Armasta olen kuullut kastettavan. Eivät ole vielä vastaan kyllä kävelleet, kun eivät taida kävellä.
En tunne, oli varmaan käytössä joskus sotien aikaan vimeksi, ja varmaan tulossa muotiin kuten muutkin vanhat nimet.
isoisäni on armas. päälle 90-vuotias.
http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/
Tuolta voit ilmaiseksi katsoa vaikka itse minkäverran Armas nimisiä on.
2010-2013 yli tuhat kertaa annet lapselle Armas nimi
Mun naapuri on Armas, hän on 87v ja minun isän toinen nimi on Armas, hän on 78v.
Isäni oli Armas, jännää vieläpä, että tuo oli toinen nimi, sitä ekaa ei käytetty koskaan, vaan aina oli Armas tai lempinimeltään Ami. Ihan kiva nimi.
Tuo väestörekisterin nimipalvelu vaan laskee mukaan myös tokanimetkin... Niin ei ole ihan realistinen ekan nimen suhteen....
Nosto