Kiinnostunut mies pyytää kahville/leffaan/lenkille tms. Eikö niin?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin nykyiseltä mieheltä ex tempore baarissa ennen pilkkua kun se sanoi et pitäs vissiin lähtee kotiin, 'vai lähdetkö mun mukaan". Lähti se ja nyt on vuosi seurusteltu.
Oltiin ihan muutamasti joku sana vaihdettu aikaisemmin. Ja meillä oli yhteinen tuttu.
Mut ei se ois saanu ite kysyttyä niin mä sitten kysyin ja kannattiOlisin kysynyt tuossa vaiheessa hintaa.
Eli kun nainen tekee aloitteen on heti h uora? Eli pysykää naiset vaan passiivisena niin hyvin menee
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään voi mitään tuollaista ehdottaa kun #metoo
Ihan mielenkiinnosta. Miten pyydetään naista kahville/leffaan/lenkille niin, ettei enää voi pyytää koska #metoo?
Miks käyttää aikaa tuollaisen miettimiseen? Jos sua kiinnostaa, pyydä itse. Ihan turha spekuloida toisen ajatuksia, hän voi vaikka olla ujo tai epävarma, oletko sinä kiinnostunut.
Olen lähtenyt lenkkikutsuun
Oli ihan kivaa, vaikkei meistä tullut paria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta. Miten pyydetään naista kahville/leffaan/lenkille niin, ettei enää voi pyytää koska #metoo?
Palsta Ä mmönen mukaan mies ei voi pyytää koska medio. Nainen ei voi pyytää koska on heti h uora
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta Ä mmönen mukaan mies ei voi pyytää koska medio. Nainen ei voi pyytää koska on heti h uora
No nyt iski autocorrect
Joo kyllä se näin menee. Pari kertaa olen itse tehnyt aloitteen, eikä silloin ole koskaan mies ollut kiinnostunut. Ei edes Tinderissä. Jos olen ensimmäinen, joka laittaa viestin, niin vastauksen ovat yleensä yhden sanan "murahduksia", jos vastausta saa. Eli jos kiinnostusta on, niin ottavat itse yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lenkille? =DD
Kuka lähtee lenkille treffeille?
Miksi ei? Paljon mieluummin lähtisin lenkki- kuin kahvitreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se näin menee. Pari kertaa olen itse tehnyt aloitteen, eikä silloin ole koskaan mies ollut kiinnostunut. Ei edes Tinderissä. Jos olen ensimmäinen, joka laittaa viestin, niin vastauksen ovat yleensä yhden sanan "murahduksia", jos vastausta saa. Eli jos kiinnostusta on, niin ottavat itse yhteyttä.
Oletko harkinnut laihduttamista?
Vierailija kirjoitti:
Lenkille? =DD
Näin se nykyään menee:
1. Kahvitreffit.
2. Lenkkitreffit
3. Seksitreffit
Noiden kolmansien jälkeen sitten mietitään, onko kemiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedetään housut nilkkoihin ja esitetään munasillaan kosintatanssi. Tämän jälkeen ojennetaan ruusu, jonka sisällä on treffikutsu.
Vierailija kirjoitti:
Miks käyttää aikaa tuollaisen miettimiseen? Jos sua kiinnostaa, pyydä itse. Ihan turha spekuloida toisen ajatuksia, hän voi vaikka olla ujo tai epävarma, oletko sinä kiinnostunut.
Pulma taitaa olla siinä, että ap ei uskalla pyytää, kun ei ole varma onko toinen kiinnostunut. Pattitilanne. Ja nyt hän toivoo mammoilta oikeutusta heittäytyä passiiviseksi ikään kuin luvan kansssa. Koska aavee on ylin auktoriteetti näissä pariutumiskysymyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nyt 15 v kahvitreffeistä.
15v sitten ei ollut metoota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkille? =DD
Minä kysyn lähes aina kävelylenkille 1.treffeillä
Ok. No onpa tylsää. Yleensä mennään esim. ravintolaan että saa vähän alkoholia jotta juttu luistaisi, ja muutenkin se on sivistynyttä toimintaa. Ei joku lenkillä hikoilu ketään kiinnosta.
Mutta ihan sama mulle, siinähän tuulipuvuissanne kahisette =D
Vierailija kirjoitti:
Sama.. olisipa joskus suosittu miesten keskuudessa kuten kauniit naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkille? =DD
Näin se nykyään menee:
1. Kahvitreffit.
2. Lenkkitreffit
3. SeksitreffitNoiden kolmansien jälkeen sitten mietitään, onko kemiaa?
Kauheeta :D
Ei nykyään voi mennä treffeille. Saa ahdistelu syytteen ja yhteisössä tuomitaan jo ennen edes oikeuden päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtenyt lenkkikutsuun
Oli ihan kivaa, vaikkei meistä tullut paria
Jos mies kutsuu lenkille, niin miehen kuuluu maksaa naisen lenkkarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkille? =DD
Näin se nykyään menee:
1. Kahvitreffit.
2. Lenkkitreffit
3. SeksitreffitNoiden kolmansien jälkeen sitten mietitään, onko kemiaa?
Hahaa, aivan :D Ikävä kyllä olen itse todistanut että joku voi mennä sänkyyn asti vaikka ei ole missään vaiheessa tuntenut kemiaa.
Melkein kaikki suhteet mitä tiedän, on alkaneet naisen ehdotuksesta, mukaan lukien omani. On miehiä, jotka eivät vaan saa aikaiseksi, mutta ovat muuten hyviä.