Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut mies pyytää kahville/leffaan/lenkille tms. Eikö niin?

Vierailija
15.09.2020 |

Eli jos kutsua ei kuulu kiinnostusta ei ole...

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina

Vierailija
62/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinäkin sanoa vaikka, että minulla on mahtavaa omenapiirakkaa sakean vaniljakastikkeen kanssa. Haluatko tulla maistelemaan. Nam.. ( ja nuolaise huuliasi) . Jos mies on kiinnostunut, hän tulee..

Öh, mulla tulee piirakasta sakealla vanilijakastilleella lähinnä mielikuva, että tarvitsisit jonkinlaisen puikkokuurin hoidoksi...En usko, että tuosta ehdotuksesta syntyvä mielikuva on kovinkaan houkutteleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset tee aloitteita taviksille. Nämä aloitteet tulee vain komeille miehille. Sitten valitellaan.

Miksi tehdä aloite sellaiselle joka ei kiinnosta? En keksi yhtäkään syytä.

Aivan, vain komeille.

Meitä naisia kuule löytyy joka lähtöön. Minä en yleensä komeista miehistä syty, he ovat yleensä luonteeltaan niin poispilattuja. Tavikset on ehdottomasti mun mieleen. Mutta  pessimistit ja ruikuttajat ovat kyllä ehdoton turn off.

Vierailija
64/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa oikeasti joskus miehet pyytäisi mua kahville vaikka ruokakaupassa, kirjastossa tai bussipysäkillä..

Vierailija
65/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei osaa näitä juttuja ja omaa aivan olemattoman itsetunnon.

Vierailija
66/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkille? =DD 

Kuka lähtee lenkille treffeille?

Jotku joilla on terveet elämäntavat kunnossa ja sen ramifikaationa hyvä kunto. Laahaudupa kohti herkkukaappia; taitaa olla tänään vuorossa Remix choko.

Vierailija
67/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa oikeasti joskus miehet pyytäisi mua kahville vaikka ruokakaupassa, kirjastossa tai bussipysäkillä..

Tuosta vähän alkajaisiksi tarinaa siitäkin, miksei miehet pyydä kaupassa naisia kahville, ja ihmettelyä mikset itse voisi tehdä niin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3819509/miehet-miten-ottaa-teihin-konta…

Jollet  ketjua halua lukea, niin yhteen vetona: niin ei saa tehdä.

.

.

Ei silti, tuli pyydettyä naista kahville kirjastossa, tai tarkemmin sanottuna kirjaston sulkeuduttua kadulla, puolustuksekseni sanon, että emme nähneet siinä tilanteessa ensimmäistä kertaa.

Vierailija
68/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni lähden lenkkitreffeille, ainakin heti paljastuu jos toinen on valehdellut olevansa urheilullinen. Itse haen kumppania, jonka kanssa voisi lenkkeillä, meloa, vaeltaa luonnossa jne.

Baaritreffeille sanon ei, kuten seksitreffeillekin.

Vierailija
69/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Jos mies onkin ujo. Kysäiseppä joskus että onko nähnyt (jonkun uuden leffan) jos ei ole, sano, että olis mukava joskus mennä katsomaan tai jos sinä menet, kerrotko millainen oli. Jos tuolla repliikillä ei pyydä leffaan, ei ole kiinnostunut.

Mä olen käyttänyt melkeimpä samaa "tekniikkaa". Johdatellut puheenaiheen johonkin kiinnostavaan leffaan ja todennut: se täytyy kyllä käydä katsomassa, oletko sinä jo nähnyt sen? Tämä avaa tilaisuuden miehelle tehdä siirtonsa ilman varsinaista treffikutsua. Tämä on ollut tehokasta ja tunnelma "treffeillä" rennompi kuin virallisesti treffatessa.

N32

Hyviä konsteja, mutta. Oikeesti ujo ja epävarma mies on niin paniikissa jo pelkästään puhuessaan ihastuksensa kanssa että hoksaa naisen vihjeen vasta jälkikäteen ja kiroaa, sättii itseään ja hidasälyisyyttään monta päivää. Ja naiselle jäi käsitys että miestä ei vaan kiinnosta. Muutenkin naiselle voi jäädä hämmentynyt käsitys miehestä joka puhuu vähän outoja, mutta se johtuu juuri sitä paniikista. Ehkä jotkut naiset sen tajuaa, suurin osa pitää vain ihme tyyppinä.

Vierailija
70/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Jos mies onkin ujo. Kysäiseppä joskus että onko nähnyt (jonkun uuden leffan) jos ei ole, sano, että olis mukava joskus mennä katsomaan tai jos sinä menet, kerrotko millainen oli. Jos tuolla repliikillä ei pyydä leffaan, ei ole kiinnostunut.

Mä olen käyttänyt melkeimpä samaa "tekniikkaa". Johdatellut puheenaiheen johonkin kiinnostavaan leffaan ja todennut: se täytyy kyllä käydä katsomassa, oletko sinä jo nähnyt sen? Tämä avaa tilaisuuden miehelle tehdä siirtonsa ilman varsinaista treffikutsua. Tämä on ollut tehokasta ja tunnelma "treffeillä" rennompi kuin virallisesti treffatessa.

N32

Hyviä konsteja, mutta. Oikeesti ujo ja epävarma mies on niin paniikissa jo pelkästään puhuessaan ihastuksensa kanssa että hoksaa naisen vihjeen vasta jälkikäteen ja kiroaa, sättii itseään ja hidasälyisyyttään monta päivää. Ja naiselle jäi käsitys että miestä ei vaan kiinnosta. Muutenkin naiselle voi jäädä hämmentynyt käsitys miehestä joka puhuu vähän outoja, mutta se johtuu juuri sitä paniikista. Ehkä jotkut naiset sen tajuaa, suurin osa pitää vain ihme tyyppinä.

Hah! On paniikissa puhuessaan ihastuksen kanssa? Kuka edes haluasi noin ujon ja epävarman miehen?

Vierailija
71/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Monta päivää? Mulla on kestänyt vuosia ennenkuin olen tajunnut jonkun olleen kiinnostunut.

Kunpa ihmiset vain osaisivat kommunikoida.

Vierailija
72/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tajunnut vihjeen heti keskustelun jälkeen ja kironnut sitten monta päivää. Mutta joo, noinkin käy että naisen kiinnostuksen ymmärtää vasta vuosien jälkeen kun vaikka joku vanha kaveri mainitsee siitä ja ihmettelee että etkö muka tiennyt kun kaikki muutkin näki sen selvästi. Tulee kyllä nuija ja tosinuija olo.

Vierailija
73/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotonta.

Vierailija
74/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa! Älä luovuta.

Vierailija
75/88 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tee aloite! Ole mies!

Vierailija
76/88 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tee aloite! Ole nainen!

Vierailija
77/88 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteiden tekeminen ei ole naisellista. Aloitteita tekevä nainen ei ole nainen.

Vierailija
78/88 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteiden tekeminen ei ole naisellista. Aloitteita tekevä nainen ei ole nainen.

Mikään ei ole naisellisempaa kuin aloitteellinen nainen! Näin se nyt vaan on.

Vierailija
79/88 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään voi mitään tuollaista ehdottaa kun #metoo

Sinulla on ollut vissiin aika railakas tapa ehdottaa treffejä.

Suosittelen peiliin katsomista, kunhan älähdyksen aiheuttaneen kalikan aiheuttamasta shokista toivut.

Vierailija
80/88 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään voi mitään tuollaista ehdottaa kun #metoo

Miten ei muka voi? Älytön väite. Miten ahdistelu liittyy normaaliin ihmisten väliseen kanssakäymiseen? Ei mitenkään.

Seksuaalinen ahdistelu on luonteeltaan ei-toivottua seksuaalista käytöstä.

Esimerkkejä tästä ovat:

-Treffeille pyytäminen ilman lupaa

-Koskettaminen ilman lupaa

-Suuteleminen ilman lupaa

-Kaksimieliset puheet ilman lupaa

Luvalla tarkoitetaan selvää suullista tai kirjallista suostumusta, joka naisen on mahdollista peruutta halutessaan.

Uudessa lainsäädännössä sukupuoliseksi häirinnäksi ja raiskaukseksi määritellään esimerkiksi seuraava tapahtumaketju:

-Menette yhdessä treffeille

-Menette yhdessä toisen asunnolle

-Otatte muutaman lasin viiniä

-Suutelette ja koskettelette toisianne

-Menette makuuhuoneeseen

-Riisutte

-Koskettelette toisianne

-Olette yhdynnässä

-Juotte yhteiset aamukahvit ja sovitte uuden tapaamisen

Syynä rangaistavuuteen on se, että MISSÄÄN vaiheessa ei ole ollut selkeää lupaa mihinkään.

Ei luulisi olevan niin vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi