Kiinnostunut mies pyytää kahville/leffaan/lenkille tms. Eikö niin?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista, voin siis luopua toivosta ja itkeä itseni uneen!
Pyydä sitä johki. Voit itekkin pyytää. hopihopi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Jos mies onkin ujo. Kysäiseppä joskus että onko nähnyt (jonkun uuden leffan) jos ei ole, sano, että olis mukava joskus mennä katsomaan tai jos sinä menet, kerrotko millainen oli. Jos tuolla repliikillä ei pyydä leffaan, ei ole kiinnostunut.
Mä olen käyttänyt melkeimpä samaa "tekniikkaa". Johdatellut puheenaiheen johonkin kiinnostavaan leffaan ja todennut: se täytyy kyllä käydä katsomassa, oletko sinä jo nähnyt sen? Tämä avaa tilaisuuden miehelle tehdä siirtonsa ilman varsinaista treffikutsua. Tämä on ollut tehokasta ja tunnelma "treffeillä" rennompi kuin virallisesti treffatessa.
N32
Onko tuossa vaarana, ettei mies tajua, että olet liikkeellä romanttisessa mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa oikeasti joskus miehet pyytäisi mua kahville vaikka ruokakaupassa, kirjastossa tai bussipysäkillä..
Kunpa yleinen mielipide naisilla av:lla vain ei olisi, että naiset ovat tulleet julkiselle paikalle vain treenaamaan/harrastamaan/ostoksille jne. jne.
Mä pyysin kun mies ei uskaltanut, nyt 10v yhdessä ollaan oltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa oikeasti joskus miehet pyytäisi mua kahville vaikka ruokakaupassa, kirjastossa tai bussipysäkillä..
Kunpa yleinen mielipide naisilla av:lla vain ei olisi, että naiset ovat tulleet julkiselle paikalle vain treenaamaan/harrastamaan/ostoksille jne. jne.
Uskoisin että lähes kuka tahansa sinkkunainen tykkäisi, jos mukava, omaa miesmakua vastaava mies ottaisi asiallisesti kontaktia julkisella paikalla. Niin minäkin tykkäisin. Usein kuitenkin ongelmana on, että mies ei ole ulkoisesti eikä persoonaltaan yhtään omaa tyyppiä eikä lisäksi edes osaa lähestyä asiallisesti, saati lukea naisen reaktioita tilanteessa tai ottaa pakkeja vastaan. Miehen käytös on tavalla tai toisella epämiellyttävää, jopa ahdistavaa. Nuo tilanteet ovat sellaisia jotka jättäisi mieluummin kokematta. Yksikin tuollainen kokemus voi saada naisen toivomaan, että tuntemattomat miehet eivät ottaisi minkäänlaista kontaktia, saati jos noita kokemuksia kertyy useampia (kuten allekirjoittaneella).
12-vuotiaana pyysin tyttöä diskossa tanssimaan sen jälkeen kun olin pitkään kerännyt rohkeutta.
"Ai tollasen pennun kans?"
Silloin päätin, että en koskaan enää lähesty naista selvinpäin.
Ei ole ihan noin suoraviivaista.
Minun mieheni ei aikanaan tehnyt aloitetta, sillä a) luuli minun olevan parisuhteessa ja b) ajatteli ettei ole mitään mahiksia.
Onneksi minä tein, nyt ollaan oltu 6 v yhdessä ja vuosi sitten kihlauduttiin.
On kyllä niin ylimmän lauteen meininkiä, että oksat pois. Tavalliset ihmiset (tai teille varmaan"lampaat") pystyvät ihan hyvin romanttiseen kanssakäymiseen kanssa ilman oikeusjuttuja ja rikosilmoituksia.
Oletko ihan varma, ettei turhautunut, harhainen mielesi ole rakennellut tuosta lainsäädännöstä mörköä, jonka avulla vain perustelet itsellesi sitä, ettet saa seksiä?
Jos taas huomaat useinkin joutuvasi pulaan tuon lain kanssa, kannattaa ehkä arvioida omaa käytöstäsi ensin.