Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut mies pyytää kahville/leffaan/lenkille tms. Eikö niin?

Vierailija
15.09.2020 |

Eli jos kutsua ei kuulu kiinnostusta ei ole...

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyydä naisia treffeille. En halua imarrella heidän jo valmiiksi ylipaisunutta egoa.

Kuka pakottaa? Voithan pyytää miestä treffeille. Nykyään se on täysin sallittua. Ei tosiaan tarvitse naisten kanssa seurustella, jos se ei ole se oma juttu.

Vierailija
42/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään voi mitään tuollaista ehdottaa kun #metoo

Ihan mielenkiinnosta. Miten pyydetään naista kahville/leffaan/lenkille niin, ettei enää voi pyytää koska #metoo?

No mies ei tietenkään pyydä ollenkaan. Nainen pyytää itse mikäli ei ole ahdistunut eikä tunne itseään seksuaalisesti ahdistelluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jos mies onkin ujo. Kysäiseppä joskus että onko nähnyt (jonkun uuden leffan) jos ei ole, sano, että olis mukava joskus mennä katsomaan tai jos sinä menet, kerrotko millainen oli. Jos tuolla repliikillä ei pyydä leffaan, ei ole kiinnostunut.

Vierailija
44/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkille? =DD 

Kuka lähtee lenkille treffeille?

Näin se nykyään menee:

1. Kahvitreffit.

2. Lenkkitreffit

3. Seksitreffit

Noiden kolmansien jälkeen sitten mietitään, onko kemiaa?

Itse asiassa minä olin suunnitellut viimeisimmän ihastuksen kanssa aikataulun jotakuinkin noin. Ensin näimme oluella (okei, ei kahvi mutta kuitenkin istuskelua) ja toisille olisin halunnut kävelemään ja sitten kolmansilla olisin kutsunut hänet kotiini.

Harmi kyllä, mulla sitä kemiaa oli heti ensi hetkestä mutta hänellä taas ei, joten jäimme kohtaan 1. Ja kuten arvata saattaa, minä olin se aktiivinen osapuoli koko ajan.

Vastaus aloitukseen on siis iso KYLLÄ.

Vierailija
45/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tee aloitteita taviksille. Nämä aloitteet tulee vain komeille miehille. Sitten valitellaan.

Vierailija
46/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinäkin sanoa vaikka, että minulla on mahtavaa omenapiirakkaa sakean vaniljakastikkeen kanssa. Haluatko tulla maistelemaan. Nam.. ( ja nuolaise huuliasi) . Jos mies on kiinnostunut, hän tulee..

Vierailija
47/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää, jos uskaltaa. Nyhverö ei välttämättä uskalla.

Vierailija
48/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkille? =DD 

Näin se nykyään menee:

1. Kahvitreffit.

2. Lenkkitreffit

3. Seksitreffit

Itse asiassa minä olin suunnitellut viimeisimmän ihastuksen kanssa aikataulun jotakuinkin noin. Ensin näimme oluella (okei, ei kahvi mutta kuitenkin istuskelua) ja toisille olisin halunnut kävelemään ja sitten kolmansilla olisin kutsunut hänet kotiini.

Harmi kyllä, mulla sitä kemiaa oli heti ensi hetkestä mutta hänellä taas ei, joten jäimme kohtaan 1. Ja kuten arvata saattaa, minä olin se aktiivinen osapuoli koko ajan.

Omissa Tinder-suhteissa seksin aika ollut yleensä 4-5 tapaamisen jälkeen myös.

Vierailija
49/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset tee aloitteita taviksille. Nämä aloitteet tulee vain komeille miehille. Sitten valitellaan.

Miksi tehdä aloite sellaiselle joka ei kiinnosta? En keksi yhtäkään syytä.

Vierailija
50/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinäkin sanoa vaikka, että minulla on mahtavaa omenapiirakkaa sakean vaniljakastikkeen kanssa. Haluatko tulla maistelemaan. Nam.. ( ja nuolaise huuliasi) . Jos mies on kiinnostunut, hän tulee..

Ja mies voi sanoa ”tarjoa sinä piirakkaa, niin minä tarjoan vaniljakastikkeen”

Vierailija
51/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, vain komeille.

Vierailija
52/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkille? =DD 

Näin se nykyään menee:

1. Kahvitreffit.

2. Lenkkitreffit

3. Seksitreffit

Omissa Tinder-suhteissa seksin aika ollut yleensä 4-5 tapaamisen jälkeen myös.

Itse en muuten ole tinderissä. Ei mun juttu, todellakaan. Ihastun irlissä ja sitten pyydän ulos.

Olisi varmaan heti pitänyt sanoa. Kaikille kun deittailu on nykyään yhtä kuin tinder.

Sama edeltä

Vierailija
53/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, vain komeille.

Tietenkin. Teetkö sinä aloitteita naisille, jotka eivät näytä sinusta hyvältä? Epäilen.

Vierailija
54/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, vain komeille.

Tietenkin. Teetkö sinä aloitteita naisille, jotka eivät näytä sinusta hyvältä? Epäilen.

Älä edes vaivaudu vastaamaan sen provoiluihin. Ohita katkeron turha jankkaus ja jatketaan aiheesta.

Eri

Vierailija
55/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, vain komeille.

Tietenkin myös naiset sortataan Tinderissä ulkonäön perusteella.

Vierailija
56/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota vaan passiivisena, niinkuin naiset yleensäkin. Kyllä siitä hyvä tulee.

Eipä aktiivisena tule sen parempi, jos vastapuolella ei sitä kiinnostusta ole.

Aivan. Jos nainen ei ole ollut aktiivinen, niin ei sitä kiinnosta. Siksi miehen on turha kysyä vaikka häntä kiinnostaisi. Eikä ku..

Vierailija
57/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei muka voi? Älytön väite. Miten ahdistelu liittyy normaaliin ihmisten väliseen kanssakäymiseen? Ei mitenkään.

Vierailija
58/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää huumoria..

Vierailija
59/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Jos mies onkin ujo. Kysäiseppä joskus että onko nähnyt (jonkun uuden leffan) jos ei ole, sano, että olis mukava joskus mennä katsomaan tai jos sinä menet, kerrotko millainen oli. Jos tuolla repliikillä ei pyydä leffaan, ei ole kiinnostunut.

Mä olen käyttänyt melkeimpä samaa "tekniikkaa". Johdatellut puheenaiheen johonkin kiinnostavaan leffaan ja todennut: se täytyy kyllä käydä katsomassa, oletko sinä jo nähnyt sen? Tämä avaa tilaisuuden miehelle tehdä siirtonsa ilman varsinaista treffikutsua. Tämä on ollut tehokasta ja tunnelma "treffeillä" rennompi kuin virallisesti treffatessa.

N32

Vierailija
60/88 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei muka voi? Älytön väite. Miten ahdistelu liittyy normaaliin ihmisten väliseen kanssakäymiseen? Ei mitenkään.

On parempi nykyään, ettei tee F2F-aloitteita. Väärinkäsityksen riski suurempi kuin vaikka 10 vuotta sitten. Deitti-apeissa homma hoituu kätevämmin eikä ole riskiä vahingossa loukata ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme