Onko joku oikeasti revennyt synnytyksessä?
Niin, tuossahan tuo kysymys tulikin. Olen raskaana ja lukenut, että noin voi käydä. Kuitenkaan kukaan ystävistäni/tutuistani ei ainakaan myönnä revenneensä. Minua koko ajatus kauhistuttaa aivan hirveästi. Eivätkö kaverit vain uskalla siksi kertoa, että se on mahdollista? Vai onko se kovin harvinaista, eli saattaisin välttyä siltä? Olen harrastanut kilpaurheilua ja lihakset ovat ainakin hyvässä kunnossa. Jos kaikesta huolimatta niin käy, voiko vaatia nukutuksen ompelun ajaksi? Käääk, en halua edes ajatella.
Ja olen ihan aikuinen 31-vuotias koulutettu nainen, en mikään teini. Ehkä kipukynnykseni vaan on liian alhainen johtuen useista urheiluvammoista.
Kommentit (63)
Mä olen luullut että se että ei repee, eikä edes leikata välilihaa on todella harvinaista, ainakin sellaiset täälläkin rehentelee. Sillä leikkaamisellahan yritetään estää repeämistä, mutta mulla ainaki repes silti, mutta kyllä ne sen tikkasi takas kiinni, en kysellyt kyllä että montako tikkiä, enkä uskaltanut alapäätäni katsoa ainakaan pariin vuoteen. Mutta ei mulla siitä jäänyt mitään ongelmia, yhtä tiukat paikat kuin ennenkin, seksin aloitus oli kuin olisi ollut neitsyt jälleen. Sektio taas oli aivan kamalaa, kaksoset syntyi kiireellisellä sektiolla ja se haava oli aivan järkytävä, ja sitä oli pakko kattoo, sitä piti suihkutella ja se alko tulehtua tikkien kohdalta ja siitä tuli aluksi aina jotain ruskehtavaa töhnää, ja vuosi sen jälkeen alkoi kiinnikekivut, joista en tiennyt mitään etukäteen.
Esikoisesta tuli epparista huolimatta niin isot repeämät, ettei kätilön mukaan tikkejä kannattanut laskea. Ei sentään sulkijalihakseen asti, mutta isot kuitenkin. Toivuin 5 vko ja istuin vain toisella kankulla. Paikat jäi väljiksi. Toista synnyttäessä tuli pienet repeämät ja tikkejä 4kpl. Pidätysongelmia ei ole, mutta paikat on väljät ja muhinoidessa pääsee ilmaa emättimeen ja aktin lopuksi tulee "pieruja". Tosi romanttista, onneksi mieskin osaa nauraa asialle eikä ole vaikuttanut suoritukseen. :/
Ei ole revennyt. Koita työntää emättimeesi meloni, ja huomaat ettei siinä mikään voi venähtää tai ratketa.
no anteeksi ap, mutta ihan tosi, kyllä sitä usein pikkuisen repeää, mutta niin vaan me naiset ollaan selvitty asian kanssa. Katso ympärillesi, näet paljon äitejä.