Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckbuddy - miten se oikein voi toimia??

Vierailija
04.11.2013 |

Olen tässä sinkkuuntunut pitkän liiton jälkeen ja ihmettelen eri ilmiöitä. Mikä on tämän fuckbuddy-homman nimi? siis vain paneskellaan, mutta toisesta ei saa missään nimessä pitää määräänsä enempää? Miten yleensä on mahdollista harrastaa seksiä jos ei tunne ihastusta? Ja suhde on sitten pilalla, jos tulee tunteita peliin? Ja näitä voi olla useita kerralla? Jotkut ilmeisesti viettävät muutenkin aikaa yhdessä ystävinä, mutta jostain syystä sitä ei voi kutsua seurusteluksi. Miksi? 

En oikein ymmärrä tätä ideaa. Eikö tuo ole kyynistävää? Ja surulllista, jos kuitenkin ihastuu, niin se on "kiellettyä" ja pitää vain näytellä, että "ei tässä mitään", ettei pilaa koko juttua? Millä perusteella fuckbuddy valitaan, jos kyse ei ole henkilöstä, josta muutenkin pitää? Eikö harmita, jos hän panee muitakin? Etkö halua olla näinkin intiimissä ja pitkässä suhteessa ainoa kumppani? Eikö tuossa tule ikinä sellainen olo, että itsellä ei ole mitään merkitystä toiselle, siis sille seksikumppanille? 

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi samaan aikaan jotain pari vuotta (miehet tiesi toisistaan ja mä tiesin, että heilläkin on muita). Kumpikaan ei ollut mitenkään aviomiesmateriaalia, mutta olin kumpaankin hyvin ihastunut ja hyvä ystävä heidän kanssaan. Saatoin viettää kumman vaan kanssa koko päivän tai viikonlopun yhdessä ja tehtiin varmaan kaikkea mikä saattaisi ulkopuolisista vaikuttaa seurustelulta. Matkusteltiinkin kimpassa. Välillä joku saattoi seurustella vähän aikaa ja pidettiin vähän taukoa, mutta loppupeleissä se hyvä seksi veti aina takaisin. :) Molempien vanhemmat ja sisarukset olen tavannut, ehkä ne luuli mua joko tyttöystäväksi tai vaan kaveriksi. Toisen kanssa olen edelleen hyvä ystävä (tunnen hänen vaimonsa ja lapsensa), toinen asuu ulkomailla ja olemme lähinnä "joulukorttiväleissä" (en ole koskaan tavannut hänen vaimoaan tai lapsiaan).

Vierailija
42/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi samaan aikaan jotain pari vuotta (miehet tiesi toisistaan ja mä tiesin, että heilläkin on muita). Kumpikaan ei ollut mitenkään aviomiesmateriaalia, mutta olin kumpaankin hyvin ihastunut ja hyvä ystävä heidän kanssaan. Saatoin viettää kumman vaan kanssa koko päivän tai viikonlopun yhdessä ja tehtiin varmaan kaikkea mikä saattaisi ulkopuolisista vaikuttaa seurustelulta. Matkusteltiinkin kimpassa. Välillä joku saattoi seurustella vähän aikaa ja pidettiin vähän taukoa, mutta loppupeleissä se hyvä seksi veti aina takaisin. :) Molempien vanhemmat ja sisarukset olen tavannut, ehkä ne luuli mua joko tyttöystäväksi tai vaan kaveriksi. Toisen kanssa olen edelleen hyvä ystävä (tunnen hänen vaimonsa ja lapsensa), toinen asuu ulkomailla ja olemme lähinnä "joulukorttiväleissä" (en ole koskaan tavannut hänen vaimoaan tai lapsiaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 17:56"]

Tuo järjestelmä toimii vain ihmisillä jotka haluavat seksiä mutta ei parisuhdetta.

[/quote]

Salaisuuden on pakko olla tässä. 

Vierailija
45/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hellyys tai suutelu ole kiellettyä fuckbuddyn kanssa. Fuckbuddy on ystävä, jonka kanssa harrastetaan seksiä, kun ei halua sillä hetkellä parisuhdetta. Yhden yön hoitojen kanssa seksi on lopulta usein aika huonoa.

Vierailija
46/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fuckbuddy sama kuin vakipano? Miksi ette käytä suomenkielistä ilmaisua jos näin on?

Vierailija
47/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ajanvietto fuckbuddyn kanssa poikennut erityisemmin ajanvietosta entisten seurustelukumppanien kanssa, lukuunottamatta sitä että ei ollut ikäviä velvollisuuksia (mm. pakko edustaa kumppanin kanssa jossain sukujuhlissa tai tutustua tämän vanhempiin, pakko olla yhteydessä tai nähdä melkein joka päivä vaikkei oikein ehtisikään) eikä pahemmin riitoja (koska ei suunnitelmia yhteisestä tulevaisuudesta, toisen huonoja puolia oli helpompi katsella läpi sormien). Mutta siis seksin lisäksi läheisyyttä, välittämistä, kiintymystä, jonkinlaista ihastustakin, ystävyyttä, hellyyttä, seksiä, keskusteluja, yhteisiä harrastuksia. Apua ja tukea toiselle, silloin kun tämä oli sen tarpeessa.

Se mikä puuttui, oli sitoutuminen toiseen tai suunnitelmat yhteisestä tulevaisuudesta. Olisin varmasti seurustellutkin usean fb:n kanssa, mutta se mikä esti suhdetta etenemästä seurusteluun olivat liian erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat (mm. toinen haluaa lapsia, toinen ei, toinen aikoo muuttaa ulkomaille, toista ei voisi vähempää kiinnostaa, toinen tahtoo ensisijaisesti toteuttaa itseään vaikka joutuisi asumaan veneen alla, toinen turvatun peruselämän).

Tällä hetkellä mulla on jonkinlainen fuckbuddy-suhde exäni kanssa. Ei ole tarpeeksi tunteita että pystyisin seurustelemaan hänen kanssaan mutta kuitenkin sen verran ja niin lämpimiä, että tämä tuntuu hyvältä ja mielekkäältä. Hän tapailee myös toista naista, joka tietää minusta ja minä tiedän hänestä. Teemme ihan samoja asioita yhdessä kuin silloin kun olimme suhteessa, nykyään vaan näemme paljon harvemmin ja ehkä sellaista rutiinihengailua, että istutaan samassa huoneessa kumpikin omalla tietokoneellaan, on vähemmän, se yhdessäolo on enemmän treffailutyylistä, että ollaan koko aika oikeasti läsnä toiselle silloin kun nähdään. Minua ei erityisemmin kiinnosta niinsanottu oikea parisuhde tällä hetkellä kenenkään kanssa. Esimerkiksi ajatus kenen tahansa aikuisen kanssa yhdessä asumisesta muuten kuin satunnaisena järjestelynä ei tunnu yhtään omalta.

Vierailija
48/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin vaikeetahan se on. Mä olen yrittänyt yhtä viritystä naiseen, jota haluan ihan helvetisti. Heti päädyttiin punkkaan ja se on se mitä molemmat haluaa. Kun kuitenkin pidän ihmisistä yleensä ja varsinkin niistä joiden kanssa olen yhdynnässä, en oikein tiedä miten tän jutun kanssa pitäisi edetä. 

Periaatteessa yritän vain pitää jutun kylmän asiallisena, ja se sopii. Mutta kun me nähdään, se on täysi romanssi heti. Panomiehet on vissiin erikseen. Ei siis mun juttu. Musta tuntuu, että fuckbuddyhommat on itserakkaiden ja itseriittoisten ihmisten juttu.

Mulla on yhdenilllan säädöt toimineet hyvin, se kuvio on paljon hauskempaa, koska siinä on seikkailua mukana. Panokaverikuviossa on aina ihmissuhde joka vaikuttaa kaikkeen. Ja totta kai mä näen miten se nainen katsoo mua. Vittu pitää lopettaa toi säätäminen.

Vierailija
49/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa fuckbuddyn tai vakipanon, millä sitä nyt sitten kukakin kutsuu. Oon eroamassa ukostani ja koska en pysty hänen kanssaan enää harrastamaan seksiä, niin ehdin jo pelätä, että miten se onnistuu kenenkään kanssa ikinä. Noh, ei huolta. Viikonloppuna baarista bongasin miehen, jonka luo päädyin yöksi ja ai että mitä seksiä meillä oli! Harmi, kun olin hiukan liian humalassa nauttiakseni siitä täysillä, mutta ihanaa se oli silti. Mies tyydytti minua nussien, käsillä ja suullaan pari tuntia ja tulin ties kuinka monta kertaa. Joten huolet, pystyn siihen vielä. Kyllä seksistä voi nauttia, voi suudella ja olla kainalossa ilman suurempia tunteita. Tosin eihän se oikeaa rakkautta korvaa, mutta antaa se hetken hellyyttä. Jos kahden ihmisen välillä on kemiaa, niin kyllä sen huomaa. Enkä todellakaan ole ihastunut tähän mieheen, enkä haluaisi hänen kanssaan seurustella, mutta fuckbuddyksi hänestä voisi olla... ;)

Vierailija
50/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 20:45"]

Tällä hetkellä mulla on jonkinlainen fuckbuddy-suhde exäni kanssa. Ei ole tarpeeksi tunteita että pystyisin seurustelemaan hänen kanssaan mutta kuitenkin sen verran ja niin lämpimiä, että tämä tuntuu hyvältä ja mielekkäältä. Hän tapailee myös toista naista, joka tietää minusta ja minä tiedän hänestä. Teemme ihan samoja asioita yhdessä kuin silloin kun olimme suhteessa, nykyään vaan näemme paljon harvemmin ja ehkä sellaista rutiinihengailua, että istutaan samassa huoneessa kumpikin omalla tietokoneellaan, on vähemmän, se yhdessäolo on enemmän treffailutyylistä, että ollaan koko aika oikeasti läsnä toiselle silloin kun nähdään. Minua ei erityisemmin kiinnosta niinsanottu oikea parisuhde tällä hetkellä kenenkään kanssa. Esimerkiksi ajatus kenen tahansa aikuisen kanssa yhdessä asumisesta muuten kuin satunnaisena järjestelynä ei tunnu yhtään omalta.

[/quote]

Mullakin alkoi uudelleen fuckbuddy-suhde eksäni kanssa. Ollaan paneskeltu aina eron jälkeen, lukuunottamatta muutamia taukoja, kun meillä on ollut muita, olen ollut ulkomailla tai asunut toisella paikkakunnalla.

Alussa eromme jälkeen olisi kannattanut pitää pitkä väli tapaamisille, kun olin vielä ihan kiinni hänessä. Mutta tunteeni ovat tässä vuosien saatossa ja taukoillessamme viilenneet, eivätkä varmasti ikinä palaa sille seurustelun aikaiselle tasolle. Seksi on todella hyvää ja tietysti hänestä yhä välitän. Mieluummin todellakin hän kuin joku randomraahaus jurrissa baarista.

Katselen toki muita miehiä ja eksäni varmasti naisia, eikä tämä harmita minua pätkääkään. Toivottavasti osuu "se oikea" kohdalle jossain kohtaa, mutta siihen asti aion jatkaa tätä toimivaksi todettua systeemiä. :)

Vierailija
51/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exän kanssa vakipano melkein kolme vuotta ja vaikka toisaalta olisin halunnut enemmän niin silti se toimi ehkä paremmin kuin meidän suhde. Tämä päättyi siihen kun hän luuli löytäneensä sen "ainoan oikean", joka ei jostain mulle tuntemattomasta syystä sitten ollutkaan se.

Elämä on valintoja.

Vierailija
52/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ero verrattuna seurusteluun on siinä, että ei edes ajatella, että voisi olla yhteistä tulevaisuutta. Kiitos näistä avartavista kommenteista. Edelleenkin tuntuu hassulle, että miksi ei voisi sitten olla ihan joko platonisesti kavereita tai seurustella avoimesti. Itse ajattelisin, että olisi kurjaa olla joku korvike paremman puutteessa, parempaa odotellessa.. Sitten voi heivata tuosta vaan kun ei enää kiinnosta. Mutta olenkin kai vanhanaikainen ihminen.  Loppuuko se ystävyyskin siihen panemisen päättymiseen vai mitä tapahtuu? 

Ap

Vierailija
53/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävyys loppui ainakin uuteen kumppaniin ja panemisen päättymiseen. Ehkä mä en vaan ollut tarpeeksi kypsä aikuinen?

T:22

Vierailija
54/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5, se ystävyys ei loppunut siihen että aloin seurustella vakavasti. Mutta me ehkä oltiinkin lopulta ystäviä jotka bonuksena harrastivat seksiä. Alunperin tapasimme baaritiskillä ja aloitimme yhdenyönjuttuna....

Mutta siinä on mies jonka tukeen mä edelleen voin luottaa kuin kallioon. Ja edelleen me täydennetään toistemme lauseet loppuun. Sen vuoksi ei varmaan seurustelu olisi onnannutkaan, ollaan liian samanlaisia. Ollaan tunnettu 18 vuotta, mieheni kanssa olen ollut yhdessä13.

Viimeksi tänä viikonloppuna hän ohi ajaessaan pysähtyi tähän meille kaffelle, juteltiin niitä näitä ja ei siinä sen kummempia.

Kyllähän mä jonkinmoista tunteiden taistelua kävin itseni kanssa ja keskusteluja vähän molempien kanssa, että miten ystävyyttä uudessa tilanteessa voi jatkaa. Toisaalta uudelle miehelle se oli ehto, että mun kamu on vain hyväksyttävä ja muhun luotettava.

He ovat tavanneet pari kertaa, muttei mitään iltaa vietetty edes samassa porukassa koskaan.

Vierailija
55/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen onnellisessa avioliitossa (suurperheen äiti) ja rakastan miestäni kovasti. Hän ei vain "riitä" minulle seksuaalisesti ja hyväksymme molemmat tämän faktan. Siksi nain yhtä opiskelutoveriani 2-6 kertaa viikossa."

Onnellisessa avioiliitosssa? Suurperheen äiti? Käyt panolla muualla kuin kotona 6 kertaa viikossa?

Tämä ei ole mitenkään uskottavaa. Jos kertomasi olisikin faktaa, niin ainakaan miehesi ei taatusti elä onnellisessa avioliitossa.

Vierailija
56/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:25"]

"Olen onnellisessa avioliitossa (suurperheen äiti) ja rakastan miestäni kovasti. Hän ei vain "riitä" minulle seksuaalisesti ja hyväksymme molemmat tämän faktan. Siksi nain yhtä opiskelutoveriani 2-6 kertaa viikossa."

Onnellisessa avioiliitosssa? Suurperheen äiti? Käyt panolla muualla kuin kotona 6 kertaa viikossa?

Tämä ei ole mitenkään uskottavaa. Jos kertomasi olisikin faktaa, niin ainakaan miehesi ei taatusti elä onnellisessa avioliitossa.

[/quote]

Onhan niitä maailmassa kaikenlaisia moniavioisia ja avoimia suhteita...miksei sellainen toimisi jos osapuolet on rehellisiä toisilleen ja kaikki saavat suhteista sen mitä ikinä sitten haluavatkaan. En minäkään tajua tämän tarinan aviomiehen motiiveja, mutta eipä mun tarvitsekaan.

-5 ja 25-

Vierailija
57/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mistä teillä noita miehiä riittää ja riittääääää.... On exää ja nyxää, on fuckbuddyä ja panokaveria, on aviomiestä ja poikaystävää.

Mulla ei ole yhtäkään. Erosin 14-vuotta sitten enkä ole kelvannut kenellekkään. Tosin olen sen jo hyväksynyt enkä enää rohkeimmissa päiväunissanikaan kuvittele, että mies voisi olla minusta kiinnostunut. Mutta ihmettelen vaan, että mistä ja millä ajalle te noi miehet ympärillenne haalitte.

Vierailija
58/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:15"]

En tajua mistä teillä noita miehiä riittää ja riittääääää.... On exää ja nyxää, on fuckbuddyä ja panokaveria, on aviomiestä ja poikaystävää.

Mulla ei ole yhtäkään. Erosin 14-vuotta sitten enkä ole kelvannut kenellekkään. Tosin olen sen jo hyväksynyt enkä enää rohkeimmissa päiväunissanikaan kuvittele, että mies voisi olla minusta kiinnostunut. Mutta ihmettelen vaan, että mistä ja millä ajalle te noi miehet ympärillenne haalitte.

[/quote]

Pitää mennä sinne missä niitä miehiä on ja puhua niille. Sitten sieltä saattaa löytyä joku helmi, joka täydentää sun lauseet.

Vierailija
59/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:15"]

[/quote]

Pitää mennä sinne missä niitä miehiä on ja puhua niille. Sitten sieltä saattaa löytyä joku helmi, joka täydentää sun lauseet.

[/quote]

Sitä aikoinaan kokeilinkin, kunnes tajusin olevani täysin arvoton yh, parasta ennen-aika oli jo mennyt. Korkeintaan katsoivat vinosti ja poistuivat takavasemmalle. Olen jonkinlainen friikki siis.

Mutta siis ihmeetyttää tuo, että jos perheenäideilläkin on kierroksessa kolme- neljä miestä jota nussivat vuoropäivinä, niin missä ihmeen välissä?

Vierailija
60/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 23:35"]

että jos perheenäideilläkin on kierroksessa kolme- neljä miestä jota nussivat vuoropäivinä, niin missä ihmeen välissä?

[/quote]

AV:llä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän