Fuckbuddy - miten se oikein voi toimia??
Olen tässä sinkkuuntunut pitkän liiton jälkeen ja ihmettelen eri ilmiöitä. Mikä on tämän fuckbuddy-homman nimi? siis vain paneskellaan, mutta toisesta ei saa missään nimessä pitää määräänsä enempää? Miten yleensä on mahdollista harrastaa seksiä jos ei tunne ihastusta? Ja suhde on sitten pilalla, jos tulee tunteita peliin? Ja näitä voi olla useita kerralla? Jotkut ilmeisesti viettävät muutenkin aikaa yhdessä ystävinä, mutta jostain syystä sitä ei voi kutsua seurusteluksi. Miksi?
En oikein ymmärrä tätä ideaa. Eikö tuo ole kyynistävää? Ja surulllista, jos kuitenkin ihastuu, niin se on "kiellettyä" ja pitää vain näytellä, että "ei tässä mitään", ettei pilaa koko juttua? Millä perusteella fuckbuddy valitaan, jos kyse ei ole henkilöstä, josta muutenkin pitää? Eikö harmita, jos hän panee muitakin? Etkö halua olla näinkin intiimissä ja pitkässä suhteessa ainoa kumppani? Eikö tuossa tule ikinä sellainen olo, että itsellä ei ole mitään merkitystä toiselle, siis sille seksikumppanille?
Kommentit (108)
Yritin tällaista aloittaa, mutta mies ei ns. viettele minua tapaamisten välillä ollenkaan vaan olettaa minun olevan kalenterin mukaan valmis seksirobotti???
Vierailija kirjoitti:
Yritin tällaista aloittaa, mutta mies ei ns. viettele minua tapaamisten välillä ollenkaan vaan olettaa minun olevan kalenterin mukaan valmis seksirobotti???
Siis en tiedä miehestä juuri mitään, olemme viesteileet ja juttelimme noin tunnin julkisella paikalla ennen seksiä minun luonani. Vaikea luottaa ventovieraaseen. En vaan saa miehestä mitään irti viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en tiedä miehestä juuri mitään, olemme viesteileet ja juttelimme noin tunnin julkisella paikalla ennen seksiä minun luonani. Vaikea luottaa ventovieraaseen. En vaan saa miehestä mitään irti viesteillä.
Mitäs olit niin helppo?
Ööö ..eikö buddyn idea ole, ettei häntä tarvitse vietellä millään suhdemaisilla jutuilla?
Ai, buddyä voi vaan kylmiltään mennä panemaan?
Voiko nainen pyytää buddya käymään tai mennä itse toiselle paikkakunnalle buddyn perässä? Vai pitääkö odottaa miehen aloite?
Minun Buddy vaatii, että minulla olisi useita buddyja. Hän ei reissutyön vuoksi ehdi nähdä kovin usein ja pelkää, että tyydytyksen riippuu vain hänestä.
Mulla oli pitkä seksisuhde erään miehen kanssa kuka ei täysin vastannut unelmamieheni ulkonäköä. Oli kyllä ihan söpö mutta ei sitä mitä haen. Panosuhteemme toimi loistavasti sen puolisen vuotta kunnes mies laittoi poikki (syytä ei kertonut). No nyt sitten löysin uuden fuckbuddyn ja tämä miespä on just eikä melkeen mun makuun. Ollaan nähty nyt kolmesti ja olen todella ihastunut! Tässä siis näkee eron, ainakaan mä en voi olla pelkässä panosuhteessa jos mies on tasoa 11/10. Kohta sitä ollaan taas sydän särkyneenä sillä tämä mies ilmoitti ettei halua seurustella :(