Fuckbuddy - miten se oikein voi toimia??
Olen tässä sinkkuuntunut pitkän liiton jälkeen ja ihmettelen eri ilmiöitä. Mikä on tämän fuckbuddy-homman nimi? siis vain paneskellaan, mutta toisesta ei saa missään nimessä pitää määräänsä enempää? Miten yleensä on mahdollista harrastaa seksiä jos ei tunne ihastusta? Ja suhde on sitten pilalla, jos tulee tunteita peliin? Ja näitä voi olla useita kerralla? Jotkut ilmeisesti viettävät muutenkin aikaa yhdessä ystävinä, mutta jostain syystä sitä ei voi kutsua seurusteluksi. Miksi?
En oikein ymmärrä tätä ideaa. Eikö tuo ole kyynistävää? Ja surulllista, jos kuitenkin ihastuu, niin se on "kiellettyä" ja pitää vain näytellä, että "ei tässä mitään", ettei pilaa koko juttua? Millä perusteella fuckbuddy valitaan, jos kyse ei ole henkilöstä, josta muutenkin pitää? Eikö harmita, jos hän panee muitakin? Etkö halua olla näinkin intiimissä ja pitkässä suhteessa ainoa kumppani? Eikö tuossa tule ikinä sellainen olo, että itsellä ei ole mitään merkitystä toiselle, siis sille seksikumppanille?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun nyt yks mies yhden kerran jälkeen pitää minua itsestään selvänä. Siis tapaamiseen asti "iski" ja antoi huomiota viesteilen monta viikkoa etukäteen, mutta heti kun oli saanut seksiä, muuttui välinpitämättömäksi. Nyt vain yrittää sopia seuraavaa tapaamista. En halua parisuhdetta, mutta haluaisin jotain huomiota ja tuntea itseni halutuksi.
Jokaisen naisen tulisi ymmärtää tuo vanha viisaus eli ei pidä ymmärtää antaa, vaan antaa ymmärtää. Miehen mielenkiinto säilyy vain niin kauan kuin nainen jaksaa vihjailla ja kiusotella, muttei kuitenkaan anna. Siveysvyön toimivuus parisuhteessa perustuu juuri tähän samaan ilmiöön.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun nyt yks mies yhden kerran jälkeen pitää minua itsestään selvänä. Siis tapaamiseen asti "iski" ja antoi huomiota viesteilen monta viikkoa etukäteen, mutta heti kun oli saanut seksiä, muuttui välinpitämättömäksi. Nyt vain yrittää sopia seuraavaa tapaamista. En halua parisuhdetta, mutta haluaisin jotain huomiota ja tuntea itseni halutuksi.
No ei kuulosta kivalta. Kyllä me fwb:n kanssa viestitellään paljonkin, enimmäkseen seksiin liittyviä asioita.
Fuckbody o parempi, ei turhia jaarittele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulosta kivalta. Kyllä me fwb:n kanssa viestitellään paljonkin, enimmäkseen seksiin liittyviä asioita.
Joo, haluaisin että viettelisi ja yrittäisi, tai että molemmin puolin pitäisimme jännitettä jotenkin yllä. Ettei tuntuisi että hän on tuntematon tyyppi joka tulee panolle.
Täytynee etsiä uutta?
Siksi kannattaa esittää, että haluat parisuhteen niin mies antaa muutakin huomiota seksin toivossa.
Mulla fuckbuddy-suhde toimi vuoden verran ilman mitään ongelmia. Nähtiin kun kummallekin sopi tai kun kummallakaan ei ollut mitään vakavampaa säätöö meneillään. Syy, miksi se suhde toimi oli se, että ei oltu tekemisissä muutoin kun sillon kun panetti. Ei soiteltu tai tekstailtu pitkin päivää, ei käyty leffoissa tai muutenkaan ulkona. Kummallakin oli myös muita, mutta se ei kumpaakaan kiinnostanut.
Nyt tein uuden fuckbuddyn kanssa sen virheen, että tekstailimme pitkin päivää toisillemme ihan arkisista jutuista. Joka päivä. Mulla heräs tunteet ja juttu loppui viikko sitten koska mies ei halunnut mitään seksiä enempää. N23
Aino 25 v kirjoitti:
Olen kohta 30 vuotta täyttävä nainen. Englannissa asuvan ystäväni vinkistä otin itselleni viisi vuotta sitten Fuck Buddyn. Nykyään panokavereita on jo kolme ja he kaikki ovat olleet vakituisia kumppaneitani reilut kaksi vuotta. En millään haluaisi heistä enää luopua, sillä osaavat hommansa niin hyvin, että on täysin turhaa parempia edes yrittää etsiä.
Sunnuntain ja alkuviikon olen toistaiseksi työvuorojeni takia joutunut pitämään vapaata, mutta torstaista lauantaihin on käytännössä aina ollut sänkykaveri. Jo nyt on kalenteri täynnä varauksia tämän vuoden loppuun asti.Tämä järjestely sopii itselleni oikein hyvin, enkä kaipaa seurustelusuhdetta. Normiviikkoina minulla on panokaveri siis kolmena iltana ja yhden miehen kanssa tulee aina nussittua oikein kunnolla vähintään kolme kertaa, joskus useamminkin. Viikossa tulee siis 9-12 yhdyntää, joka on itselleni ihan minimimäärä. Neljän päivän selibaatin jälkeen panokaveria on jo torstaiaamuisin ihan oikeasti ikävä. Yleensä tavataan minun luonani, kesäisin mökilläni ja joskus otetaan vaihtelun vuoksi vaikka risteily tai lyhyt kaupunkiloma.
Miehet tietävät toisistaan, mutta heille se ei ole kilpailutilanne, kun jaan vuorot tasan kaikkien kanssa. Yhden kaverin kanssa ollaan tehty useampi viikonloppureissu ulkomaille ja käydään yhdessä myös teattereissa, konserteissa ja purjehtimassakin. Ne kaksi muuta miestä ovatkin sitten vain ja ainoastaan Fuck Buddyja sanan varsinaisessa merkityksessä.
Pidän tarkkaa päiväkirjaa Fuck Buddy -tapaamisistani. Viime vuoden aikana minulla oli kaikkiaan 120 tapaamista eli keskimäärin 40 kertaa/mies. Pisimmät yhteiset ajat olivat viikonloppureissut Lontooseen ja Hampuriin. Yleensä kuitenkin yksi ilta/yö riittää ja sitten seuraavalla viikolla taas nähdään. Tällä järjestelyllä minulle tuli vuonna 2016 kaiken kaikkiaan 390 yhdyntää. Mielelläni olisin yhdynnässä kyllä paljon useamminkin, mutta välimatkat ja työvuoroni rajoittavat tapaamisia.
Nyt onkin haussa pari Fuck Buddya lisää, ikähaarukka 25-40 vuotta, mutta sopivien miesten löytäminen ei ole ihan helppoa. Muita vaatimuksia ei oikeastaan olekaan, kuin pitäisi mielellään asua täällä Lahessa, tai ainakin lähistöllä, jotta tarpeen vaatiessa voitaisiin tavata lyhyelläkin varoitusajalla. On oltava sitten myös valmiina hoitamaan hommat säännöllisesti joko tiistaisin tai keskiviikkoisin ja tultava käymään mielellään myös pikahälytyksillä.
Vakituinen Fuck Buddy on paljon parempi kuin satunnainen yhden yön juttu. Kumpikin tietää, mistä toinen tykkää, eikä paljon sanoja tarvita, kun vauhtiin päästään.
Käytätkö kaikkien kanssa kumia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on fuckbuddy 1-2 kertaa kuussa. Olen perheellinen, samoin mies. Kumpikin haluaa vain seksiä, joka meillä on hyvää! Olen hieman ihastunut ja joudun toppuuttelemaan tunteitani. Ajattelen, että hän on hyvä lisä elämääni, kun kotona on intohimo sammunut vähän molemmilla.
Onhan se siistimpää puhua fuckbuddysta kuin pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa esittää, että haluat parisuhteen niin mies antaa muutakin huomiota seksin toivossa.
Niin miehetkin esittää, jotta nainen antaisi seksiä huomion ja suhteen toivossa.
Mentiin fuckbuddyn kanssa naimisiin.
Miten voisin ehdottaa naispuoleiselle työkaverilleni fuckbuddy suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Itse en suosittelisi. On kiusallista jos homma ei toimi. Ottaisin jostain "piirien' ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en suosittelisi. On kiusallista jos homma ei toimi. Ottaisin jostain "piirien' ulkopuolelta.
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Jos hommat menee pieleen, niin ei ole kivaa enää töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Jos hommat menee pieleen, niin ei ole kivaa enää töissä.
Tai jos menee hyvin, on vaikea keskittyä töihin ;)
En tiedä, onko tämä fuckbuddya vai seurustelua. Molemmat ovat eronneita ja lapset alkavat olla aikuisia, tavattiin nettipalstalla pari vuotta sitten. Asumme noin 300 km:n päässä toisistamme, ja vietämme suunnilleen viikonlopun kuukaudessa jomman kumman luona.
Ei tässä mitään salaista ole, läheisemme tietävät suhteestamme ja tavataankin heitä, suhdeanopinkin kanssa tulemme hyvin toimeen:)
Minusta tämä on kuitenkin tällainen fuckbuddy-juttu, kun kumpikin elää omaa arkeansa eikä kaipaa mitään kummempaa yhteiselämää. Se seksi meille on kuitenkin hyvin tärkeä ja mahtavasti sujuva juttu. Saatamme leikkiä puolikin päivää häpeämättömästi jonkun seksiteeman merkeissä: asusteita, suitsukkeita, voiteita, hierontoja, hyväilyjä - ja lopuksi sitten kunnon panot!
Oikeastaan itse taidan tässä olla enemmän saamapuolella, naiseni on terveysalan ammattilainen ja tietää, miten ukko saadaan melkein hyppimään seinille:) Eikä tässä enää mitään teinejä olla, molemmat olemme jo viisikymmisen rajan ohittaneet.
Kaukosuhde, osoitatteko toisillemme huomiota ja kiintymystä sängyn ulkopuolella? Viesteilettekö paljon muuten?
Ei tietenkään koko aikaa rakastella! Mutta jotenkin tuntuu upealta, että tässä kypsässä iässä tunnemme elävämme parasta seksiaikaa. Kai nuoruuden liiat suorituspaineet, raskauspelot ja häpeilyt ovat jääneet taustalle, nyt nautiskellaan!
Muu aika ihan tavallisia juttuja touhuillaan: kokkaillaan, lenkkeillään, retkeillään ja käydään tapahtumissa. Joo, pitää välillä pientä remonttiapuakin tarjota.
Mutta tässä elämän vaiheessa en tai emme halua muuttaa yhteen, ehkä sitten joskus kun ikää tulee lisää. Ja kai vielä jonkinlaisen omanlaisen elämän haluan toistaiseksi kokea sen monikymmenvuotisen piinaavankin avioliiton jälkeen...
Kysymykseen, kyllä viestitellään ja soitellaan tapaamisten välillä, muttei millään pakkoaikataululla.
Jatkan vielä sen verran, kun viisikymppisenä tuli rankka ja riitaisa ero pitkän avioliiton jälkeen, niin tuntui, että koko elämä on ohi. Minulla meni pari vuotta, etten ketään naista edes huutoetäisyydelle päästänyt! Kuitenkin lopulta vähitellen huomasin, etteivät kaikki naiset ihan kusipäisiä olekaan:)
Seurustelun on, ainakin minulla, tarkoitus johtaa johonkin tulevaisuudessa, yhteenmuuttoon, ehkä naimisiin, jne. FB:n kanssa tuolaisia kuvitelmia tai haluja ei ole. Näin se siis eroaa seurustelusta, eikä sitä siksi voi kutsua.
Ollessani 7v sinkkuna, minulla oli useita fb:itä samaan aikaan kierrossa. Parhaimmillaan 3 kerralla. Ei siis samaan aikaan, mutta monesti niin että kun yksi aamulla lähti, laittoi seuraava samantien viestiä että miten olisi pikaiset ennen iltavuoroon menoa, ja sitten taas yöksi kolmas lämmittämään sänkyä. Oi niitä aikoja! :D Sitten iski vanhuus, ja nykyään on vakkarisuhde.