Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckbuddy - miten se oikein voi toimia??

Vierailija
04.11.2013 |

Olen tässä sinkkuuntunut pitkän liiton jälkeen ja ihmettelen eri ilmiöitä. Mikä on tämän fuckbuddy-homman nimi? siis vain paneskellaan, mutta toisesta ei saa missään nimessä pitää määräänsä enempää? Miten yleensä on mahdollista harrastaa seksiä jos ei tunne ihastusta? Ja suhde on sitten pilalla, jos tulee tunteita peliin? Ja näitä voi olla useita kerralla? Jotkut ilmeisesti viettävät muutenkin aikaa yhdessä ystävinä, mutta jostain syystä sitä ei voi kutsua seurusteluksi. Miksi? 

En oikein ymmärrä tätä ideaa. Eikö tuo ole kyynistävää? Ja surulllista, jos kuitenkin ihastuu, niin se on "kiellettyä" ja pitää vain näytellä, että "ei tässä mitään", ettei pilaa koko juttua? Millä perusteella fuckbuddy valitaan, jos kyse ei ole henkilöstä, josta muutenkin pitää? Eikö harmita, jos hän panee muitakin? Etkö halua olla näinkin intiimissä ja pitkässä suhteessa ainoa kumppani? Eikö tuossa tule ikinä sellainen olo, että itsellä ei ole mitään merkitystä toiselle, siis sille seksikumppanille? 

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan tuollainen suhde ja toimi hyvin.Alkoi yhdenillan juttuna. Tavattiin kun tavattiin,saatettiin tehdä yhdessä jotain esim käydää baarissa tai kattoa leffaa.En ollut kiinnostunut tyypistä muussa mielessä,kuin sänkykaverina. Juttu loppui kun löysin ukkoni.Ollaan fbkavereita ja jutellaan jos satutaan jossain joskus tapaamaan.

Vierailija
22/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperheen miehen kanssa.

RAkastamme molemmat puolisoitamme ja lapsiamme, emmekä halua erota. Rakastamme jossain määrin myös toisiamme. Ollaan tunnettu perheidenkesken liki 20v. Mun mies ei piittaa seksistä, ystäväperheen nainen ei juuri ole kiinnostunut seksistä, heillä seksiä keskenään muutaman kerran vuodessa, meillä ei enää viimeiseen 3 vuoteen ollenkaan.

Tämä on kaikkien kesken sovittu juttu, eikä siitä keskustella enää. Rakastelemme kun siihen on mahdollisuus, ja puolisoille ei siitä kerrota kaikkien neljän osapuolen sopimuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:50"]

Fuckbuddy-meininki on tunnetasolla köyhien ihmisten masturbaatiota.

[/quote]

Samaa mieltä. Jos kerran seksi kiinnostaa vain mekaanisena suorituksena - ei tunnetasolla ollenkaan - niin miksei vaan vedä käteen tai ratsasta dildolla? Minusta on vaarallista nähdä ihminen vain yksiulotteisena hyödykkeenä = pelkkänä panona.  

Vierailija
24/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vakipano sinkkuaikana neljä vuotta. Tavattiin baarissa ja treffailtuamme vähän aikaan totesimme, että kummallakaan ei kehity ystävyyttä suurempia tunteita, mutta seksi oli mahtavaa! Kun siitä ei kumpikaan halunnut luopua, niin pantiin aina kun molemmilla teki mieli ja oli aikaa. Systeemi oli oikein hyvä sinkkuaikana, kun halusi seksiä komean miehen kanssa, mutta ei yhden illan juttuja. Yhden illan hoidoilta saa, vähäisen kokemukseni mukaan, huonoa seksiä, ja tautien mahdollisuuskin pelottaa. Seksin yhteydessä sitten hengailtiin ihan kavereina, katsottiin leffoja ja käytiin ulkona.

Eihän se sitten loppupeleissä toiminut kuitenkaan. Juttu päättyi siihen, että miehelle kehittyi tunteita minua kohtaan, ja koin käyttäväni häntä hyväkseni jos jatketaan paneskelua siitä huolimatta. Miehelle ei pelkkä kaveruuskaan riittänyt, joten nykyään kun olen parisuhteessa ei juurikaan pidetä enää yhteyttä ja se vähäinen yhteydenpito on facebookissa. Hieno mies, toivottavasti löytää naisen joka vastaa tunteisiin.

Vierailija
25/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:50"]

Fuckbuddy-meininki on tunnetasolla köyhien ihmisten masturbaatiota.

[/quote]

Samaa mieltä. Jos kerran seksi kiinnostaa vain mekaanisena suorituksena - ei tunnetasolla ollenkaan - niin miksei vaan vedä käteen tai ratsasta dildolla? Minusta on vaarallista nähdä ihminen vain yksiulotteisena hyödykkeenä = pelkkänä panona.  

[/quote]

Koska pelkällä käteenvedolla, jota sitäkin olen aina harrastanut paljon, ei saa kyrpää vaan "pelkän" orgasmin, ja koska dildolla ei ole lihaksikasta, lämmintä ja vahvaa vartaloa eikä tuoksuvaa miehen ihoa.

t. 61

Vierailija
26/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että kukaan itseään arvostava nainen lähteekään fuckpuddy suhteeseen jos ois jotain parempaa tarjolla. Mut sit jos ettii vielä sitä oikeeta ni onpahan joku jota panna sillä aikaa. Musta jutussa on vähän hyväkskäytön ja esineellistämisen maku.. mutta kaikki tyylillään.  

Vierailija
27/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään lähtis. Oon ollu. Ihan peestä.

Vierailija
28/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt kuka tahansa voi olla sun fuckbuddy. Kyllä sun täytyy tykätä siitä tyypistä, sen lisäksi kokea himoa häntä kohtaan.

Mulla on ollut. Loistava valinta silloin, kun haluaa seksiä mutta ei suhdetta. En ymmärrä mikä siinä on niin hankala käsittää? Ei siinä esineellistetä tai hyväksikäytetä tai alisteta ketään, koska se on yhteinen sopimus.

Vierailija
29/108 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt kuka tahansa voi olla sun fuckbuddy. Kyllä sun täytyy tykätä siitä tyypistä, sen lisäksi kokea himoa häntä kohtaan.

Mulla on ollut. Loistava valinta silloin, kun haluaa seksiä mutta ei suhdetta. En ymmärrä mikä siinä on niin hankala käsittää? Ei siinä esineellistetä tai hyväksikäytetä tai alisteta ketään, koska se on yhteinen sopimus.

Vierailija
30/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä em suhde. Sillä erolla tosin, ettei muita tapailla. Nähdään, kun pystytään / haluttaa ja nautitmme toisistamme. Välimatkaa reilummin ja molemmat olemme tyytyväisiä tähän tilanteeseen. Tunteet, pakko sitä on toisesta myös välittää ja kokea lämpimiä tunteita toista kohtaan, mutta syvällisempää suhdetta emme kumpikaan halua.

Vierailija
31/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla tällaiseen kokemusta.Pitäisikö olla?

Vierailija
32/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fuckbuddy.  

Olen onnellisessa avioliitossa (suurperheen äiti) ja rakastan miestäni kovasti. Hän ei vain "riitä" minulle seksuaalisesti ja hyväksymme molemmat tämän faktan. Siksi nain yhtä opiskelutoveriani 2-6 kertaa viikossa. 

Jokaisen session tunnustan tietenkin miehelleni joko etukäteen tai joskus harvoin jälkikäteen. Mies hyväksyy sen ja arvostaa sitä, etten koskaan valehtele aiheesta.

Näillä mennään... menopaussiini asti?

Vierailija
33/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos panettaa niin että järki lähtee, muttei halua baarista hakea yhdenillanjuttuja, niin sitten tarvii hommata fuckbuddy. Sille soitetaan kun tekee mieli, ja jos molemmille sillä hetkellä sopii, niin sitten saa seksiä ja mahdollisesti jopa aamukahvia.

Mun bestis on mies johon törmäsin viime vuosituhannella baarissa, alle kahden viikon huomattiin että kemiaa on mutta seurustelusuhteessa oltaisiin käyty toistemme hermoille.

Sitten, vuosia myöhemmin, kun tapasin toisen miehen joka silleen kolahti, frendin kanssa määriteltiin suhde uusiksi: ei seksiä.

Vierailija
34/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti vapautuneimmat ystäväni harrastivat yhden illan juttuja ja silti seksisuhteissa aina ihastuivat. Peräänkuuluttivat vapautta ja seikkailua, mutta silti eivät kestäneet sitä, että miehet puuhasivat mitä halusivat.Sitten alkoi kiukuttelu ja omistuksenhalu. Miksi lähteä leikkiin, jota ei kuitenkaan kestä? 

Minullakin oli pari seksisuhdetta ja kyynisyys oli todellakin avainasemassa suhteiden toimivuuden kannalta. En halunnut mitään enempää, enkä odottanut mitään enempää. Olin jonkin verran ihastunut kumpaankin jossakin vaiheessa, mutta en järisyttävästi. Molemmat suhteet kestivät yli puoli vuotta, toinen melkein vuoden. Harvoin vietimme aikaa yhdessä kunnolla, treffejä oli parit. Toisen kanssa seksi oli hankalaa, koska hän vaikutti olevan sitä tyyppiä, joka yhdistää seksiin tunteet ja minä en päästänyt häntä lähelle. Toinen osasi panna ilman hempeilyä.

Vierailija
35/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo järjestelmä toimii vain ihmisillä jotka haluavat seksiä mutta ei parisuhdetta.

Vierailija
36/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli fuckbuddy 1,5v. Sovittiin että pelkkää seksiä, joskus ehkä yhdessä bilettämistä, leffassa käyntiä tmv. mitä nyt ystävän kanssa tehdään. sovittiin että ei panna muita jottei tule tauteja tmv. hankaluuksia.

ihan hyvin meni kunnes aloin tuntemaan että olen valmis uuteen oikeaan suhteeseen ja ikäänkuin kasvoin yli silloisesta biletys/sinkkuelämästä.

harmillisesti kävi niin että fuckbuddy oli ruennut kuvittelemaan että meillä voisi olla oikea suhde, kun taas minä näin hänessä vaan lihakset ja vällytaidot eikä tunteita häntä kohtaan.

"jätin" fuckbuddyn ja löysin elämäni rakkauden heti sen jälkeen :)

ihan kivaa ajanvietettähän se oli kun ei yhden yön säädöt kiinnosta, harmittaa toki että toinen kuvitteli että voisi olla jotain aitoa.

sääli että osa miehistä ei uskalla sanoa että he haluaa suhteen, itseäänhän he vaan silloin satuttaa. eli rehellisyys kaiken a ja o jos näihin lähtee, kummallakin osapuolella!

Vierailija
37/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kai seksin täytyy sitten olla melko hyvää, että sitä viitsii jatkaa? Eikö tällöin siihen kuulu hellyys, suutelu ym? Nämä ovat ymmärtääkseni kuitenkin tabuja. itselle on vain vaikea mieltää sitä, että pystyy olemaan täysin vailla tunteita seksikumppania kohtaan ja haaveilematta enemmästä. Uskoisin, että jossain vaiheessa tulisi hyväksikäytetty olo. 

elämäntilanteeseeni voisi periaatteessa istua tällainen "suhde" mutten usko että pääni kestäisi tuota. 

Ap

Vierailija
38/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ystävästäni todella paljon, joten olisi naurettavaa väittää, että hänen seuransa merkitsisi minulle vain seksiä. Minulla ei ole vain mitään kiinnostusta seurustella hänen kanssaan. Tunnen ystäväni tarpeeksi hyvin tietääkseni, ettei suhde toimisi. Nykytilanne on täysin ihanteellinen niin kauan kuin kumpikaan meistä ei seurustele. Seksi ystäväni kanssa on niin luontevaa, että suhteen pitäisi olla kyllä todella hyvä, jotta luopuisin tästä.

Vierailija
39/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut hyväksikäytetty olo missään vaiheessa, päinvastoin tunsin käyttäväni fuckbuddya hyväkseni.

8

Vierailija
40/108 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut hyväksikäytetty olo missään vaiheessa, päinvastoin tunsin käyttäväni fuckbuddya hyväkseni.

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi