Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy miksi naisena en halua olla aloitteellinen

Vierailija
14.09.2020 |

Jos olen sitä, niin sitä enemmän mies on vaatimassa syväkurkkusuihinottoja yms ja mieluiten laukeaisi suuhun. Okei, no mitä minä silloin seksistä saan? Ainut keino saada mies aktiiviseksi toimijaksi sängyssä on jättää aloitteet hänelle. Suuseksi on okei silloin tällöin, mutta en halua sitä joka kerta.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä ns. suuri panomies tietää parhaiten mistä nainen, ihan siis jokainen tykkää, ja sehän on  ylläri pylläri; paneminen ja vain se! Se se tekee autuaaksi kaikki naiset, olkoot rakenteeltaan mitä vain. Viis siitä onko heillä klitorista lainkaan, kunnon panomies saa heidät huutaman ekasta työnnöstä; ouh ouh ouh jeah !!!

Ihan nyt vaan selvennykseksi: minä yhden naisen M50 olen myös se joka aina kertoo sen yhden naisensa saavan parhaiten juuri panemalla. Koskaan en sillä yhtäkään muuta naista tarkoita (miten voisinkaan), mutta joka kerran tulee tätä ylläolevan kaltaista palautetta niskaan. Ei sillä minulle väliä, en aio vaihtaa panotyyliäni, mutta jos on joillakin sadan naisen panomiehillä vaikeaa kohdella naisia yksilöinä, niin vaikuttaa että on se joillekin naisillekin äärimmäisen vaikeaa uskoa, että jos yksi nainen toimii yhdellä tavalla, niin toinen toimii omallaan.

Älä välitä. Minä uskon. Ihmisiä on niin monia ja orgasmin saanti tapoja yhtä monta. Oma mies toivoisi minun olevan kuten vaimosi. No, en ole ja silti seksi menee sen kaavan mukaan että laueta pitäisi panolla. Kun en laukea niin ilman orgasmia aina jään. Yhdessä 13 vuotta.

N41

Kurja kuulla, ihan täydet sympatiani sinulle! Voisinpa jotenkin auttaa keksimään keinon, jolla miehesi, ja kenet tahansa jolla on samanlainen ongelma, oppisi ymmärtämään kumppaniaan edes sen verran, että tajuaisi tällaisen perusasian. No, jos minulla sellainen toimiva keino olisi, niin varmaan voisinkin jättää päivätyöni ja vapaa-ajan palstailun ja alkaisin rikastua parisuhteiden seksielämän eheyttämisellä...

Tavallaan osaan samaistuakin tuohon tilanteeseen, hiukan. Minä nimittäin tykkäisin hitaammasta ja pitemmästä esileikistä ja kiihotuksesta, orgasmin rajoilla nautiskelusta. Vaimolla taas on kiire aina siihen panovaiheeseen, ja siinäkin hän pääsee niin nopeasti finaaliin monen orgasmin jälkeen, että minun pitää kiirehtiä omaan loppuuni. Tämä ei ole tietenkään sama asia, koska enhän jää itse ilman, mutta siinä on jotain yhtäläisyyttä, että vaimon on vaikea tajuta, mikä minun tyylissäni tuntuu hyvältä. Kun kerron tai näytän itse, millainen on minulle kaikkein intensiivisin orgasmi, hän yleensä toteaa vain että ”en minä vaan tuollaista kidutusta kestäisi, ihan kauheaa olisi minulle”.

No, minä voin aivan hyvin tyytyä tähän, koska tuo yhteinen seksikin on hyvää, ja kun haluan sitä kaikkein parasta orgasmia, niin voin valmistella sitä itse, ja jos hän haluaa, hän voi viedä sen loppuun. Kyllä hän tässä viime vuosina onkin alkanut vähän paremmin ymmärtää, kun olen ottanut näitä omia hetkiä avoimemmin, kertoen ja kuvaillen omia tuntemuksiani. Minulla ei ole tarvetta yrittää muuttaa yhteistä seksiämme joten sillä tavalla en ole missään ahdingossa. Siitä huolimatta kaipaan sitä että itselleni se kaikkein nautinnollisin tapa saada edes hyväksytään ja otetaan tosissaan - samalla tavalla hänkin saa nauttia yhteisessä seksissä juuri sillä tavalla joka hänelle on paras (eli se paneminen, kilahtaa siitä joku tai ei). Itse voin tehdä sen, että pidän huolen itsestäni siten että joskus saan nauttia juuri haluamallani tavalla, ja näyttää sen myös toiselle. En odota enkä halua että hän muuttuu itse, haluan vain että hän tietää ja ymmärtää.

M50

Miksi tästä pitäisi kilahtaa?

En edelleenkään tiedä, mutta aina on joku kilahtanut siitä, että vaimoni saa parhaiten panemalla ja minä julkenen sanoa sen ääneen. Niinhän tässä ketjussa eilenkin kävi, se kilahdus on poistettu, mutta näkyy edelleen joissakin lainauksissa.

M50

Täällähän oli eilen viimeksi joku nainen sitä mieltä että kyllä suuseksi (kullin lutkuttaminen) panon voittaa.

Mitä sitten?   Jos joku on sitä mielä niin antaa olla. Kukin nauttii mistä haluaa; yksi panosta toinen klitoriksesta  ja sillonhan se on ihan fine. Päinvastoinhan täällä miehet yrittää selittää mistä sen naisen pitäisi nauttia, ja kertovat mistä heidän vaimonsaq saavat parhaimmat. Mutta kun nainen itse kertoo mistä nauttii, niin silloin selitellään kaikenlaista kumoavaa..ikäänkuin sen kullin avulla pitäisi kaikkien saada - ja näin he myös käyttäytyvätkin, naivat vaan ja sillä siisti. Kyllä täällä tarpeeksi on tarinoita noista miesten tavoista.

Miksi ihmeessä haluat tulkita noin päin, että jos mies kertoo miten oma vaimo nauttii, niin hän yrittää silloin kertoa miten kaikkien naisten pitäisi nauttia? Jos mies tietää miten oma nainen nauttii, niin eikö se tarkoita juuri sitä, että hän ymmärtää miten se hänelle kaikkein tärkein nainen saa ja osaa antaa hänelle sitä parhainta nautintoa? Mikä siinä on niin väärin? Miksi otat sen itseesi?

En otakkaan!  Juurihan kirjoitin, että kukin nauttii tasan siitä mistä itse parhaiten haluaa..mutta että toisen puolesta kertoo, se ei ole minusta oikein. Ja että mies kertoo naiselle miten pitäisi, ja tekee niin käytännössäkin, se ei ole oikein.

En saa kertoa vaimoni puolesta? No, hän ei ole täällä, joten jatkossa, jos syystä tai toisesta kerron omasta seksielämästäni (olemmehan seksipalstalla, joten se on ihan mahdollinen skenaario...) niin saan ilmeisesti ystävällisemmän vastaanoton, kun kerron vain että seksissämme pyritään intensiiviseen panemiseen, mutta jätän sanomatta, että nimenomaan vaimo siitä tykkää ja vaatii esileikin lopettamista ja panohommiin siirtymistä?

Meidän tapuksessa muuten nainen kertoo miehelle miten pitäisi ja tekee sen käytännössäkin (ei anna minun jatkaa nuolemista), ja se toimii ihan hyvin, siitä on seurauksena hyvää seksiä. Ja joka kerran saan siitä täällä kertoessani vihat niskaan sanoilla että ei mies saa kertoa miten naisen pitää nauttia.

Vierailija
62/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet jotka tyydytämme naistemme tarpeet ja enemmänkin, tunnemme naistemne pillujen oikut paremmin kuin he itse. Siksi naiset ovat antaneetkin meille vapaat kädet viedä. Tämä on varmasti vaikea pala jollekin kontrollifriikille naiselle, jolla oma asenne haittaa orgasmien, varsinkin naidessa saatujen saantia.

M62

Ohho! jopas on törkeä vastaus. Minä tunnen kyllä pilluni ihan parhaiten itse.  Sinä et mun orgasmejani tiedä etkä myöskään mun asennetta.  Ja taas välkky mies kertomassa miten se pitää naidessa saada. Jätän jo omaan arvoonsa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet jotka tyydytämme naistemme tarpeet ja enemmänkin, tunnemme naistemne pillujen oikut paremmin kuin he itse. Siksi naiset ovat antaneetkin meille vapaat kädet viedä. Tämä on varmasti vaikea pala jollekin kontrollifriikille naiselle, jolla oma asenne haittaa orgasmien, varsinkin naidessa saatujen saantia.

M62

On tuossa ehkä jotain perääkin. Aina joskus yritän kysellä vaimolta, että miten tuntuisi parhaalta, kerro tai näytä mulle, tai yritän kannustaa pieneen itsetyydytykseen. Vastaus on aina että ei se miltään tunnu jos itse teen, sinä osaat käsitellä niin paljon paremmin. Minua tuo melkein säälittää, koska olen vahvasti sitä mieltä, että kyllä jokaisen naisen ja miehen pitäisi oma värkkinsä parhaiten tuntea ja tietää millä tavalla se eniten nauttii. Mutta ei auta, uskon vaimoani tässä ja sen mukaan eletään.

Muista naisista en sitten halua sanoa yhtään mitään enkä ole koskaan sanonutkaan, väitetään täällä mitä muuta tahansa. Olisi oikeastaan aika vaivalloinen ajatuskin, että vielä elämässään joutuisi ”opiskelemaan” uudelleen seksiasiat jonkun toisen kanssa. Jos niin kävisi, niin pakkohan se tietysti olisi, mutta tällä kokemuksella sitä osaisi sentään puhuakin asiasta ja pyytää toista kertomaan ja näyttämään. Nuorena sitä ei osannut, joten nykyiset tavat ovat muodostuneet pitkän kaavan kautta suureksi osaksi sanattomalla viestinnällä. Mutta hauskaahan niillä tuhansilla harjoituskerroilla on ollut, molemmilla, joten ei voi valittaa 🙂

M50

Vierailija
64/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Ohho! jopas on törkeä vastaus. Minä tunnen kyllä pilluni ihan parhaiten itse.  Sinä et mun orgasmejani tiedä etkä myöskään mun asennetta.  Ja taas välkky mies kertomassa miten se pitää naidessa saada. Jätän jo omaan arvoonsa..

Sinun minä- keskeisyys hämmästyttää. En puhunut sanaakaan sinusta. Pyhuin meistä muehistä, joille vaimot ovat ulkoistaneet orgasmien tuotot. Minukaan vaimoni ei osaa sanoa yhtään mitään miten pitäisi hyväillä että saisi nautintoa, saati orgasmin. Ihan itse olen joutunut tavat opettelemaan kokeilujen kautta. Sormeakin aina silloin tällöin työntänyt vaimon pilluus orgasmin hetkellä, vaikkei vaimo sitä haluakaan, vaan toisinaan saanut kumminkin rajumman orgasmin. Ja kas, eipä ole tullut noottia.

Naidessa hän on osannut sentään päällä ollessaan hinkata orgasmeja

Mutta ymmärrän kyllä tuskasi, kuten aiemmin totesin.

M62

Vierailija
65/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

On tuossa ehkä jotain perääkin. Aina joskus yritän kysellä vaimolta, että miten tuntuisi parhaalta, kerro tai näytä mulle, tai yritän kannustaa pieneen itsetyydytykseen. Vastaus on aina että ei se miltään tunnu jos itse teen, sinä osaat käsitellä niin paljon paremmin. Minua tuo melkein säälittää, koska olen vahvasti sitä mieltä, että kyllä jokaisen naisen ja miehen pitäisi oma värkkinsä parhaiten tuntea ja tietää millä tavalla se eniten nauttii. Mutta ei auta, uskon vaimoani tässä ja sen mukaan eletään.

Muista naisista en sitten halua sanoa yhtään mitään enkä ole koskaan sanonutkaan, väitetään täällä mitä muuta tahansa. Olisi oikeastaan aika vaivalloinen ajatuskin, että vielä elämässään joutuisi ”opiskelemaan” uudelleen seksiasiat jonkun toisen kanssa. Jos niin kävisi, niin pakkohan se tietysti olisi, mutta tällä kokemuksella sitä osaisi sentään puhuakin asiasta ja pyytää toista kertomaan ja näyttämään. Nuorena sitä ei osannut, joten nykyiset tavat ovat muodostuneet pitkän kaavan kautta suureksi osaksi sanattomalla viestinnällä. Mutta hauskaahan niillä tuhansilla harjoituskerroilla on ollut, molemmilla, joten ei voi valittaa 🙂

M50

Hei oiskohan niin, että vaimosi olisi tarkoittanut, ettei se omilla käsillä tehtynä tunnu miltään? Onhan se aivan eri tunne kun miehen sormet tai kieli ahertaa, en siis väitäkenenkään puolesta, mutta itselläni ainakin on niin - se tunne on aivan taivaasta. Tokihan se oma mies harjoitellut tuhansia kertoja, ja osaa hommansa loistavasti!

Vierailija
66/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyllyyn

M62

Vierailija
67/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Sinun minä- keskeisyys hämmästyttää. En puhunut sanaakaan sinusta. Pyhuin meistä muehistä, joille vaimot ovat ulkoistaneet orgasmien tuotot. Minukaan vaimoni ei osaa sanoa yhtään mitään miten pitäisi hyväillä että saisi nautintoa, saati orgasmin. Ihan itse olen joutunut tavat opettelemaan kokeilujen kautta. Sormeakin aina silloin tällöin työntänyt vaimon pilluus orgasmin hetkellä, vaikkei vaimo sitä haluakaan, vaan toisinaan saanut kumminkin rajumman orgasmin. Ja kas, eipä ole tullut noottia.

Naidessa hän on osannut sentään päällä ollessaan hinkata orgasmeja

Mutta ymmärrän kyllä tuskasi, kuten aiemmin totesin.

M62

Ei mulla mitään tuskia ole, on vaan jumalattomia orgasmeja, joten älä ole huolissas.

Vierailija
68/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

M50

Hei oiskohan niin, että vaimosi olisi tarkoittanut, ettei se omilla käsillä tehtynä tunnu miltään? Onhan se aivan eri tunne kun miehen sormet tai kieli ahertaa, en siis väitäkenenkään puolesta, mutta itselläni ainakin on niin - se tunne on aivan taivaasta. Tokihan se oma mies harjoitellut tuhansia kertoja, ja osaa hommansa loistavasti!

Joo, on siis juuri niin että oma käsi ei tunnu miltään. En vain oikein pysty täysin tajuamaan sitä, koska itselläni asia on ihan päinvastoin...

Vierailija
69/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

M50

Joo, on siis juuri niin että oma käsi ei tunnu miltään. En vain oikein pysty täysin tajuamaan sitä, koska itselläni asia on ihan päinvastoin...

No me ollaan kaikki erilaisia..ehkä miehelle se mekaanisuus on se juttu, kun itselle ainakin just se, etten tiedä milloin ja mihin mies milloinkin koskee ja antaa sitä nautintoa. Ja voihan olla myös ihan vaan tunteet enemmän mukana..en ala toisen puolesta taaskaan mitään väittämään, ainoastaan omasta puolestani puhun.

Vierailija
70/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oma käsi on välillä vain pakollinen juttu ja kiihoittaminen johonkin parempaan. Edes vaimon ottama suikkari ei pärjää vaimon pillun halaukselle. Suikkarin tai käen jälkeen alkaa panettamaan heti jo seuraavana päivänä. Pillun jälkeen pysyy panetus paremmin poissa ja hyvänolontunne kestää päiviä. Edellisten jälkeen vain tunteja. Ei noita voi edes verrata pillun syleilyyn. Vaimon pillun pohjassa on joku blugi, johon kalu kytkeytyy ja sähkövirta kulkee meidän välillä. Siltä se ainakin tuntuu kun aivoissa sumenee. Aivoihini näyttää parhaiten vaikuttavan vaimon suudelmat ja pillu. Molemmat saa yhä vielä pään sekaisin ja hyvänolontunteen koko kroppaan. Mua ei niinkään kiinnosta mekaaninen seksi, vaan energian vaihto. Joskus toki kiva pamputtaa pidempää, muttei vaimo saa niistä ihmeempää iloa. Hänkin tykkää kiihkeästä , rajusta ja nopeasta nainnista missä pulssit on tapissa ja energiat linnunradalla. Sitä samaa mitä oli nuorenakin.

M62

Vierailija
71/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

M50

No me ollaan kaikki erilaisia..ehkä miehelle se mekaanisuus on se juttu, kun itselle ainakin just se, etten tiedä milloin ja mihin mies milloinkin koskee ja antaa sitä nautintoa. Ja voihan olla myös ihan vaan tunteet enemmän mukana..en ala toisen puolesta taaskaan mitään väittämään, ainoastaan omasta puolestani puhun.

Voi olla niinkin, ehkä tuon ”mekaanisuuden” sijaan itse sanoisin ”fyysisyys”. Syy miksi tätä pohdin on se, että olen itse löytänyt itsestäni sellaisen hitaan nautiskelijan, joka tykkää tunnustella kiihotusta ja himoa mahdollisimman pitkään. Vaimo taas on nopeasti lämpenevä, suoraan asiaan ja orgasmit kehiin -tyyppiä, ja oma haave/fantasia olisi, että hänkin voisi löytää joskus sellaisen raukean nautiskelun ihanuuden. Kuvittelisin että sellainen voisi löytyä helpommin omien käsien kautta, kun niitä ei voi komentaa että nyt patukkaa sisään, mutta vielä en ole oikein saanut vastakaikua tällaiselle.

Vierailija
72/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni oma käsi on välillä vain pakollinen juttu ja kiihoittaminen johonkin parempaan. Edes vaimon ottama suikkari ei pärjää vaimon pillun halaukselle. Suikkarin tai käen jälkeen alkaa panettamaan heti jo seuraavana päivänä. Pillun jälkeen pysyy panetus paremmin poissa ja hyvänolontunne kestää päiviä. Edellisten jälkeen vain tunteja. Ei noita voi edes verrata pillun syleilyyn. Vaimon pillun pohjassa on joku blugi, johon kalu kytkeytyy ja sähkövirta kulkee meidän välillä. Siltä se ainakin tuntuu kun aivoissa sumenee. Aivoihini näyttää parhaiten vaikuttavan vaimon suudelmat ja pillu. Molemmat saa yhä vielä pään sekaisin ja hyvänolontunteen koko kroppaan. Mua ei niinkään kiinnosta mekaaninen seksi, vaan energian vaihto. Joskus toki kiva pamputtaa pidempää, muttei vaimo saa niistä ihmeempää iloa. Hänkin tykkää kiihkeästä , rajusta ja nopeasta nainnista missä pulssit on tapissa ja energiat linnunradalla. Sitä samaa mitä oli nuorenakin.

M62

Niin me vaan ollaan erilaisia, mulla taas käy niin, että oikein hyvästä panokerrasta jää usein päälle sellainen jälkihehku. Heti perään ei enää pysty, mutta seuraava aamuseisokki tuntuu sitä vastaanottavaisemmalta kosketukselle, mitä intensiivisempi orgasmi edellisiltana pannessa tuli.

Vierailija
73/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin seuraavana aamuna seisoo kuin nuorella orilla, mutta henkinen orgasmi ha tyydytys tuli jo saatua. Fyysisesti voisi laueta vielä kerran. Vaimoa ei tosin aamuseksit kiunnosta.

Mutta näillä toimilla päässyt siihen, että vaimo halunnut viikoittain seksiä ja tehnyt aina aloitteet jo viimeiset 20v. Minä olen sitten herätellyt hänen himojaan pitkin viikkoa erinäisin toimin. Näin menty koska ilman vaimon haluja ja kiimaa, seksi ei tunnu miltään tai lähinnä valjulta pussien tyhjennykseltä.

M62

Vierailija
74/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis matka orgasmiin saa olla mahdollisimman pitkä, ja pitää välillä miehelle sanoa että lopettaa hetkeksi, ja sitten taas..niinhän se paras sitten on. Tänään jo 3 kertaa saanut, ja jatkuu..varsinkin kun sataa niin roimasti.

Vierailija
75/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pasltalla jotkut naiset vetävät herneen nenään näköjään, jos mies kertoo omasta mieltymyksestään seksissä. Esim. vaikka nauttiikin toki siitä pillun nuolemista ja huolehtii orgasmin toiselle sillain, jos ei yhdynnässä laukea ja tykkää suuseksistä enemmän. Eivät voi käsittää jotkut, ettei Heistä ole kyse eikä kaikkia naisia niputeta samaan, vaan Miehen mieltymyksestä sellaista naista kohtaan, joka nauttii myös itse yhdynnästä enemmän. Kauhea raivo joillakin, että on erilaisia mieltymyksiä. Näkyy olevan joillekin kova paikka, jos seksi on toisilla penetraatiokeskeistä ja nainen saa yhdynnässä voimakkaimat orkkunsa, ja pariskunnan seksielämä on huikeaa jossa suuseksi ja sormet kuuluvat lähinnä esileikkiin, eikä todellakaan aina tarvitse niitä alkuräpläyksiä, koska kumpaakin panettaa niin paljon jo, että haluavat naida vaan ja lujaa. Ja vielä sekin on kauheaa joillekin, että nainen tykkää antaa miehelle suuseksiä muttei itse tykkää niin valtavasti pillunsa nuolemisesta.

Vierailija
76/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu siis matka orgasmiin saa olla mahdollisimman pitkä, ja pitää välillä miehelle sanoa että lopettaa hetkeksi, ja sitten taas..niinhän se paras sitten on. Tänään jo 3 kertaa saanut, ja jatkuu..varsinkin kun sataa niin roimasti.

Työttöminä kumpikin olette?

Vierailija
77/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä itsestänikin ihanaa, mutta vaimolle en ole tätä ajatusta saanut vielä myytyä, ja enhän minä miehenä voikaan mennä sanomaan, miten naisen pitää nauttia 😉 Siispä panoa hänelle, ja silloin kun itse haluan oikein pitkitettyä nautintoa, niin sitten joudun ottamaan asiat ihan konkreettisesti omiin käsiin ja näyttämään että tällainen on nyt mun oloni...

M50

Vierailija
78/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta eikö mieleesi edes juolahda sellainen vaihtoehto, että seksielämää voisi olla vielä työelämän jälkeenkin?

M50

Vierailija
79/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipäs olla työttömiä ei,  :D

Vierailija
80/81 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pasltalla jotkut naiset vetävät herneen nenään näköjään, jos mies kertoo omasta mieltymyksestään seksissä. Esim. vaikka nauttiikin toki siitä pillun nuolemista ja huolehtii orgasmin toiselle sillain, jos ei yhdynnässä laukea ja tykkää suuseksistä enemmän. Eivät voi käsittää jotkut, ettei Heistä ole kyse eikä kaikkia naisia niputeta samaan, vaan Miehen mieltymyksestä sellaista naista kohtaan, joka nauttii myös itse yhdynnästä enemmän. Kauhea raivo joillakin, että on erilaisia mieltymyksiä. Näkyy olevan joillekin kova paikka, jos seksi on toisilla penetraatiokeskeistä ja nainen saa yhdynnässä voimakkaimat orkkunsa, ja pariskunnan seksielämä on huikeaa jossa suuseksi ja sormet kuuluvat lähinnä esileikkiin, eikä todellakaan aina tarvitse niitä alkuräpläyksiä, koska kumpaakin panettaa niin paljon jo, että haluavat naida vaan ja lujaa. Ja vielä sekin on kauheaa joillekin, että nainen tykkää antaa miehelle suuseksiä muttei itse tykkää niin valtavasti pillunsa nuolemisesta.

Ei vaan tasan toisinpäin! Itsehän tässä juuri aliarvostat sitä mitä joku nainen haluaa, sanot sitä räpläykseksi ja ties miksi halventavaan sävyyn, ja susta siis vaan pano on jotain. Kukin taaplaa tyylillään, päämärä on se joka meinaa. Sinä voi naida napsutella vaikka   hamaan tappiin, ja joku muu tehdä mitä vaan. Ja edelleen sinä et voi tietää mitään mmuiden naisten et ainakaan minun, orgasmien voimakkuudesta.