Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syy miksi naisena en halua olla aloitteellinen

Vierailija
14.09.2020 |

Jos olen sitä, niin sitä enemmän mies on vaatimassa syväkurkkusuihinottoja yms ja mieluiten laukeaisi suuhun. Okei, no mitä minä silloin seksistä saan? Ainut keino saada mies aktiiviseksi toimijaksi sängyssä on jättää aloitteet hänelle. Suuseksi on okei silloin tällöin, mutta en halua sitä joka kerta.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kerrot tuon miehellesi.

Vierailija
2/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä en halua olla itsekään aloitteellinen. Nainen alkaa vaatia että joka kerta pitäs nuolla ja jotain tunnin esileikkejä. Kun ei aina jaksais. Joskus olis kiva olla itsekin se joka nauttii. Mut kun toinen vaan makaa ja vaatii... Ei jaksa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä en halua olla itsekään aloitteellinen. Nainen alkaa vaatia että joka kerta pitäs nuolla ja jotain tunnin esileikkejä. Kun ei aina jaksais. Joskus olis kiva olla itsekin se joka nauttii. Mut kun toinen vaan makaa ja vaatii... Ei jaksa...

No, jos ootte onnellisia noin niin mikäs siinä.

Vierailija
4/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n logiikka sotii järkeä vastaan. Jos on aloitteellinen, niin eikö juuri silloin päästä sellaiseen seksiin mitä aloitteen tekijä haluaa, ei päinvastaiseen, esim. kurkkupanoon. Jos taas ei ole aloitteellinen, niin silloin aloite jää toisele, ja aloitteena voi hyvinkin olla tuo suihinotto ja kurkkupano.

Vierailija
5/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä haluan itse olla aloitteellinen. Sitä enemmän saa mitä enemmän antaa.

Vierailija
6/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, eihän se aloitteentekijä ole automaattisesti se joka määrää mitä tehdään ja miten? Miksei kummallekin kivaa, niinkuin meillä on. En tajua tätä.

Vierailija
7/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sen frigidiytensä noinkin itselleen perustella.

Vierailija
8/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n logiikka sotii järkeä vastaan. Jos on aloitteellinen, niin eikö juuri silloin päästä sellaiseen seksiin mitä aloitteen tekijä haluaa, ei päinvastaiseen, esim. kurkkupanoon. Jos taas ei ole aloitteellinen, niin silloin aloite jää toisele, ja aloitteena voi hyvinkin olla tuo suihinotto ja kurkkupano.

Ei mene meillä ainakaan noin. En halua olla sängyssä hankala ja kieltäytyä ehdottomasti jostain, koska seksi kumminkin herkkä hetki jossa ei voi olla erimielisyyksiä. Mutta jos mies näkee etten ole tyytyväinen enkä tee aloitteita, niin hän alkaa luonnostaan tehdä sellaisia seksialoitteita joista mäkin tykkään. Nauttii silloin kyllä itsekin.

Pitäisi puhua, niin. Joskus puhunkin, mutta se vaatii hyvää parisuhteen tilaa jotta se keskustelu olisi mielekäs, lisäksi oon romantikko tyyppi ja puhuminen jotenkin helposti arkipäiväistää ja latistaa seksin mun mielestä. Vai ootteko nähneet romanttista leffaa jossa tulee kiihkeä seksikohtaus, jossa aletaan äheltää "eiku pistä toi tonne... äh EI noin... oota kato mäpä näytän"...

Vierailija
9/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene meillä ainakaan noin. En halua olla sängyssä hankala ja kieltäytyä ehdottomasti jostain, koska seksi kumminkin herkkä hetki jossa ei voi olla erimielisyyksiä. Mutta jos mies näkee etten ole tyytyväinen enkä tee aloitteita, niin hän alkaa luonnostaan tehdä sellaisia seksialoitteita joista mäkin tykkään. Nauttii silloin kyllä itsekin.

Pitäisi puhua, niin. Joskus puhunkin, mutta se vaatii hyvää parisuhteen tilaa jotta se keskustelu olisi mielekäs, lisäksi oon romantikko tyyppi ja puhuminen jotenkin helposti arkipäiväistää ja latistaa seksin mun mielestä. Vai ootteko nähneet romanttista leffaa jossa tulee kiihkeä seksikohtaus, jossa aletaan äheltää "eiku pistä toi tonne... äh EI noin... oota kato mäpä näytän"...

Puhumisen voi ainakin aloittaa vaatteet päällä, vaikka teekupposen ääressä tai automatkalla. Yrittää kuvailla omia juttujaan niin hyvin kuin osaa, vaikka että millaisesta hyväilystä nauttii ja miltä se tuntuu. Kyselee toiselta hänen nautinnostaan ja kuuntelee. Antaa sitten tilanteen mennä, ja jos siinä päästään näyttämisvaiheeseen, niin aina parempi. Mutta kesken seksin, ei se välttämättä paras paikka ole alkaa neuvoa.

Tai tekstarit ovat toinen, kiva ja toimiva tapa. Alkaa vain tekstata ihan häpeilemättä omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan. Tämä toimii senkin vuoksi hyvin, että toisaalta kirjoitettua tekstiä tulee harkittua ja muotoiltua paremmin ennen lähettämistä, ja toisaalta viesti antaa vastapuolelle aikaa sulatella tekstiä kaikessa rauhassa ennen vastaamista. Helpottaa keskustelua, jos aihe aluksi tuntuu kasvokkain vaivaannuttavalta.

Vierailija
10/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus kannattaa yleensä. Kertomalla kumppanilleen mistä pitää ja mistä ei pidä, saa enemmän sitä mistä pitää. Jos syväkurkkutouhut ei kiinnosta sinua, kerro sekin suoraan. Mihinkään sellaiseen mikä ällöttää itseä tai tuntuu pahalta, ei ole pakko suostua, vaikka olisit joskus suostunut kokeilemaankin.

Kerro suoraan, että seksiä olisi paljon useammin, jos se mitä haluat itse hänen kanssaan tehdä, hänellekin riittäisi ja että haluaisit tehdä aloitteita seksiin useammin, mikäli hän ei heti olisi sellaista vailla mikä ei itseäsi miellytä oikeasti. Ja sano samalla, että sellaisten vaatiminen vie halusi kokonaan. 

Luulisi sitä normaalijärjellä varustetun ihmisen osaavan laskea yhteen nämä kaksi asiaa ja korjaamaan käytöstään huomaavasiempaan suuntaan. Ellei sitä älyä tehdä, mitäpä turhaan yrittää tasitella tuulimyllyä vastaan ja laittaa kierrätykseen koko ukko. Kun tuolla tavalla yrität kertoa mistä kiikastaa, annat hänelle kuitenkin tilaisuuden korjata käytöstään fiksummaksi.

Vierailija
11/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä; miehet kyllä pitää omasta nautinnostaan huolen ihan ilman ohjeitakin.

Vierailija
12/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkupanot on ihan jees, mut ehkä vielä enemmän tykkään kesäkurpitsasta. Koolla on väliä.

Vierailija
13/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, eihän se aloitteentekijä ole automaattisesti se joka määrää mitä tehdään ja miten? Miksei kummallekin kivaa, niinkuin meillä on. En tajua tätä.

Eihän kummankaan ole tarkoitus määrät tahtia, mutta jos tekee vaikka aloitteen, tyyliin "kulta, mua panettaa ihan kauheesti, voisitsä panna mua silleen ihanasti takaapäin, tai voisinko mä ratsastaa huippuihin sun mahtavan kullin päällä", niin mahdollisuus saada sitä mitä tekee mieli voi olla ihan hyvä. Mies joka vastaa, että "sopisko mieluummin, että mä panisin sua suuhun", on vain niin turha ja tyhmä ettei mitään rajaa.

Vierailija
14/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä miehenä en ole aloitteellinen. Nainen vaatii heti vastapalveluksia tai lahjoja vastineeksi seksistä.

Vierailija
15/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa nauttia naisen nuolemisesta ja hyväilystä enemmän kuin itse yhdynnästä ja omasta orgasmistani. Edellyttäen tietenkin, että nainen on mieluusti vähintään suihkun raikas ja mieluusti saunan. Ihana olla läsnä ja tehdä jotain sellaista joka saa naisen hurmioon ;) 

Vierailija
16/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä miehenä en ole aloitteellinen. Nainen vaatii heti vastapalveluksia tai lahjoja vastineeksi seksistä.

Taidat olla aika ressukka sängyssä jos nainen pitää erikseen lahjoa :( 

Vierailija
17/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika ressukka sängyssä jos nainen pitää erikseen lahjoa :( 

Tais osua sua, kun heti lähdit arvailemaan.

Vierailija
18/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimuus kannattaa yleensä. Kertomalla kumppanilleen mistä pitää ja mistä ei pidä, saa enemmän sitä mistä pitää. Jos syväkurkkutouhut ei kiinnosta sinua, kerro sekin suoraan. Mihinkään sellaiseen mikä ällöttää itseä tai tuntuu pahalta, ei ole pakko suostua, vaikka olisit joskus suostunut kokeilemaankin.

Kerro suoraan, että seksiä olisi paljon useammin, jos se mitä haluat itse hänen kanssaan tehdä, hänellekin riittäisi ja että haluaisit tehdä aloitteita seksiin useammin, mikäli hän ei heti olisi sellaista vailla mikä ei itseäsi miellytä oikeasti. Ja sano samalla, että sellaisten vaatiminen vie halusi kokonaan. 

Luulisi sitä normaalijärjellä varustetun ihmisen osaavan laskea yhteen nämä kaksi asiaa ja korjaamaan käytöstään huomaavasiempaan suuntaan. Ellei sitä älyä tehdä, mitäpä turhaan yrittää tasitella tuulimyllyä vastaan ja laittaa kierrätykseen koko ukko. Kun tuolla tavalla yrität kertoa mistä kiikastaa, annat hänelle kuitenkin tilaisuuden korjata käytöstään fiksummaksi.

Katsotaan jos tuota joskus tarvitaan. Nyt tuntuu että homma toimii hyvin näin kuten aloituksessa kerroin. Samalla se oli vinkki muillekin miehille, mistä vaimon epäaloitteellisuus ehkä joillakuilla saattaa johtua. Totta toisaalta, että vähän vähiin seksi näin jää. Joku mun kaipaama jännä miehen ja naisen dynamiikka siinä jää puuttumaan, jos itse joudun tekemään selkeän aloitteen.

Vierailija
19/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pillua on kiva nuolla. Hetken. Mutta se on aika raskasta jos aina täytyy lirputtaa että nainen saa orkun. Kieli väsyy ja niska menee jumiin, jos toisella kestää. Voin kuvitella, että naisen on helpompi antaa miehelle suuseksiä, koska kulli on nyt vaan ulkoneva elin. Olenko ainoa mies joka ajattelee näin?

Vierailija
20/81 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pillua on kiva nuolla. Hetken. Mutta se on aika raskasta jos aina täytyy lirputtaa että nainen saa orkun. Kieli väsyy ja niska menee jumiin, jos toisella kestää. Voin kuvitella, että naisen on helpompi antaa miehelle suuseksiä, koska kulli on nyt vaan ulkoneva elin. Olenko ainoa mies joka ajattelee näin?

Noinhan se menee, olet tosiaankin pillua nuollut ja kenties imenytkin.

M48