Miksi nainen kutsui minut varta vasten baariin samaan seurueeseen ja tekee sitten oharit?
Eilen lukiossa ruokalassa juteltiin niitänäitä ja muun muuassa viikonlopun suunnitelmista. Jotkut oli lähdössä baariin. Pöydässä istunut rinnakkasluokkalainen lisäsi että jos haluan mukaan niin ne on tietyssä baarissa tiettyyn aikaan ja myöhään tulevat etsii muut baarin sisällä niin ettei kenenkään tarvitse jäädä ovelle odottamaan ketään. No se sitten päättyi nin että istuin puolitoista tuntia yksin siellä. Nainen seurueineen oli tehnyt oharit. Mitä tässä tapahtui?
Kommentit (26)
Et sitten osannut kenellekään seurueessa soittaa?
Lukiolaisena olet alaikäinen etkä pääse baariin. Tai sitten ne vaihtoi paikkaa ilmoittamatta sulle.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osannut kenellekään seurueessa soittaa?
Ei sitten kukaan osannut soittaa minulle?
Usuttivat sinut väärään baariin, että saavat varmasti olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Lukiolaisena olet alaikäinen etkä pääse baariin. Tai sitten ne vaihtoi paikkaa ilmoittamatta sulle.
En ole alaikäinen.
Olin kerran treffeillä naisen kanssa niin se näki eksänsä ja lähti sen kanssa pöytään syömään. Sitten se ihmetteli kun minua ei enää kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Monet lukiolaiset ovat 18-vuotiaita. Oletko vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi? Miten iso ego saa olla ettei mahdu samaan baariin?
Vierailija kirjoitti:
Öh, kyllä lukion kolmasluokkalaiset ovat 18-19-vuotiaita, ja jo tokaluokkalaiset täyttävät 18.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on klassikko 👍
Naisilta käy tuo oharien tekeminen...
Se oli kohtelias lausahdus joka ei ollut oikea kutsu.
Jenkeissähän hoetaan jatkuvasti että tule joskus kylään eikä oikeasti odoteta,että toinen tulisi.
Tämä oli sama juttu, ollaan siinä ja siinä baarissa,tule jos haluat mutta älä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kolmosvuoden alkamisvuonna täytetään 18.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta käy tuo oharien tekeminen...
Niin onnistuu.
Kiitä onneasi. Säästyit vain suuremmilta murheilta. Naiset tekevät ohareita vielä 20 vuoden liitonkin jälkeen. Ne kannatta kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole alaikäinen.
No et kertonut ikääsi niin mistä minä sen voisin tietää,lukiolaisia on monenikäisiä. Oot aikuisiässä etkä tuollaista ymmärtänyt..
Onko tällainen yleistä ja miksi tätä tehdään?
Tapahtui niin, että suunnitelmat muuttuivat. Jos se nyt oli vain heitto ruokalassa, niin älä henkilökohtaisesti ota.