Syy miksi naisena en halua olla aloitteellinen
Jos olen sitä, niin sitä enemmän mies on vaatimassa syväkurkkusuihinottoja yms ja mieluiten laukeaisi suuhun. Okei, no mitä minä silloin seksistä saan? Ainut keino saada mies aktiiviseksi toimijaksi sängyssä on jättää aloitteet hänelle. Suuseksi on okei silloin tällöin, mutta en halua sitä joka kerta.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten suuseksin antaminen voisi olla miehelle vaikeampaa kuin naiselle. Eihän pillun kanssa ole vaikeuksia saada sitä mahtumaan suuhun. Mun mies ainakin aina alkaa kokeilemaan, kuinka syvälle sitä voi laittaa ja aika kovaa liikettäkin siinä saa nainen tehdä, joka väsyneenä käy ihan urheilusta, varsinkin jos kauan saa jatkaa. Oksennusrefleksejä tulee tosi usein.
Kokeilemallahan se sinullekin selviää miltä se niskan asento yhdistettynä kielen epäluonnolliseen liikkeeseen pidemmän päälle tuntuu. Tarvitset siihen hommaan toisen naisen. Onnea kokeiluun!
Oi voi, taitaa tuo kokeilu jäädä väliin, oon vaan ajatellu et suunnilleen samaa asiaa saattais ajaa se kun nuolen ja imen mieheni nänniä, josta hän myöskin kovasti pitää. Totta kyllä että ehkä en tätä joudu yhtä kauaa jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, taitaa tuo kokeilu jäädä väliin, oon vaan ajatellu et suunnilleen samaa asiaa saattais ajaa se kun nuolen ja imen mieheni nänniä, josta hän myöskin kovasti pitää. Totta kyllä että ehkä en tätä joudu yhtä kauaa jatkamaan.
Selvä, kun halua luovuttaa niin tehdään vielä sitten niin että miehesi on kylkiasennossa ja nuolet hänen alempaa nänniä siten että olet itse vatsallaan. Siinä on kulmat aika lailla samat.
Vierailija kirjoitti:
AP:n logiikka sotii järkeä vastaan. Jos on aloitteellinen, niin eikö juuri silloin päästä sellaiseen seksiin mitä aloitteen tekijä haluaa, ei päinvastaiseen, esim. kurkkupanoon. Jos taas ei ole aloitteellinen, niin silloin aloite jää toisele, ja aloitteena voi hyvinkin olla tuo suihinotto ja kurkkupano.
Tuo toimii varmaan vain, jos haluaa itse olla se aktiivisempi osapuoli seksissä, mutta miten nainen tekee aktiivisen aloitteen siihen, että mies on aloitteellinen painija joka panee lujaa ja kellistää vaimon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä, kun halua luovuttaa niin tehdään vielä sitten niin että miehesi on kylkiasennossa ja nuolet hänen alempaa nänniä siten että olet itse vatsallaan. Siinä on kulmat aika lailla samat.
Ok mutta eipä tässä kumpikaan osapuoli taida päästä tietämään miltä toisesta tuntuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten suuseksin antaminen voisi olla miehelle vaikeampaa kuin naiselle. Eihän pillun kanssa ole vaikeuksia saada sitä mahtumaan suuhun. Mun mies ainakin aina alkaa kokeilemaan, kuinka syvälle sitä voi laittaa ja aika kovaa liikettäkin siinä saa nainen tehdä, joka väsyneenä käy ihan urheilusta, varsinkin jos kauan saa jatkaa. Oksennusrefleksejä tulee tosi usein.
Kokeilemallahan se sinullekin selviää miltä se niskan asento yhdistettynä kielen epäluonnolliseen liikkeeseen pidemmän päälle tuntuu. Tarvitset siihen hommaan toisen naisen. Onnea kokeiluun!
Kyllä tuo asennon vaivalloisuus on aina ollut mulle aika mitätön haitta verrattuna siihen iloon, että saa nuolla pillua sydämensä kyllyydestä...
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo asennon vaivalloisuus on aina ollut mulle aika mitätön haitta verrattuna siihen iloon, että saa nuolla pillua sydämensä kyllyydestä...
M50
Näin on. Teknikkakysymys miehelle. Olen nuollut pillua vuosikymmenet ja ihan sama kestääkö orgasmin tulo 15 vaiko 30 minuuttia. Nuollut pillua sydämmen kyllyydestä ja nauttinut suuresti vaimon saamista orgasmeista. Nauttinut siitäkin, että vaimo on myös siksi halunnut usein seksiä. Sitten kun minusta aika jättää olen ainakin saanut riittävästi nuolla pillua ja nussia, joten hymyssä suin voin mennä.
M62
Tuntuu joillekin miehille olevan tuo pillun nuoleminen suurin ilo. Varmaan pienimunaisia tai eivät osaa naida ja korvaavat sen sillä pillun lurputtelulla. Heille varmaan käsittämätöntä, etteivät kaikki naiset niin siitä nuolemisesta perusta, vaan tykkäävät kun heitä hierotaan sormin ja nussitaan kunnolla paksulla parrulla.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu joillekin miehille olevan tuo pillun nuoleminen suurin ilo. Varmaan pienimunaisia tai eivät osaa naida ja korvaavat sen sillä pillun lurputtelulla. Heille varmaan käsittämätöntä, etteivät kaikki naiset niin siitä nuolemisesta perusta, vaan tykkäävät kun heitä hierotaan sormin ja nussitaan kunnolla paksulla parrulla.
Todetaanko sama toisin päin... Tuntuu monille naisille suihinotto olevan korkein ilo. Korvaavat sillä löysyyttään eivätkä ymmärrä, ettei kaikki miehet suuseksistä perusta vaan tykkäävät kun saavat panna tiukkaan pilluun. Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todetaanko sama toisin päin... Tuntuu monille naisille suihinotto olevan korkein ilo. Korvaavat sillä löysyyttään eivätkä ymmärrä, ettei kaikki miehet suuseksistä perusta vaan tykkäävät kun saavat panna tiukkaan pilluun. Hmm...
Olipa typerä kommentti. Emme me kaikki miehet sitä poskeenottoa naiselta halua koko ajan. Joo se on kivaa toki, mutta pidän itse yhdynnästä enemmän. Ja niin pitää monet naisetkin eniten yhdynnästä. Esileikkiin nyt voi kuulua mitä vaan toki. Selvästihän täällä miehillä palstalla on naisten mielistelyä noilla "tykkään enemmän pillun nuolemisesta kuin yhdynnästä, enkä tarvitse itse edes seksiä, kunhan nainen vaan saa" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä kommentti. Emme me kaikki miehet sitä poskeenottoa naiselta halua koko ajan. Joo se on kivaa toki, mutta pidän itse yhdynnästä enemmän. Ja niin pitää monet naisetkin eniten yhdynnästä. Esileikkiin nyt voi kuulua mitä vaan toki. Selvästihän täällä miehillä palstalla on naisten mielistelyä noilla "tykkään enemmän pillun nuolemisesta kuin yhdynnästä, enkä tarvitse itse edes seksiä, kunhan nainen vaan saa" .
Tasan samat miehet jotka tuossa yllä tykkäsivät nuolemisesta, saivat täällä viikko sitten huolella paskaa niskaan, koska kehtasivat kertoa naistensa tykkäävän myös panemisesta ja saavan parhaat orgasmit sillä tavalla... Tää on mahtava foorumi 😂
Vai onko se sittenkin niin, että isokaluiset ovat huomanneet, että naisen pillu pitää ensin nuolla vastaanottavaiseksi, että naiminen tuntuu hyvältä molemmista. Ovat myös oivaltaneet käytännön kautta, ettei iso kalu ole naisen orgasmin saantiin mikään taikasauva.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se sittenkin niin, että isokaluiset ovat huomanneet, että naisen pillu pitää ensin nuolla vastaanottavaiseksi, että naiminen tuntuu hyvältä molemmista. Ovat myös oivaltaneet käytännön kautta, ettei iso kalu ole naisen orgasmin saantiin mikään taikasauva.
M62
Voihan se noinkin olla toki. Mutta naisissa on eroja samoin kuin miehissäkin. Usko pois, toiset naiset eivät nauti niin suuseksistä, toiset nauttivat. Jotkut saavat orgasmin yhdynnässä, toiset sormin tai nuolemalla. Olemme kaikki yksilöitä, ja jos joku asia tepsii yhteen, niin ei välttämättä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M62Voihan se noinkin olla toki. Mutta naisissa on eroja samoin kuin miehissäkin. Usko pois, toiset naiset eivät nauti niin suuseksistä, toiset nauttivat. Jotkut saavat orgasmin yhdynnässä, toiset sormin tai nuolemalla. Olemme kaikki yksilöitä, ja jos joku asia tepsii yhteen, niin ei välttämättä toiseen.
Kerro tuo niillekin naisille, jotka saavat täällä joka kerran kilarit kun paljastuu että joku toinen nainen saa panemalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M62Voihan se noinkin olla toki. Mutta naisissa on eroja samoin kuin miehissäkin. Usko pois, toiset naiset eivät nauti niin suuseksistä, toiset nauttivat. Jotkut saavat orgasmin yhdynnässä, toiset sormin tai nuolemalla. Olemme kaikki yksilöitä, ja jos joku asia tepsii yhteen, niin ei välttämättä toiseen.
Kerro tuo niillekin naisille, jotka saavat täällä joka kerran kilarit kun paljastuu että joku toinen nainen saa panemalla...
Miksi he siitä suuttuvat?
Sitä voisi miettiä niinkin, että jotta nainen saisi orgasmin isolla kalulla naidessa, joutuu pillun ensin nuolemalla kiihoittamaan tarpeeksi vastaanottamaan kalun. Iso kalu chillaa muutenkin, mutta liian aikaisin naituna sattuu ja orgasmi on mahdoton.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi he siitä suuttuvat?
Ei harmainta hajua, mutta eiköhän tähän kohta joku heistä ilmesty antamaan havaintoesityksen. Esitänpä tässä vielä aiemmin hyvin toimineen kutsuhuudon: minun vaimoni kuuluu niihin naisiin, jotka saavat parhaat orgasmit panemalla. Kyllä hän nuolemallakin saa, mutta se riittää vain kevyeksi lämmittelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mies kertoo, mikä on naisen paras orgasmi!!! Ei ole todellista.
Ja mun mies saa parhaiten, kun työnnään sormen sen korvaan!!! Uskokaa, kyllä tiedän.
Pyri pitämään keskustelu asiallisena, ohjaa sitä omalla käytökselläsi.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mies kertoo, mikä on naisen paras orgasmi!!! Ei ole todellista.
Ja mun mies saa parhaiten, kun työnnään sormen sen korvaan!!! Uskokaa, kyllä tiedän.
Pyri pitämään keskustelu asiallisena, ohjaa sitä omalla käytökselläsi.
Ohjaile sinä niitä miehiä asiallisuuteen.
M48