Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naiset on aikuisesta miehestä, joka kuuntelee technoa, jazzia ja klassista?

Vierailija
14.09.2020 |

Eikä kuuntele suomipoppia, suomirokkia tai suomi-iskelmää käytännössä ollenkaan, paitsi jotain suomalaista indietä joskus satunnaisesti.

Meinaan kun tuossa toisessa ketjussa nainen puhui 47-vuotiaasta treffimiestä, joka kuunteli metallia ja joka oli turn off.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki naiset ajatella samalla tavalla. Sun musasta tykkää ne naiset jotka itsekin kuuntelee vastaavaa, tai joille musiikki on samantekevää. Minä taas tykkäisin enemmän metallia kuuntelevasta miehestä, koska sitä itsekin kuuntelen. Iskelmäpirkoille saattaa olla kynnyskysymys että mies kuuntelee kanssa iskelmää jne.

Vierailija
2/5 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo musiikkimaku olisi ihan turn-on. Varsinkin verrattuna siihen että mies olisi suomipopin, -rokin ja -iskelmän suurkuluttaja.

Musiikkimakusi kuulostaa sivistyneen ja monipuolisen ihmisen musiikkimaulta. Mieheltä joka ei ole poistanut technoa listalta kuulostaakseen vielä sivistyneemmältä. Technoa on kyllä aika moneen lähtöön, vrt. jokin "tyylikkäämpi" techno tai sitten ysärihitit. 

Tuo kolminaisuus voi herättää aika monenkin naisen mielenkiinnon, jos nyt musiikkimaku on parinvalinnassa erityisen merkittävä tekijä, ja voihan se paljon ihmisestä kertoakin. Esim. itse olen nainen joka kuuntelee tällä hetkellä melkein pelkästään klassista, jazzista en ole oikein koskaan pitänyt, mutta tietynlaista technoa olen kuunnellut aikoinaan paljonkin. Tuollainen miehen musiikkimaku herättäisi kiinnostukseni, vaikka en piittaa jazzista, ja samalla logiikalla moni nainen voi kiinnostua, vaikka yksi musiikkityyli noista kolmesta olisikin jotenkin inhokki. 

Lopulta mielestäni miehen ei kannattaisi vaivata päätään sillä, mitäköhän naiset miehen musiikkimausta ajattelevat, vaan olla vain oma itsensä musiikkimakuineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin hyvä yhdistelmä.

Vierailija
4/5 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, ettei musiikkimaulla ole vitunkaan väliä. Pidän lapsellisena ihmistä, joka vielä aikuisena miettii mitä muut ajattelevat hänen musiikkimaustaa. Omassa elämässä sellaista kun mietittiin lähinnä 15-vuotiaana.

Vierailija
5/5 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, ettei musiikkimaulla ole vitunkaan väliä. Pidän lapsellisena ihmistä, joka vielä aikuisena miettii mitä muut ajattelevat hänen musiikkimaustaa. Omassa elämässä sellaista kun mietittiin lähinnä 15-vuotiaana.

Tai ylipäätään ihmistä, jonka identiteetti on pitkälti sidoksissa musiikkimakuun.