Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2021 kuntavaalit ovat helsinkiläisille tärkeimmät vaalit pitkään aikaan.

Vierailija
13.09.2020 |

Nyt äänestetään siitä tuleeko Helsinkiin ruuhkamaksut vai ei.

Äänestetään siitä, onko ihmisten maksettava siitä kun tulevat vierailemaan luonasi.
Äänestetään siitä häädetäänkö liiketoiminta pois keskustasta.

Äänestetään siitä laitetaanko rahat Jokerilinjan vai Keskustunnelin kaltaisiin hankkeisiin.

Vihreiden, SDP:n ja Vasemmitoliiton liittouma on hallinnut Helsinkiä viime aikoina. Kannattaa miettiä onko heidän hankkeet niitä joita haluat myös seuraavat 4 vuotta.

https://www.helsinginuutiset.fi/paakirjoitus-mielipide/3014841

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tärkeät vaalit. Nyt pidetään äänestämällä huolta, ettei eiralainen luisuhartia pääse edes julkisten vessojen huoltajaksi kaupungissamme.

Juuri tuon takia kukaan ei halua äänestää teidän kaltaisianne. :(

Aikuistukaa. Ottakaa asioista selvää.

Vierailija
62/65 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut saa ääneni. Niillä on järjevimmät ajatukset tällä kertaa.

Jopa Halla-Aholla. Luin Helsingin Uutisista.

Minä en ole koskaan ollut mitenkään "persu", mutta Malmin kenttää koskien heillä on kyllä tosi hyviä mielipiteitä. Ymmärtävät kentän ja sitä ympäröivän luonnon kulttuurihistoriallisen arvon. Tuntuvat muutenkin olevan luonnosta paljon enemmän kiinnostuneita kuin esim. "Vihreät". En minä ainakaan jaksa jatkuvaa historian tuhoamista ja rakentamista Helsinkiin. Kaupunki pitää suunnitella niin, että rakennetaan lisää jo rakennettuja alueita, pidetään ne historialliset kohteet kokonaan ulkona rakentamissuunnitelmista.

Keskuspuisto ja Malmin kenttä on säilytettävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän vihreitä kuten olen tehnyt aiemminkin.

En kehtaisi tunnustaa moista edes anonyyminä. Onnea valitsemallasi tiellä :O

Vierailija
64/65 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut saa ääneni. Niillä on järjevimmät ajatukset tällä kertaa.

Jopa Halla-Aholla. Luin Helsingin Uutisista.

Minä en ole koskaan ollut mitenkään "persu", mutta Malmin kenttää koskien heillä on kyllä tosi hyviä mielipiteitä. Ymmärtävät kentän ja sitä ympäröivän luonnon kulttuurihistoriallisen arvon. Tuntuvat muutenkin olevan luonnosta paljon enemmän kiinnostuneita kuin esim. "Vihreät". En minä ainakaan jaksa jatkuvaa historian tuhoamista ja rakentamista Helsinkiin. Kaupunki pitää suunnitella niin, että rakennetaan lisää jo rakennettuja alueita, pidetään ne historialliset kohteet kokonaan ulkona rakentamissuunnitelmista.

Näin juuri eikä kyse ole pelkästään Malmin lentokentästä. Jos Malmin kentän tuho annetaan mennä läpi, niin sama kohtalo odottaa varmasti muitakin historiallisia luontoalueita. Ei se pelkkään Malmin kenttään jää, sama meno varmasti jatkuu muiden kohteiden osalta tulevaisuudessa. Siksi olisikin tärkeää laittaa stoppi tälle touhulle ja Helsingin tuholle.

Malmin lentokentän alue on muutenkin varmasti yksi Helsingin huonoimmista maista rakentaa asuntoja. Ei voi käsittää tätä touhua.

Vierailija
65/65 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sama tuleeko ruuhkamaksut. Stadissa erittäin hyvä julkinen liikenne. Kiitos! Malmin kenttä, en oo ikinä käynyt. Hki-Vantaa kentällä useasti. Vaalit on käyty, itse äänestin sen mukaan ettei Sinnemäestä tule ylintä pormestaria.