Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottomat ei-ammatit joissa työskentelevä mies ei innosta on seuraavat:

Vierailija
31.10.2013 |

opettaja ja poliisi.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi, lukkari, talonpoika, kuppari.

Vierailija
2/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:37"]

En voi sille mitään, mutta haluan mieheni olevan koulutukseltaan samaa tasoa kanssani. Itse olen juristi, joita tässäkin keskustelussa on niin parjattu. Valitettavasti on vain pakko sanoa, etten ole koskaan tavannut akateemisesti kouluttamatonta miestä, jonka kanssa olisin kokenut olevani riittävästi samalla aaltopituudella. Veikkaan myös, ettei kovin monen perusduunarin itsetunto pidemmän päälle kestäisi juristivaimoa, paitsi ehkä jos mies sattuisi itse olemaan jonkun duunarialan menestyvä yrittäjä.

[/quote]

Juristinaiset vaan on usein epäseksikkäitä ja pienitissisisiä. Eivät ole ainakaan omassa kaveripiirissä kovaa huutoa..

t. akat. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Mutta mitä teille yleensä gynellä tehdään? Niinpä.

> Yhtä outoa kuin minusta on miesgyne olisi se, jos minä naisena olisin urologi. Tai joku naispuolinen ystäväni kertoisi, että hei minusta tulee urologi. Katsoisin aika pitkään.

> Mutta deittailkaa te rauhassa miesgynejä tai käykää vastaanotoilla. Onneksi minun ei tarvitse :)

Lesbooooooooooo!

Vierailija
4/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija, tämä on tietenkin yleistys, mutta heillä on useimmiten sellainen arvomaailma, jota fiksu nainen ei vaan ymmärrä. Samaa sakkia kuin jotkut armeijassa töissä olevat isänmaallisuutta puhkuvat vastenmieliset miehet.

Vierailija
5/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivakokki, muusikko

"uskollisempaa vaikea löytää!" :D

Vierailija
6/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivakokki, muusikko

"uskollisempaa vaikea löytää!" :D

Vierailija
7/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 22:35"]

teurastaja, lihanleikkaaja

[/quote]

Taidat itse olla vege?

Aika kumma keskustelu. Jos miehet olis listaamassa, missä ammatissa oleva nainen ei kelpaisi puolisoksi, ainoa vastaus lienee seksityöläinen. Naisilla on taas mukamas varaa olla käsittämättömän ronkeli tässäkin asiassa. 

[/quote]

jep, olen vege. en vois olla miehen kanssa joka tappaa työkseen. hyi! en ole käsittämättömän ronkeli silti mielestäni.

Vierailija
8/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on vain pakko sanoa, etten ole koskaan tavannut akateemisesti kouluttamatonta miestä, jonka kanssa olisin kokenut olevani riittävästi samalla aaltopituudella. 

[/quote]

Olen mies, ja kokemukseni ei-akateemisista naisista on samanlainen. Kevyttä tapailua ja seksisuhteita tällainen ero ei estä, ja näistä olen aina nauttinut, mutta kun puhutaan oikeasta elämänkumppanuudesta, tämä oikealla aaltopituudella oleminen on todella tärkeää.

Vierailija
9/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien homo on ollut ammatti? Asiatonta.

Vierailija
10/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski, turkistarhaaja, kaatopaikkatyöntekijä. Ei kaipaa perusteluja. 

Vierailija
11/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyrpä

Vierailija
12/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni oli gay-merimies. se olisi listani kärjessä halutuimmissa.

ei-missään-nimessä olisi nuorisosymbioosi.

Vierailija
13/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 14:29"]

gynekologi

[/quote] Miksi?

[/quote]

Minusta se ammatti ei sovi miehille. Miksi joku mies valitsee juuri naistentaudit erikoistumisalaksi? Tai no...

[/quote]

Miten kukaan voi ajatella näin? GGynekologii pelkästään ronki niitä naisten alapäitä. Se on kuule aika moniulotteinen ala, vaikka sä varmaan luulet, että se oikeasti päivät pitkät vaan sörkkii toisten jalkojen väliin sillä silmällä.

[/quote]

No 90 % ajasta ronkkii alapäitä. Ei paranna asiaa yhtään :) Ehdoton no-no.

Miksi ei valinnut vaikka silmien ronkkimista? Miksi naisten alapäät?

[/quote]Ehkä ajatteli että se on ainoa tapa päästä elämänsä aikana pimppiin käsiksi. monet lääkiksen opiskelijoistahan on sellaisia silmälasipäisiä nörttipoikia joilla ei oikein flaksi käy.

Vierailija
14/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski (jatkuvasti ajossa ja näin ollen pois kotoa), kulkukauppias (tuskin tarvinnee perusteluja), puhelinmyyjä (surkeuden huippu)

Vierailija
15/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Särähti korvaan, valitettavasti. Montako lihanleikkaajaa tunnet? Itse asun alueella jolla suurin yksityinen työllistäjä on teurastamo, joten huomattava prosentuaalinen osuus paikkakuntalaisista on totta kai lihanleikkaajia tai teurastajia. En ikipäivänä kehtaisi arvostella heitä kollektiivisesti sen perusteella että sattuvat olemaan työelämässä.

Vegaani, itsekin kyseisessä talossa töissä ollut.

Vierailija
16/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan äimänkäkenä näistä miesgynekologi-kommenteista. Kai te miesgynekologeja pelkäävät selvitätte sen naisgynekologinne seksuaalisen suuntautumisen, ettei hän vaan teidän värkkejänne tuijota ja kopeloi sillä silmällä? Entä jos se gyne onkin transukupuolinen? Kumpi saa olla, transmies vai transnainen?

Vierailija
17/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:23"]

Olen kyllä ihan äimänkäkenä näistä miesgynekologi-kommenteista. Kai te miesgynekologeja pelkäävät selvitätte sen naisgynekologinne seksuaalisen suuntautumisen, ettei hän vaan teidän värkkejänne tuijota ja kopeloi sillä silmällä? Entä jos se gyne onkin transukupuolinen? Kumpi saa olla, transmies vai transnainen?

[/quote]

Ettekö ole koskaan uutisista lukeneet väärinkäytöstapauksista? Se yksikin saksalaisgyne (mies) otti kynäkameralla kuvia naisten toosista. Mutta käykää mun puolesta ihmeessä siellä miesgynellä. Kai ihmisillä saa oma mielipide olla?

Vierailija
18/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, mutta haluan mieheni olevan koulutukseltaan samaa tasoa kanssani. Itse olen juristi, joita tässäkin keskustelussa on niin parjattu. Valitettavasti on vain pakko sanoa, etten ole koskaan tavannut akateemisesti kouluttamatonta miestä, jonka kanssa olisin kokenut olevani riittävästi samalla aaltopituudella. Veikkaan myös, ettei kovin monen perusduunarin itsetunto pidemmän päälle kestäisi juristivaimoa, paitsi ehkä jos mies sattuisi itse olemaan jonkun duunarialan menestyvä yrittäjä.

[/quote]

Itsekin olen korkeakoulutettu, mutta olen aina ihmetellyt tätä kun juristit luulevat olevansa jotenkin "erityisiä". Eivät ole.

Vierailija
19/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:15"]

[/quote]

Särähti korvaan, valitettavasti. Montako lihanleikkaajaa tunnet? Itse asun alueella jolla suurin yksityinen työllistäjä on teurastamo, joten huomattava prosentuaalinen osuus paikkakuntalaisista on totta kai lihanleikkaajia tai teurastajia. En ikipäivänä kehtaisi arvostella heitä kollektiivisesti sen perusteella että sattuvat olemaan työelämässä.

Vegaani, itsekin kyseisessä talossa töissä ollut.

[/quote]

juu, ei silti kiinnostais vaikka koko kylässä ei olis muita kuin teurastajia. Ei ihan meidän arvomaailmat kohtais, eikä edes hävettäis. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos joku pystyy julmuuteen, niin ei kiinnosta seksuaalisesti ja sillä siisti.

En muuten huolisi esim. turkistarhaajaakaan.

Muuten ihan sama.

Vierailija
20/107 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:23"]

[/quote]

Ettekö ole koskaan uutisista lukeneet väärinkäytöstapauksista? Se yksikin saksalaisgyne (mies) otti kynäkameralla kuvia naisten toosista. Mutta käykää mun puolesta ihmeessä siellä miesgynellä. Kai ihmisillä saa oma mielipide olla?

[/quote]

Ja naisgynekö ei tällaista voisi tehdä? Mielipiteitä saa olla, ei siinä mitään. Minulle on aivan sama onko gyne mies vai nainen, kunhan on ammatitaitoinen. Ja potilaan kuvaaminen ilman lupaa ei ole ammattitaitoista.