Onko 40v työttömän yh-äidin mahdotonta löytää uusi mies?
Kommentit (15)
No ei ehkä oo kuuminta hottia markkinoilla. Mut varmaan ihan yhtä haluttava kuin 40v työtön yh-mies. Ehkä löydätte vielä toisenne.
No tuskin se työpaikka merkkaa kun sen oikean kohtaa. On aika pinnallinen ihminen jos tuollainen asia tulee esteeksi.
T.Mies39v
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:54"]
No tuskin se työpaikka merkkaa kun sen oikean kohtaa. On aika pinnallinen ihminen jos tuollainen asia tulee esteeksi.
T.Mies39v
[/quote]
Ihmiset on aika pinnallisia.
Tuttavani 40vuotias satunaisesti töissäkäyvä yh-äiti löytää miehiä tasaiseen tahtiin, eli ei ole vaikeaa.
Kaiketi sitä jokainen nainen löytää lyhyitä miesuhteita, mutta pidempää suhdetta kai aloittaja tarkoittaa?
Asian voi myös kääntää niin, että osalle ihmisistä yksinelävä 40- vuotias nainen on kohde eli luulevat, että kuka vain kelpaa.
Just kuulin kun hunksit puhu backstagella et "löytyspä jostain se 40-v työtön yh-äiti, tekis niin mieli jo vakiintua"
Miksi se muka olisi mahdotonta? Eikä ole. Kyse on rakkaudesta, mutta esim. tällähän palstalla rakkaus on suurellekin(?) osalle ihmisiä jotain ihan muuta kuin rakkautta siten miten ainakin minä rakkauden käsitän. Rakkaus tapahtuu sielujen tasolla, laskelmoimatta, luonnostaan, eikä siinä ole kyse mistään työpaikkahaastattelusta tai karjamarkkinoista joissa kurkitaan hampaatkin suusta, tai sitten se onkin jo jotain ihan muuta.
Miehiä saa kuka vain jos ei rima ole kovin korkealla. Eli sanosin, että riippuu ihan siitä mihin olet valmis tyytymään. Mutta saanko kysyä MIKSI haluat uuden? Itse olen ollut nyt 14 v yh:na ja saman ajan myös selibaatissa kun en ole löytänyt kunnollista miestä...eli rima on korkealla nyt kun vahingosta viisastuin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:36"]
Miehiä saa kuka vain jos ei rima ole kovin korkealla. Eli sanosin, että riippuu ihan siitä mihin olet valmis tyytymään. Mutta saanko kysyä MIKSI haluat uuden? Itse olen ollut nyt 14 v yh:na ja saman ajan myös selibaatissa kun en ole löytänyt kunnollista miestä...eli rima on korkealla nyt kun vahingosta viisastuin.
[/quote]
Ai? Kai se sitten on uskottava kun kerran sanotaan.
Olisinko ennemminkin huolestunut siitä, saako 40-vuotias työtön uutta työtä.
Kyllä minä ainakin saan, 10v nuorempiakin ottajia ois useampia, tositarkoituksella. Ja joo, on mulla sellanen hunks-kroppainen alle 30v mies, koulutettu ja esimiesasemassa, henkevä ja keskustelutaitoinen, isovehkeinen vieläpä:P Lähes raitis ja terveelliset elämäntavat kun treenannut 14 vuotta. Ei miehiä ole niin vaikea saada, ne tarvii seksiä, ymmärrystä, hellyyttä ja rakkautta. Jos nainen on nätti niin se on tietysti plussaa mutta aika simppeleitä ne miehet perustarpeiltaan on. Vaatimukset ei ole läheskään niin korkealla kuin naisilla.
On