Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 40v työttömän yh-äidin mahdotonta löytää uusi mies?

Vierailija
17.10.2013 |

Onko vai ei?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä oo kuuminta hottia markkinoilla. Mut varmaan ihan yhtä haluttava kuin 40v työtön yh-mies. Ehkä löydätte vielä toisenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten mun ei kannata erota.

Vierailija
4/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdotonta.

Vierailija
5/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se työpaikka merkkaa kun sen oikean kohtaa. On aika pinnallinen ihminen jos tuollainen asia tulee esteeksi.

T.Mies39v

Vierailija
6/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:54"]

No tuskin se työpaikka merkkaa kun sen oikean kohtaa. On aika pinnallinen ihminen jos tuollainen asia tulee esteeksi.

T.Mies39v

[/quote]

Ihmiset on aika pinnallisia.

Vierailija
7/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani 40vuotias satunaisesti töissäkäyvä yh-äiti löytää miehiä tasaiseen tahtiin, eli ei ole vaikeaa.

Vierailija
8/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi sitä jokainen nainen löytää lyhyitä miesuhteita, mutta pidempää suhdetta kai aloittaja tarkoittaa?

Vierailija
9/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi myös kääntää niin, että osalle ihmisistä yksinelävä 40- vuotias nainen on kohde eli luulevat, että kuka vain kelpaa.

Vierailija
10/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuulin kun hunksit puhu backstagella et "löytyspä jostain se 40-v työtön yh-äiti, tekis niin mieli jo vakiintua"

Vierailija
11/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se muka olisi mahdotonta? Eikä ole. Kyse on rakkaudesta, mutta esim. tällähän palstalla rakkaus on suurellekin(?) osalle ihmisiä jotain ihan muuta kuin rakkautta siten miten ainakin minä rakkauden käsitän. Rakkaus tapahtuu sielujen tasolla, laskelmoimatta, luonnostaan, eikä siinä ole kyse mistään työpaikkahaastattelusta tai karjamarkkinoista joissa kurkitaan hampaatkin suusta, tai sitten se onkin jo jotain ihan muuta.

Vierailija
12/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä saa kuka vain jos ei rima ole kovin korkealla. Eli sanosin, että riippuu ihan siitä mihin olet valmis tyytymään. Mutta saanko kysyä MIKSI haluat uuden? Itse olen ollut nyt 14 v yh:na ja saman ajan myös selibaatissa kun en ole löytänyt kunnollista miestä...eli rima on korkealla nyt kun vahingosta viisastuin. 

Vierailija
13/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:36"]

Miehiä saa kuka vain jos ei rima ole kovin korkealla. Eli sanosin, että riippuu ihan siitä mihin olet valmis tyytymään. Mutta saanko kysyä MIKSI haluat uuden? Itse olen ollut nyt 14 v yh:na ja saman ajan myös selibaatissa kun en ole löytänyt kunnollista miestä...eli rima on korkealla nyt kun vahingosta viisastuin. 

[/quote]

Ai? Kai se sitten on uskottava kun kerran sanotaan.

Vierailija
14/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko ennemminkin huolestunut siitä, saako 40-vuotias työtön uutta työtä.

Vierailija
15/15 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin saan, 10v nuorempiakin ottajia ois useampia, tositarkoituksella. Ja joo, on mulla sellanen hunks-kroppainen alle 30v mies, koulutettu ja esimiesasemassa, henkevä ja keskustelutaitoinen, isovehkeinen vieläpä:P Lähes raitis ja terveelliset elämäntavat kun treenannut 14 vuotta. Ei miehiä ole niin vaikea saada, ne tarvii seksiä, ymmärrystä, hellyyttä ja rakkautta. Jos nainen on nätti niin se on tietysti plussaa mutta aika simppeleitä ne miehet perustarpeiltaan on. Vaatimukset ei ole läheskään niin korkealla kuin naisilla.