Donald Trump on korostanut Yhdysvaltojen tarvetta voittaa tekoälykilpailu ihmiskunnan tuhoamiseksi
Donald Trump on korostanut Yhdysvaltojen tarvetta voittaa tekoälykilpailu ihmiskunnan tuhoamiseksi
Yhdysvalloissa käydään kovaa keskustelua tekoälyn turvallisuudesta. Esimerkiksi demokraattisenaattori Bernie Sanders on vaatinut kehittyneen tekoälyn kehittämisen keskeyttämistä ja supertekoälyn kieltämistä. Presidentti Donald Trump on korostanut Yhdysvaltojen tarvetta voittaa tekoälykilpailu.
Kommentit (7)
Donaldin uusin rimanalitus on luvata 5000 taalaa, jos reput voittaa välivaalit. Pelottavinta on, että amerikkalaiset voivat todellakin olla niin typeriä, että menevät jo kolmannen kerran samaan vipuun.
Trumppa haluaa itse tuhota maailman ennen kuin muut ehtii. Aina minä, minä, minä.
Vierailija kirjoitti:
Donaldin uusin rimanalitus on luvata 5000 taalaa, jos reput voittaa välivaalit. Pelottavinta on, että amerikkalaiset voivat todellakin olla niin typeriä, että menevät jo kolmannen kerran samaan vipuun.
Lupasi jo viimeksi bonukset tariffeista ja Musk lupasi säästöt kaikista muka-säästöistään. Eipä o näkynyt.
Usa:n äänestäjät ovat i d i o o t t e j a.
Kannattaa muistaa se, että Kiina jatkaa oman tekoälynsä kehittämistä kaikkien inhimillisyyteen liittyvien rajoitusten ulkopuolella ja jos maailmojen tulevaa tuhoajaa pitää etsiä niin lohikäärmeen maasta se löytyy teki USA mitä tahansa tekoälynsä suhteen.
Trump tuskin välittää tippaakaan mitä USA:lle ja maailmalle tapahtuu hänen kuolemansa jälkeen. Eikä se ole kaukana.
Seniilit trumpit ja äkkiväärät rebut ja muut oikeistolaiset ovat vallassa, koska niille ei ole todellista vastavoimaa. Demokraatit ovat äänestäjien silmissä täysin hampaattomia, kelkasta pudonneita. Jenkit äänestävät mieluummin vaikka repubja kuin ottavat sen riskin, että demokraatit tulee valtaan ja alkaa taas hymistely, saamattomuus, poliittinen korrektius vailla tekoja, puhetta, puhetta, puhetta, maailmanhalausta ja kilvenkiillottelua. Ymmärrän kyllä sen, miksi Trumpin suorapuheisuus vetoaa ja huvittaa jenkkejä.
Sama Euroopassa. Puuttuu todellinen, uskottava vastavoima. Tanska, Japani (ja omalla tavallaan Puola) ovat ainoita valopilkkuja, joissa hoidetaan oman maan kansalaisten asioita, oli vallassa vasemmisto tai oikeisto.
Aikoinaan oli kilpailu kuuhun, mikä oli pakko voittaa. Nyt sit tää. Ihan sama vaikka koko pallo palaisi päreiksi, pakko voittaa.