Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkät hiukset aina kiinni= lyhyet hiukset

Vierailija
31.10.2013 |

En ymmärrä. Ensin kasvatetaan pitkät hiukset ja sitten ne sidotaan kiinni päähän nutturalla/ponnarilla. Sama asia, kun olisi lyhyet hiukset.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset, koska olen laiska käymään kampaajalla ja lyhyitä hiuksia pitäisi koko ajan olla laittamassa.

Pidän hiuksia usein nutturalla tai ponnarilla, koska se on minusta mukavaa. Ja simppeliä. Toistan: olen laiska.

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää ap?

Vierailija
42/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Pamela Anderson nuortui kun leikkautti lyhyet hiukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun täytyy myöntää, että kadun sitä kun leikkasin hiukseni lyhyeksi. Puolipitkät ollessaan ne sai kevyesti pois naaman edestä, esim. töissä laittamalla ponnarille. Nyt ne pyörii nassun edessä, kiinni ei yletä. JA HARMITTAA!! Kasvatusprojekti on taas alkanut ja ikinä en enää leikkauta lyhyeksi. En koskaan. 

Vierailija
44/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 11:54"]

No kyllä mun täytyy myöntää, että kadun sitä kun leikkasin hiukseni lyhyeksi. Puolipitkät ollessaan ne sai kevyesti pois naaman edestä, esim. töissä laittamalla ponnarille. Nyt ne pyörii nassun edessä, kiinni ei yletä. JA HARMITTAA!! Kasvatusprojekti on taas alkanut ja ikinä en enää leikkauta lyhyeksi. En koskaan. 

[/quote]noin minäkin ajattelin. kahdesti! jösses, että sitä oli idiootti. molemmilla kerroilla. no, onneksi nää on taas lapaluihin asti pitkät.

Vierailija
45/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ole sama asia. Mun hiuksistani saa tehtyä hienoja kampauksia, koitapa tehdä sama sille kynitylle kananperseelle tai "nuorekkaalle" toispuoliselle leikkaukselle (vrt. Skrillex).

Mä pidän hiuksiani kiinni, koska muuten niskani on aivan hiestä märkä. Mulla on paksut hiukset ja erityisesti kesällä hiukset pysyvät ponnarilla tai nutturalla tavallisina päivinä.

Vierailija
46/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ja viitsi ravata jatkuvasti leikkauttamassa hiuksia, siksi pitkät. Ja nutturalla. Kivahan se on, että niistä voi tehdä vaikka minkä kampauksen, jos niikseen tulee ;) Lyhyistä kun ei voi...

Vierailija
47/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä apn kanssa! Jos haluaa pitkät hiukset niin antakoot sitten niiden hulmuta :D Jos ei kestä että ne tuulee suuhun tai pyörii tiellä niin leikkaa lyhyeksi älyhoi :D