En mahdu miesystävän juhannuksenviettoon
Miesystävä lupasi aikuiselle lapselleen ja hänen kavereilleen, joita miesystävä ei tunne, rantahuvilan ja saunan koko juhannukseksi. Nämä vieraat käyvät päärakennuksessa laittamassa ateriansa ja tekevät ne omassa aikataulussa ja itselleen. Näin heillä on kuulemma tapana. Saatoin ehkä vähän ihmetellä omaa rooliani juhannuksen vietossa, miesystävän mukaan mitään ongelmaa ei ole. Hän on poissa juhannusaattoiltapäivän kaverinsa kanssa perinteeksi tulleella veneilyreissulla. Aikatauluista ei tietenkään tiedä etukäteen. Eikä ruokailuista eikä edes siitä, keitä tulee sitten loppujen lopuksi pihapiiriin iltaa viettämään.
Miten te ratkaisisitte juhannuksen viettämisen, jos olisitte minä?
Kommentit (98)
Terassille meneminen ei ole oikein minun juttuni, mutta kiitos.
Kuka nyt "tulpatonta mopoa" jaksaa polkea vuodesta toiseen, vaihtelu virkistää.
Sanoisin, että nyt muuttuu juhannuksen vietto, kun minä olen mukana kuvioissa. Jos ei se sovi, tämä loppuu nyt tähän, ja hauskaa loppuelämää.
Älä anna käyttää itseäsi lattiamattona, nainen.
Et ole tehnyt mitään suunnitelmaa? Mitä ratkaistavaa tuossa on. Olisit järkännyt itsellesi ohjelmaa. Rantahuvilan käyttäjät eivät liity juhannukseesi mitenkään.
No en nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tehnyt mitään suunnitelmaa? Mitä ratkaistavaa tuossa on. Olisit järkännyt itsellesi ohjelmaa. Rantahuvilan käyttäjät eivät liity juhannukseesi mitenkään.
Kyllä käytännössä vaikuttaa, esim sinne ei vou mennä.
Onko nyt hyvä hetki tarkistaa oma parisuhdestatus? Esiin tulleiden reunaehtojen puitteissa?
Biletät niitten nuorten kanssa sitten
Näihin kysymyksiin löytyy varmasti palstalta vastaus.
Ilmeisesti teillä ensimmäinen juhannus yhdessä. Miettisin, onko suhde muutenkaan hyvä vai ei ja miten olen ennen viettänyt juhannusta. Miesystävän kustannuksella vai itsenäisesti vaikka omien sisaruksien tai suvun kanssa,vai en mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin kotona yksinolosta.
Taitaa olla paras vaihtoehto. Ehkä kaipaisin hieman ennakoitavuutta. Tuntuu tosi levottomalta meno vieraiden ihmisten rytmissä.
Lähdet juhannukseksi yksin esim. ruotsinristeilylle ja pidät hauskaa.
Miksi edes menisit sinne mökille jos mieskään ei ole siellä. Miten vietit juhannuksesi sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teillä ensimmäinen juhannus yhdessä. Miettisin, onko suhde muutenkaan hyvä vai ei ja miten olen ennen viettänyt juhannusta. Miesystävän kustannuksella vai itsenäisesti vaikka omien sisaruksien tai suvun kanssa,vai en mitenkään.
Viides juhannus. Jokainen juhannus samoissa maisemissa mutta ehkä minulle siunaantunut enemmän osallisuutta.
Voit esim. siivota sillä aikaa kun miesystäväsi on poissa. Jos on jo siistiä, niin kehrää vaikka sitten.
Mene juhannustansseihin ja etsi uusi miesystävä, kenellä ei ole lapsia.
Menisin terassille juomaan kylmää proseccoa.