Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sairaalassa olet synnyttänyt?

Vierailija
30.10.2013 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa ja naistenklinikalla olen synnyttänyt. Olen sitä lajia, joille synnyttäminen ei ole helppoa, joten en voi myöskään sanoa kokemuksia miellyttäviksi, mutta se taasen ei ole sairaaloiden syytä :)

Vierailija
2/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöopistox2 ja VSS. Ei kättärissä suurempaa vikaa ollut, mitä nyt ensimmäisellä kerralla hirveä kätilö, mutta kyllä pienen sairaalan palvelu oli jotain aivan muuta. Ei ole verrattavissa. Aivan ihanaa. Harmi, että tämäkin pieni synnytysosasto on jo aikaa sitten suljettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöopistolla kummallakin kerralla. Ja oli miellyttäviä kokemuksia. Samoinkuin opiskelujakso siellä.

Vierailija
4/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaskankaan sairaalassa. Toivottavasti saadaan Oulaskankaan synnäri pitää.

Vierailija
5/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon sairaalassa x 2. 

Eka oli ok, toinen kammottavaa, mutta hengissä selvittiin kaikki.

Vierailija
6/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-S keskussairaalassa. Kolmesti, oli hyvä paikka.

Vierailija
7/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisuomen Keskussairaalassa. Kätilönä oli silloin Ritva Ojapelto ja olin oikein iloinen, että häntä edeltäneellä työntekijällä vaihtui vuoro, juuri, kun oli minut vastaan ottanut :)

Vierailija
8/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä synnyttäny 4 kertaa,ihan hyvä fiilis jääny ;)

Vierailija
9/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammisaaressa ja Tyksissä. Hyviä kokemuksia molemmista sairaaloista. Pienessä sairaalassa aistin henkilökunnan kiireen selvemmin. Taisi olla alimitoitettu hoitajavahvuus.

Vierailija
10/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa. Kaikki olleet miellyttäviä kokemuksia.

Vierailija
11/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikalla. Kätilö oli ihana! :)

Vierailija
12/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella. Musta se synnytyksen hoito olisi voinut hoitua paremminkin, mutta vierihoito-osasto oli tosi mukava paikka.

Vierailija
13/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta-Hämeen keskussairaalassa, Hämeenlinnassa, ei nyt mikään kauheen hyvä kokemus, mutta lapsen syntymä on aina silti tärkeä hetki elämässä. :)

Vierailija
14/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikalla. Kyllä, oli miellyttävä kokemus.

Siellä ollaan niin vähän aikaa. Oikea haaste alkaa vasta kotiinpäästyäsi =)

Vierailija
15/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jorvi x 3

Vierailija
16/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa x1, Jorvi x 2, kaikki meni kivasti.

Vierailija
17/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Karjalan keskussairaala. En mennyt hakemaan miellyttäviä kokemuksia, vaan saamaan lapseni turvallisesti maailmaan. Molemmat ollaan elossa, että varmaan sitten oli miellyttävä kokemus.

Vierailija
18/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-S Keskussairaalassa. Mulla oli pätevä kätilö synnytyksessä ja muutenkin henkilökunta oli mukavaa.

Vierailija
19/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-S Keskussairaalassa. Mulla oli pätevä kätilö synnytyksessä ja muutenkin henkilökunta oli mukavaa.

Vierailija
20/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaikki lapseni ulkomailla, yhden kuninkaallisessa sairaalassa Riadissa, yhden jenkeissä pikkukaupungin sairaalassa ja yhden Uumajassa yliopistosairaalassa. Jotenkin hassua kun ei ole yhtään synnytyskokemusta suomalaissairaalasta. :=)

Mitä olosuhteisiin tulee, niin paras noista oli Riad, saimme koko perhe kuninkaallisen kohtelun. Synnytyksen hoiti jonkun prinsessan henkilääkäri ja henkilökohtainen kätilö ja mulla oli sairaalassaoloajan henkilökohtainen palvelija jonka aika kyllä kului lähinnä ihmettelyyn mitä hän oikein tekee, kun hänen "emäntänsä" täytti itse mehumukinsakin ja laittoi ihan itse tohvelit jalkaan ja kampasi itse tukkansa.