Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sairaalassa olet synnyttänyt?

Vierailija
30.10.2013 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 20:37"]

Pohjois-Karjalan keskussairaala. En mennyt hakemaan miellyttäviä kokemuksia, vaan saamaan lapseni turvallisesti maailmaan. Molemmat ollaan elossa, että varmaan sitten oli miellyttävä kokemus.

[/quote]

No olipas tyly kommentti. Kyllä kätilöillä on kuitenki aika suuri vaikutus siihen, mikä fiilis synnytyksestä jää. 

Itse olen synnyttänyt EKKS x2 ja molemmissa sama kätilö, joka pihtasi kivunlievitystä molemmissa synnytyksissä. Ekassa synnytyksen jälkeen ( huusin kivusta räkäposkella 2h ennen kuin kunnon kivunlievitys ja pääsin leikkaussaliin) ja toisessa synnytyksen aikana vitkuteltiin puudutuksen kanssa ja sitten olikin jo liian myöhäistä, kun vauva syntyi.

Vierailija
42/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin keskussairaalassa rovaniemellä.hyvä kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa 2011, oli positiivinen kokemus. Synnytysosastolla sattui kohdalle vain mukavia kätilöitä. 

Vierailija
44/47 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x TAYS

Eka synnytys ihan hirveä. En tiedä, oliko kätilöllä paha päivä vai oliko hän muuten vaan luonteeltaan natsi, mutta jäi kyllä paha maku suuhun. Kivunlievitystä pihtasi, minkä pystyi ja oli niin kiukkuinen kun keskeytettiin kellon soitolla hänen kahvitaukonsa. Sattui niin pirusti, kun olin yhtäkkiä aivan auki ja vauva valmiina tulemaan pihalle, joten ei turhaan juoksutettu paikalle...

Seuraavassa synnytyksessä minulle osui todella ihana kätilö. Oli paljon mukavampi kokemus. Molemmilla kerroilla on kyllä huomannut, että henkilökunnalla on kädet täynnä töitä.  

Vierailija
45/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikalla reilu 7 vuotta sitten. Kätilö ja synnytyslääkäri pelasivat hyvin yhteen ja sen vuoksi selvittiin lapsen kanssa molemmat hengissä. Vuodeosastollakin oli ihan mukavia hoitajia.

Vierailija
46/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan sairaalassa. Ei olisi enää mahdollista, koska synnytysosasto sittemmin lakkautettu.

Vierailija
47/47 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 x SöS, 2 x TYKS. Kaikki kolme kokemusta ovat olleet oikein hyviä.