Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
7461/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You Know My Name oli Bond-biisi. Nyt googlaamaan!

Tästä tulee hupia koska Leppilampi on laulanut "From Russia Wiht Love" ja aika tankero-englannilla, eli kehitystä on tapahtunut, jos on ?akkanen.

Vierailija
7462/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä naurattaa, jos Pakkanen paljastuu Leppilammeksi tai Holmaksi. Pakkasesta on saanut sellainen kuvan, että hänen elämänsä on oikeasti ollut traaginen (päihteitä ym.) Pakkanen vaikuttaa myös herkältä, etäiseltä ja hillityllä. Lähinnä on koomista, jos Pakkasen maskin alta paljastuukin Leppilammen kaltainen ilopilleri. En halua aliarvioida hänen kokemiaan vaikeuksia elämässä, mutta jotenkin saa sellaisen kuvan, että Pakkanen on oikeasti joskus ”vajonnut suohon”.:D

Olen samaa mieltä. Jos olisi Leppilampi niin on maalattu aivan liian traaginen, jopa valheellinen kuva ja liioiteltu turhan rankalla kädellä. Tulisi todella petetty olo. Ja tuo että puhuu englantia on sekin kummallista hänen kohdallaan, seisoo sen oloisena ettei mitään ymmärtäisi kun panelistit ja Ile puhuu!

Eikö tarina olisi vielä enemmän hanurista jos Pakkanen olisi Jyrki 69 - hän ei ole paljoa julkisuudessa ollut ja yksityiselämästä ei tiedetä paljoakaan ja vihjeitä häne osaltaan on mahdoton terkistaa, ehkä tosifanit tietävät jos ovat seuranneet pienetkin postaukset,  mutta Jyrki 69:lla ei julkisten tietojen mukan ole tapahtunut mitään traagista, hyvin hoitanut opinnot, hyvä työpaikka, laulaa 69 Eyesissä ja 69 Catsissä, käyvät silloin tällöin kiertueilla ja tekevät silloin tällöin uuden levyn ja Jyrki 69 hoitaa käytännössä kaiken julkisuuden.

Jyrki on antanut haastatteluja lehdille ja kertonut mm. rakkauselämästään, kiertueistaan ja uskostaan. Arvostan sitä ettei hän kuitenkaan tunge itseään juorulehtien niinkuin monet muut julkkikset. Mutta siis kyllä Jyrkin elämästä löytyy tietoa, jos viitsii googlailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7463/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä naurattaa, jos Pakkanen paljastuu Leppilammeksi tai Holmaksi. Pakkasesta on saanut sellainen kuvan, että hänen elämänsä on oikeasti ollut traaginen (päihteitä ym.) Pakkanen vaikuttaa myös herkältä, etäiseltä ja hillityllä. Lähinnä on koomista, jos Pakkasen maskin alta paljastuukin Leppilammen kaltainen ilopilleri. En halua aliarvioida hänen kokemiaan vaikeuksia elämässä, mutta jotenkin saa sellaisen kuvan, että Pakkanen on oikeasti joskus ”vajonnut suohon”.:D

Olen samaa mieltä. Jos olisi Leppilampi niin on maalattu aivan liian traaginen, jopa valheellinen kuva ja liioiteltu turhan rankalla kädellä. Tulisi todella petetty olo. Ja tuo että puhuu englantia on sekin kummallista hänen kohdallaan, seisoo sen oloisena ettei mitään ymmärtäisi kun panelistit ja Ile puhuu!

Eikö tarina olisi vielä enemmän hanurista jos Pakkanen olisi Jyrki 69 - hän ei ole paljoa julkisuudessa ollut ja yksityiselämästä ei tiedetä paljoakaan ja vihjeitä häne osaltaan on mahdoton terkistaa, ehkä tosifanit tietävät jos ovat seuranneet pienetkin postaukset,  mutta Jyrki 69:lla ei julkisten tietojen mukan ole tapahtunut mitään traagista, hyvin hoitanut opinnot, hyvä työpaikka, laulaa 69 Eyesissä ja 69 Catsissä, käyvät silloin tällöin kiertueilla ja tekevät silloin tällöin uuden levyn ja Jyrki 69 hoitaa käytännössä kaiken julkisuuden.

Tai sitten et ole vaan kiinnittänyt Jyrkistä, Jussista ja 69eyes bändistä tehtyihin haastatteluihin ja lehtijuttuihin.

Vierailija
7464/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You Know My Name oli Bond-biisi. Nyt googlaamaan!

Poets of the wall on coveroinut sen.

Pakkanen on:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Marko_Saaresto

Ainakin tällä kertaa ääni täsmää oikeasti Pakkasen esittäjän äänen kanssa. Marko on vaan nimenä unohdettu ja harva varmaan enää tunnistaa hänen kasvojaan. Vihjeiden sopivuudesta ei mitään tietoa???

Vierailija
7465/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakkanen Cheek?

No on se, enkä ymmärrä, miksei muut jo tajua sitä.

Vierailija
7466/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kautta on hehkutettu ennennäkemättömillä hämäyksillä. Veikkaan, että Taikahattu on Mira Luoti. Esitti ensimmäisessä jaksossa PMMP:n Rusketusraidat ja alkurääkäisy oli suoraan yksi yhteen Miran äänen kanssa. Mira on loistava laulaja ja eleet sopivat hänen eleilleen hyvin, pituus sopisi jne. Voihan toki olla Krista Siegfriedkin tai Saara Aalto. Mistä näistä tietää, mutta veikkaan Mira Luotia.

Ainakin se Korean biisi oli suoraan Kristaan osuva vinkki

Mutta jos nyt on muutenkin valhdellut kaikki vihjeensä niin ehkä sekin oli vain aikomus johdattaa harhaan.

Vierailija
7467/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt vaan sivuhuomautuksena ML pakotukseen, niin esimerkiksi Ryan Reynoldsin saa sovitettua myös kaikki vihjeet samalla tyylillä. Osallistunut myös läpällä Korean masked singeriin että... :D

Vierailija
7468/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakkanen Cheek?

Mun kehitysvammainen Cheekiä fanittava pikkuveli on koko ajan ollut sitä mieltä, ja mä oon sanonut hänelle, että no ei kyllä ikinä tälläiseen ohjelmaan lähtisi`?

Vierailija
7469/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridi vinkit on kaikki ollut 110% faktaa ja jopa johdattelevia.

Vierailija
7470/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hybridi vinkit on kaikki ollut 110% faktaa ja jopa johdattelevia.

Mun mielestä on aika ankeeta, että niitä ei näe muualta kuin ohjelman aikana hybrdi-tv:stä

Vierailija
7471/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakkanen Cheek?

Mun kehitysvammainen Cheekiä fanittava pikkuveli on koko ajan ollut sitä mieltä, ja mä oon sanonut hänelle, että no ei kyllä ikinä tälläiseen ohjelmaan lähtisi`?

Miksi Keekki ei voisi lähteä?

Paitsi että Pakkanen on Mikael.

Vierailija
7472/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasen esittäjä näyttää olevan Chris Cornellin fani ja ehkäpä hänen hahmo on tehty kunnianosoituksena Chrisille.

Vierailija
7473/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakkanen Cheek?

Mun kehitysvammainen pikkuveli voitti lotossa 2 miljoonaa, joten joskus hekin osuvat oikeaan.

Vierailija
7474/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Pakkanen on edelleen Mikael Persbrandt.

Vierailija
7475/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikahattu-krista

Hiirulainen-tamminen

Tohtori-marco tai hector

Pakkanen-leppilampi

Tai joku leppilammen mielikuvitus omasta urastaan.

Niin kuin nämä sen jutut nuorempana :)

https://www.is.fi/viihde/art-2000005372030.html

https://yle.fi/uutiset/3-5897237

Siihen vielä se alamäkiluistelu ja kanadassa lukio ja loukkaantumiset ja ääni. Sehän se, mutta aika paksusti väritetty :)

Vierailija
7476/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt vaan sivuhuomautuksena ML pakotukseen, niin esimerkiksi Ryan Reynoldsin saa sovitettua myös kaikki vihjeet samalla tyylillä. Osallistunut myös läpällä Korean masked singeriin että... :D

No tää olis oikeesti kova :D

Vierailija
7477/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki69 harrastaa joogaa ja meditointia. Ja arvatkaapa mikä on hänen lempimusiikkia oman genrensä lisäksi.

Vierailija
7478/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun joku Jared Leto osallistuisi läpällä suomen masked singeriin tai Skarsgårdin kööri.

Vierailija
7479/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulaisella on ainakin 4 Tappara-aiheista esinettä ympärillään. Miten ne voisivat liittyä Jarkko Tammiseen...? Armi Toivaseen sen sijaan liittyvät ja Hiirulaisen ääni on aivan Armi Toivasen.

Vierailija
7480/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en väärin kuullut, eikös se taikahatun vihje mennyt, että kumpi on valetta, että hänellä tyyliin siirtolapuutarha (Anna Puu), vai tehnyt hitin Koreaan (Krista). Eli selvästi sanoi, että joko Anna tai Krista, jompi kumpi valetta. Ei sanonut että hänellä sekä mökki, että tehnyt hitin koreaan, vaan sanoi että jompi kumpi näistä on valetta. Kuullun ymmärtämistä kehiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän