Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
7441/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkäs ne hevikitaristit oli, ketkä muutti rakkauden perässä Suomeen? Megadeth-kitaristi Kiko Loureiro oli toinen ja toinen Douglas Blair tms. Wasp? Riittäisikö äänet?

Mun mielestä Kikon ääni riittää, varsinkin kun ei tarvitse laulaa livenä. Ehdotin häntä täällä jo aiemmin, mutta ehdotukseni lytättiin alas. Dougin ääni riittää, hän on hyvä laulaja.

Mutta ei Loureiroa juuri kukaan tunnista.

Harva varmaan tunnistaa nämä kyseiset herrat, mutta tuotannossa toki voidaan ajatella toisin. Ehkä myös ripaus tähtipölyä on haluttu mukaan, vaikka kyseessä olisikin tuntemattomampi suuruus. Mutta mun pointti on se, että moni ei osaa laulaa livenä niin hyvin, mutta studiossa saadaan ihmeitä aikaan. Onhan se päivän selvää, että näiden kilpailijoiden ääntä on hieman paranneltu.

Vierailija
7442/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusista heitoista pidän Torikkaa tutkimisen arvoisena. Tosin mietin, pystyisikö vahvalla klassisella taustalla miten tuohon raspiin ja karjumiseen... On meinaan yllättävän vaikeaa ja vaatii harjoittelua kaikenlainen puhtaan äänen särkeminen, jos on siihen puhtauteen ja eheyteen kouliintunut.

Waltterilla on vähän vireen kanssa vaikeuksia silloin kun ei laula klassisella tekniikalla.

En usko, että on Pakkanen.

Ai vähän? :D Luulen kyllä, että tuon epävireen täytyy johtua jostain muusta kuin laulutekniikasta. Ehkä huono miksaus ja hän ei bändin kanssa kuule omaa lauluaan. Mutta oikeassa olet siinä, että ei ole Waltteri Pakkanen. Tässä on juuri tuo ilmiö, mitä aiemmin epäilin. Ei saa ääntänsä särkymään juuri yhtään, vaikka yrittää. Torikka voidaan siis sulkea pois.

Mä vaan yritin olla hienotunteinen :) Sellainen muistikuva mulle tuosta Tähdet, tähdet -kaudesta jäi yleisemminkin, että hänellä lauluteknikka vaikutti oleellisesti puhtauteen.

:D

Ahaa, okei. Mielenkiintoinen ilmiö, jos näin on. Tuon yhden vedon perusteella epäilin tuota bändiä, kun se on aika tavallistakin, että rokkibändien livekeikoilla ei aina tyypit ihan osu siihen nuottiin. On muuten kamalaa joutua laulamaan, jos ei kuule omaa ääntään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7443/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä naurattaa, jos Pakkanen paljastuu Leppilammeksi tai Holmaksi. Pakkasesta on saanut sellainen kuvan, että hänen elämänsä on oikeasti ollut traaginen (päihteitä ym.) Pakkanen vaikuttaa myös herkältä, etäiseltä ja hillityllä. Lähinnä on koomista, jos Pakkasen maskin alta paljastuukin Leppilammen kaltainen ilopilleri. En halua aliarvioida hänen kokemiaan vaikeuksia elämässä, mutta jotenkin saa sellaisen kuvan, että Pakkanen on oikeasti joskus ”vajonnut suohon”.:D

Vierailija
7444/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Hietala vetää ensi kerralla heviä korkealta ja kovaa. Ärsyttää kun hän panttaa taitojaan.

Vierailija
7445/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on Leppilampi, niin miksi nuo vihjeet on tehty niin yliampuviksi. Kerjääkö hän sääliä vai onko Pakkanen olevinaan joku suuri taidonnäyt?:D

Vierailija
7446/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Hietala vetää ensi kerralla heviä korkealta ja kovaa. Ärsyttää kun hän panttaa taitojaan.

Ei taida, kuulosti mainoksessa laulavan Tuure Kilpeläisen Autiosaarta. Hiirulainen (?) kyllä puolestaan vetää Nightwishia :D

Vierailija
7447/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

maikkarilta tuli mainos ensi viikon semifinaalista.

esitykset ovat seuraavat 

pakkanen      you know my name    (chris cornell)

tohtori            jump                              ( van halen)

taikahattu      hei rakas                       (behm)

hiirulainen      jotain niin oikeaa        ( juha tapio)

Vierailija
7448/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että kauden alkupuolella kerrottiin hahmojen asuista ja Taikahatun silmien katseluaukko on vähän soljen yläpuolella. Ilen mittaisella ihmisellä on hartiasta päälakeen noin 25cm. Taikahattu on 160cm tai jopa lyhyempi. Mutta eiköhän sieltä Siegfrids lopulta paljastu.

Vierailija
7449/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esitykset ovat seuraavat 

Nytkö Hiirulainen laulaa miehenä

Vierailija
7450/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä naurattaa, jos Pakkanen paljastuu Leppilammeksi tai Holmaksi. Pakkasesta on saanut sellainen kuvan, että hänen elämänsä on oikeasti ollut traaginen (päihteitä ym.) Pakkanen vaikuttaa myös herkältä, etäiseltä ja hillityllä. Lähinnä on koomista, jos Pakkasen maskin alta paljastuukin Leppilammen kaltainen ilopilleri. En halua aliarvioida hänen kokemiaan vaikeuksia elämässä, mutta jotenkin saa sellaisen kuvan, että Pakkanen on oikeasti joskus ”vajonnut suohon”.:D

Olen samaa mieltä. Jos olisi Leppilampi niin on maalattu aivan liian traaginen, jopa valheellinen kuva ja liioiteltu turhan rankalla kädellä. Tulisi todella petetty olo. Ja tuo että puhuu englantia on sekin kummallista hänen kohdallaan, seisoo sen oloisena ettei mitään ymmärtäisi kun panelistit ja Ile puhuu!

Vierailija
7451/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on Leppilampi, niin miksi nuo vihjeet on tehty niin yliampuviksi. Kerjääkö hän sääliä vai onko Pakkanen olevinaan joku suuri taidonnäyt?:D

Minä olen miettinyt aivan samaa!! Miksi tuollainen "tarina" 🤔

Vierailija
7452/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittää näköjään Van Halenin Jump-biisin.

Vierailija
7453/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakkanen Cheek?

Vierailija
7454/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esitykset ovat seuraavat 

Nyt oon hämmentynyt. ihan salettiin näin myös sellaisen mainoksen, missä joku (mielestäni Tohtori) laulaa Autiosaarta ja joku (mielestäni Hiirulainen) Nightwishin Over the hills and far away. Näyttivätkö siis jo finaalijaksoakin, onko siellä siis ainakin Tohtori ja Hiirulainen..? :D

Vierailija
7455/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

You Know My Name oli Bond-biisi. Nyt googlaamaan!

Vierailija
7456/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poets of the wall on coveroinut sen.

Pakkanen on:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Marko_Saaresto

Vierailija
7457/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esitykset ovat seuraavat 

Nyt oon hämmentynyt. ihan salettiin näin myös sellaisen mainoksen, missä joku (mielestäni Tohtori) laulaa Autiosaarta ja joku (mielestäni Hiirulainen) Nightwishin Over the hills and far away. Näyttivätkö siis jo finaalijaksoakin, onko siellä siis ainakin Tohtori ja Hiirulainen..? :D

Näin saman mainoksen! Tuli heti viime jakson jälkeen telkkarista vaan en silloin ehtinyt kiinnittää kunnolla huomiota kuka lauloi mitä. Jälkeenpäin yrittänyt kytätä maikkaria jos näyttäisivät uudelleen ja youtubestakin kaivaa.. Vai noin päin ne oli. Ehkä tosiaan lipsahti vahingossa jo finaalimainos ruutuun?

Vierailija
7458/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek on Suomen Bond

Vierailija
7459/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hector

Vierailija
7460/10902 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Jos olisi Leppilampi niin on maalattu aivan liian traaginen, jopa valheellinen kuva ja liioiteltu turhan rankalla kädellä. Tulisi todella petetty olo. Ja tuo että puhuu englantia on sekin kummallista hänen kohdallaan, seisoo sen oloisena ettei mitään ymmärtäisi kun panelistit ja Ile puhuu!

Eikö tarina olisi vielä enemmän hanurista jos Pakkanen olisi Jyrki 69 - hän ei ole paljoa julkisuudessa ollut ja yksityiselämästä ei tiedetä paljoakaan ja vihjeitä häne osaltaan on mahdoton terkistaa, ehkä tosifanit tietävät jos ovat seuranneet pienetkin postaukset,  mutta Jyrki 69:lla ei julkisten tietojen mukan ole tapahtunut mitään traagista, hyvin hoitanut opinnot, hyvä työpaikka, laulaa 69 Eyesissä ja 69 Catsissä, käyvät silloin tällöin kiertueilla ja tekevät silloin tällöin uuden levyn ja Jyrki 69 hoitaa käytännössä kaiken julkisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä