Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Ei siinä lukenut Lapua. Ennemminkin lapuo tjsp. Ja nuoli alaspäin.
Osaakohan Leppilampi varmasti ommella ja virkata...? Saattaa osatakin, mistä minä tiedän...
Leppilammella on todella hentoinen, sellainen nätti ääni. Holma taas on hyvin keskinkertainen laulaja. Jos heistä jompikumpi on oppinut laulamaan noin hyvin kuin Pakkanen, niin täytyy nostaa hattua.
Jumaliste jos Leppilampi on tosiaan sen Nothing compares 2 U:n sellaisella raspilla vetäny :D En usko ennen kun näen
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi keikalla 2015:
Ei hänen äänessä mitään vikaa ole, ihan hyvältä se kuulostaa, mutta sellainen tietty voima siitä puuttuu. Onhan hän tietysti voinut ottaa laulutunteja tässä välissä ja jos ääntä on muokattu, niin kai hän voi olla Pakkanen.
Jos Pakkanen on Leppilampi, niin kuinka saakaan paljastumisen jälkeen vihaa osakseen kaikesta huijaamisesta. Ei ole muutenkaan kaikkien suosikkityyppi. Itse olen suhtautunut melko neutraalisti aina sekä Leppilampeen, että Pakkaseen, mutta kyllä minuakin ärsyttää, että puhutaan jostain henkivartijoista, rötkötetään roskiksessa, puhutaan vain englantia ja esitetään, ettei tajuta suomea, puhutaan omista levyistä, kerrotaan olevansa muu kuin alfamies ym., kun eivät liity Mikkoon mitenkään (ja jos paljastuu Mikoksi). Serial killer of hearts, hmm. Just. Vasara, okka. Kyllä olisi johdettu harhaan ihan väärällä tavalla, mikä mielestäni vesittää koko ohjelman idean ja on epäreilua niille kilpailijoille, jotka pelaavat reilusti.
Huijaaminen tällä tavalla on rumaa, kuten Kristankin kohdalla, koska Krista ei todellakaan ole mikään introvertti, joka ei esiinny työkseen. Kristasta en ole oikein tykännyt ikinä, ja nyt vieläkin vähemmän.
Jos katsotaan vihjeitä, niin Pakkanen ei ole Leppilampi, mutta sitten pohdin seuraavia asioita:
-Ohjelmaa ja hahmoja tehdään niin pienen porukan kesken, että ehkä nämä valheet ovat olleet heidän mielestään hyvä idea, ja ei olla tajuttu, miten metsään mennään. Harkintakyky yksinkertaisesti pettänyt, kun on puuttunut iso tiimi taustalta.
-Leppilammen laulua en ole kuullut vuosiin. Ehkä on opiskellut ahkerasti lähivuosina laulua ja äänenkäyttöä, niin on saanut lisää pontta?
Pyörrän aiemmat puheeni näillä teeseillä ja sanon, että on mahdollisuuksien rajoissa, että Pakkanen on Leppilampi.
Ja jos on Leppilampi, niin odotan seuraavan Tanssii tähtien kanssa olevan englanniksi juonnettu. Miksipä ei, kun tuntee omakseen esiintyä suomen sijasta englanniksi? Kettuilisin ikuisesti näistä kaikista "vihjeistä" beta-Leppilammelle, jos olisi tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Jumaliste jos Leppilampi on tosiaan sen Nothing compares 2 U:n sellaisella raspilla vetäny :D En usko ennen kun näen
Joo tai Holma. Mulle Pakkasen henkilöllisyyttä kovempi juttu olisi, jos jompikumpi näistä herroista paljastuisi noin hyväksi laulajaksi. Ostaisin kyllä keikalle lipun, jos lupaisivat laulaa rokkia.
Vierailija kirjoitti:
Osaakohan Leppilampi varmasti ommella ja virkata...? Saattaa osatakin, mistä minä tiedän...
Holma juonsi sitä kädentaidot ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko oli tosiaan helppo ihan alusta lähtien.
Pakkanen vaikeampi, mutta kyllähän se pienestä lammesta syntynyt on LeppiLammen Mikko. Ihan kaikki vihjeet täsmäävät, niin Thelma & Louise -henkiset avoautolla ajelut, MM-kisat ja muut talviurheilut kylmässä säässä, baaribisnekset, bromancet, sängyt, jenkkiliput, Tukholmat, murtumat, vanhempien arvostukset kuin myös "taustan merkitys itsetutkiskelussa". Niin ja Jussi-patsas, nopea nousu, yksinäisyys ja palautuminen maan pinnalle.
Ei auta, vaikka kuinka tässä nyt maailmantähteä toivoisi. Edes vaikka sitten entistä sellaista. Tai edes vaikka Holmaa tai Jyrkiä.
Oliko se oikeasti pienestä lammesta? Miten Lapua liittyy Leppilampeen?
I came from the small pond, sanoi Pakkanen vihjeissään.
Ja Holma myös neuloo villasukkia, on neulonut monet sukat. Ja osaa myös virkata, ommellutkin on.
Mä oikeasti toivon, että Pakkasen henkilöllisyys on täydellinen yllätys sekä panelisteille että meille.
Kukaan vähääkään järjissään oleva julkkis ei lähde pettämään katsojia tavalla, jota täällä jotkut tarjoavat Leppilampi- Pakkanen- akselilla. Näkyisi aivan taatusti jollakin tavalla suosiossa myöhemmin.
Useimmat ihmiset nimittäin kokevat valehtelun vastenmielisenä, olkoonkin kyse vain hupiohjelmasta.
Jos de on Jori Sjöroos, Pakkanen?
Eikö Antti Holma ole vähän liian skrode Pakkaseksi?
Hitto toi Antti Holman mies on komea, toivottavasti hän on Pakkanen.
Holma liian lihaksikas pakkaseksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Antti Holma ole vähän liian skrode Pakkaseksi?
Minusta Pakkanen on laihempi ja ”sirompi” kuin Antti tai Mikko, mutta puku saattaa huijata.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pakkanen on Leppilampi, niin kuinka saakaan paljastumisen jälkeen vihaa osakseen kaikesta huijaamisesta. Ei ole muutenkaan kaikkien suosikkityyppi. Itse olen suhtautunut melko neutraalisti aina sekä Leppilampeen, että Pakkaseen, mutta kyllä minuakin ärsyttää, että puhutaan jostain henkivartijoista, rötkötetään roskiksessa, puhutaan vain englantia ja esitetään, ettei tajuta suomea, puhutaan omista levyistä, kerrotaan olevansa muu kuin alfamies ym., kun eivät liity Mikkoon mitenkään (ja jos paljastuu Mikoksi). Serial killer of hearts, hmm. Just. Vasara, okka. Kyllä olisi johdettu harhaan ihan väärällä tavalla, mikä mielestäni vesittää koko ohjelman idean ja on epäreilua niille kilpailijoille, jotka pelaavat reilusti.
Huijaaminen tällä tavalla on rumaa, kuten Kristankin kohdalla, koska Krista ei todellakaan ole mikään introvertti, joka ei esiinny työkseen. Kristasta en ole oikein tykännyt ikinä, ja nyt vieläkin vähemmän.
Jos katsotaan vihjeitä, niin Pakkanen ei ole Leppilampi, mutta sitten pohdin seuraavia asioita:
-Ohjelmaa ja hahmoja tehdään niin pienen porukan kesken, että ehkä nämä valheet ovat olleet heidän mielestään hyvä idea, ja ei olla tajuttu, miten metsään mennään. Harkintakyky yksinkertaisesti pettänyt, kun on puuttunut iso tiimi taustalta.
-Leppilammen laulua en ole kuullut vuosiin. Ehkä on opiskellut ahkerasti lähivuosina laulua ja äänenkäyttöä, niin on saanut lisää pontta?Pyörrän aiemmat puheeni näillä teeseillä ja sanon, että on mahdollisuuksien rajoissa, että Pakkanen on Leppilampi.
Ja jos on Leppilampi, niin odotan seuraavan Tanssii tähtien kanssa olevan englanniksi juonnettu. Miksipä ei, kun tuntee omakseen esiintyä suomen sijasta englanniksi? Kettuilisin ikuisesti näistä kaikista "vihjeistä" beta-Leppilammelle, jos olisi tuttu.
Toisaalta jotain siimaa voi antaa myös. Henkivartijat saattoivat viitata niihin ohjelmassa esiintyviin heppuihin ilman sen kummempaa yhtymää itse hahmoon. Roskiksessa rötköttäminen ei tietysti sovellu ihan Leppilammen julkikuvaan, mutta haastatteluissa on kertonut että vuosia kestäneellä jenkkireissulla meni kaikki rahat, ja sen ja samaan syssyyn avioeron jälkeen piti vipata rahaa että pääsi takaisin Suomeen, ja Suomessa sitten velalla ns. aloitti alusta. Ja silloin siis lähti juontajaura kunnolla käyntiin kun piti alkaa tienata selvitäkseen. Eli on vissiin oikeasti käynyt aika syvissäkin vesissä, roskis on pikkuisen karrikoitu tapa esittää se. No joo tuo ettei olisi alfamies niin ei istu ihan, olen samaa mieltä, toki haastatteluissa itse korostaan herkkyyttään ja epävarmuuttaan. Englannin kieli... joo, ihan oma lukunsa, pöhköä huijaamista. Oman levyn ja joitakin singlejä on kyllä julkaissut. Vasara voisi viitata tulevaan isoon rakennusprojektiin jossa Leppilampi on vahvasti mukana. Että kyllä niissä vihjeissä myös on yhtymäkohtia Leppilampeen vaikkei kaikki ehkä ihan istukaan.
Oliko se oikeasti pienestä lammesta? Miten Lapua liittyy Leppilampeen?