Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
7141/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä joku jotain muuta kuin suomea äidinkielenään puhuva henkilö paljastuu! Tuo englannin käyttäminen on varma vihje siitä. Aivan kuin keväälläkin oli!

Viime vuonna myös HAHMON NIMI oli englanniksi, ei suomeksi. Mieti sitä, miksi joku ulkomaalainen olisi nimenomaan halunnut hahmon nimeksi suomalaisen pakkasen, kun mahdollista on valita toisinkin.

Koska on kyse suomenkielisestä ohjelmasta. Ulkomaalainen todennäköisesti myös puhuisi suomea, jos vain suinkin osaisi. Se kun on ihan yleinen oletus ihan jokaisessa maailman televisio-ohjelmassa, että puhutaan sitä kohdeyleisön kieltä, jos vain suinkin mahdollista. 

Miksei Pandoran hahmo sitten ollut Riikinkukko, suomenkielisessä ohjelmassa kun ollaan?

Vierailija
7142/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen nyt vain yksinkertaisesti täytyy olla ulkomaalainen henkilö koska käyttää englantia!!! Voi olla ruotsista, jostain keskieuroopasta tm. Mutta ei suomalainen.

Tää on ihan uskomatonta - kannattaa laajentaa tajuntaa, maailma ei ole näin yksinkertainen... monet vihjeet ovat KUVAINNOLLISIA: se, että näkyy Oscar-patsas ei välttämättä tarkoita Oscarin saamista. Se, että makaa videolla jätesäkkien päällä ei välttämättä tarkoita, että on asunut kadulla. Se, että puhuu englantia, ei välttämättä tarkoita, että on ulkomaalainen. Jne. Jos olet koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin metafora eli kielikuva! Edelleen suomalainen hahmon nimi ja englannin kieli YHDESSÄ on VIHJE: nyt ei haeta mitään perus suomijamppaa, vaan kansainvälistä uraa tehnyttä suomalaista henkilöä. 

No kerro nyt herranjestas, miten englannin puhuminen on vihje nimenomaan Leppilampeen?!  Juu, osaa englantia, mutta ihan varmasti moni muu kilpailijoista osaa tasan yhtä hyvin. Miten se siis on vihje, jonka perusteella hänet pitäisi tunnistaa? 

Mikä hiton Leppilampi, en minä hänestä puhu :D. Mun vahva arvaus on Jyrki69!

Okei. Sen arvauksen vielä ymmärrän ja englannin käyttökin olisi jotenkin perusteltavissa, mutta tuo Leppilampi ei vain sovi kuvioon yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7143/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Tohtori olla sitten Mikael Saari? Ääni etenkin sekä osa vihjeistä viittaisivat häneen.

Vierailija
7144/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei valita siitä, että hahmot laulavat eri kielillä? Eikö nyt vaan kiltisti pitäisi pysytellä siinä omassa äidinkielessä, kaikki muu on huijausta.

En yhtään ymmärrä tätä kieli-jankutusta. Hahmo puhuu enkkua jos on niin päättänyt/päätetty. Joko se on vihje tai sitten ei. Aivan kuten englanniksi laulaminen.

Eihän tuo ole lainkaan sama asia. Laulaa eri kielillä, mutta kun puhutaan jotain kieltä, niin se on merkitsevää.

Monet norjalaiset/tanskalaiset/ ruotsalaiset osaavat englantia ja sitä käyttävät kun puhuvat suomalaisen kanssa, koska harva suomalainen osaa noita kieliä.

Ymmärtää sen, että jos hahmo on ruotsalainen ei voi puhua vaikka ruotsia koska se olisi liian kova vihje.

Vierailija
7145/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolalainen logiikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä joku jotain muuta kuin suomea äidinkielenään puhuva henkilö paljastuu! Tuo englannin käyttäminen on varma vihje siitä. Aivan kuin keväälläkin oli!

Viime vuonna myös HAHMON NIMI oli englanniksi, ei suomeksi. Mieti sitä, miksi joku ulkomaalainen olisi nimenomaan halunnut hahmon nimeksi suomalaisen pakkasen, kun mahdollista on valita toisinkin.

Koska on kyse suomenkielisestä ohjelmasta. Ulkomaalainen todennäköisesti myös puhuisi suomea, jos vain suinkin osaisi. Se kun on ihan yleinen oletus ihan jokaisessa maailman televisio-ohjelmassa, että puhutaan sitä kohdeyleisön kieltä, jos vain suinkin mahdollista. 

Miksei Pandoran hahmo sitten ollut Riikinkukko, suomenkielisessä ohjelmassa kun ollaan?

Miksei voisi olla? Voihan nimi olla vaikka Donald Trump. Hahmon nimi on pikkuisen eri asia kuin kommunikointikieli. 

Vierailija
7146/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mammoille on niin paha paikka kun Pakkanen paljastuu Mikoksi? Taitavahan Mikko on, kun kykenee huijaamaan monia muuntelemalla ääntään ja esiintymällä tuolla tavalla. Minusta se on vaan hienoa. Hienoa muutenkin, että Mikko on kerrankin maikkarin ohjelmassa osallistujana eikä juontajana. Itsekin olin ulalla monta jaksoa, mutta eilinen paljasti hahmon maskin takana. Leppilampi on Pakkanen. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Eikä ainakaan mua haittaa tää jymäyttäminen yhtään. Kivaahan se vaan on ollut kun hahmo ei ollut heti arvattavissa. Hattua nostan Mikolle, paljastui vasta näin lopussa 👍🏻 Toinen jota oon miettinyt on Hiirulainen, joka lienee Jarkko Tamminen. Kyllä hänenkin äänensä tunnistaa kun tarkkaan kuuntelee. Ihan kiva masked singer kausi tämäkin. Kunhan ei liian tiukkapipoisesti ala suhtautua tähän ohjelmaan. Viihdettä tämä vain on, eikä missään ole luvattu että kaikki vihjeet on varmasti oikeita tai että hahmot varmasti puhuu vaan äidinkieltään. Itse te olette ne päätelleet ja nyt suututte kun omat kuvitelmanne paljastuvat vain kuvitelmiksi.

Tämä on selitetty noin tuhat kertaa jo tässä ketjussa: siksi, että vihjeiden perusteella kyse olisi jostain suuremmasta starasta. Olisi iso pettymys, jos se olisikin kaikkien tuntema ja joka paikassa näkyvä Leppilampi. 

Ajatteles, jos kaverisi järjestää sinulle synttärit ja sanoo, että sai esiintymään jonkun tunnetun pop-tähden. Sitten mietit, kukahan se mahtaa olla ja olet ihan innoissasi, kuka sieltä tuleekaan. Sitten kaverisi roudaa jonkun tutun tuttunsa, joka osaa toki laulaa kelvollisesti, mutta josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Etkö olisi vähän ihmeissäsi ja pettynyt? Etkö ihmettelisi, miksi kaverisi antoi ymmärtää kyseessä olevan jonkun muun? 

Vihjeet on oikein. Sinä itse olet niistä päätellyt, että kyseessä on suuri stara ulkomailta. Missään ei ole sellaista suoraan väitetty. Sinä olet itse itsellesi luonut sen mielikuvan ja nyt olet muille vihainen kun asia ei sitten ollutkaan niin kuin kuvittelit. Niin minäkin luulin, mutta kun totuus paljastui niin minä vaan naureskelin itselleni ja totesin että hyvin onnistuivat jymäyttämään. Tämä on hei kuitenkin vaan viihdettä. Ei sen suurempaa. 

Ei ole väitetty, mutta kieli antaa niin ymmärtää eikä ole oikein mitään perustetta, miksi halutaan antaa niin väärä vaikutelma. 

Eikä kyseessä tarvitse olla mikään iso stara, mutta (kuten tuolla jo aiemminkin selitin), jos henkilö on tunnettu kotimaansa lisäksi myös Suomessa, hän on todennäköisesti hieman tunnetumpi kuin Leppilampi, Antti Holma tai Iina Mikkola. On kaksi täysin eri asiaa olla tunnettu kotimaassaan kuin olla kotimaan lisäksi tunnettu myös ulkomailla. 

Kuka on sanonut, että Pakkanen on jotenkin älyttömän tunnettu ulkomailla? On annettu vihjeitä Ruotsista ja Jenkeistä, muttei sanottu, että olisi siellä edes mitenkään erityisen tunnettu, saati sitten, että olisi jostain muualta kotoisin. Itse yhdistän nuo vihjeet niin, että Mikko on ollut Losissa yrittämässä leffauraa ja halunnut kansainväliseksi leffatähdeksi siinä onnistumatta (Los Angeles ja tavoittelemattomissa oleva Oscar-patsas -vihje) ja ollut ruotsalaisessa leffatuotannossa ja hänellä on tuttuja siellä edelleenkin.

Jos hän on ulkomaalainen ja hänet tunnetaan suomessa, silloin hän on tunnettu ulkomaalla. Kai ymmärrät, että Suomi on muille kuin suomalaisille ulkomaa? :D

Joo mutta kun kukaan ei ole sanonut, että Pakkanen on ulkomaalainen.

Eikös panelistit ole ehdottaneet joitakin ulkomaalaisia Pakkaseksi? Keitä?

Vierailija
7147/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori (Marko) ja Hiirulainen (Jarkko) ovat ainakin yllätyksiä tuomaristolle, mutta loksauttaako ne leuat auki? Ehkäpä Pakkanen on myös joku todellinen yllätysnimi? Taikahattu on mielestäni Krista tai jopa Anna, mutta voihan toki hänkin olla joku muu.

Vierailija
7148/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mammoille on niin paha paikka kun Pakkanen paljastuu Mikoksi? Taitavahan Mikko on, kun kykenee huijaamaan monia muuntelemalla ääntään ja esiintymällä tuolla tavalla. Minusta se on vaan hienoa. Hienoa muutenkin, että Mikko on kerrankin maikkarin ohjelmassa osallistujana eikä juontajana. Itsekin olin ulalla monta jaksoa, mutta eilinen paljasti hahmon maskin takana. Leppilampi on Pakkanen. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Eikä ainakaan mua haittaa tää jymäyttäminen yhtään. Kivaahan se vaan on ollut kun hahmo ei ollut heti arvattavissa. Hattua nostan Mikolle, paljastui vasta näin lopussa 👍🏻 Toinen jota oon miettinyt on Hiirulainen, joka lienee Jarkko Tamminen. Kyllä hänenkin äänensä tunnistaa kun tarkkaan kuuntelee. Ihan kiva masked singer kausi tämäkin. Kunhan ei liian tiukkapipoisesti ala suhtautua tähän ohjelmaan. Viihdettä tämä vain on, eikä missään ole luvattu että kaikki vihjeet on varmasti oikeita tai että hahmot varmasti puhuu vaan äidinkieltään. Itse te olette ne päätelleet ja nyt suututte kun omat kuvitelmanne paljastuvat vain kuvitelmiksi.

Tämä on selitetty noin tuhat kertaa jo tässä ketjussa: siksi, että vihjeiden perusteella kyse olisi jostain suuremmasta starasta. Olisi iso pettymys, jos se olisikin kaikkien tuntema ja joka paikassa näkyvä Leppilampi. 

Ajatteles, jos kaverisi järjestää sinulle synttärit ja sanoo, että sai esiintymään jonkun tunnetun pop-tähden. Sitten mietit, kukahan se mahtaa olla ja olet ihan innoissasi, kuka sieltä tuleekaan. Sitten kaverisi roudaa jonkun tutun tuttunsa, joka osaa toki laulaa kelvollisesti, mutta josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Etkö olisi vähän ihmeissäsi ja pettynyt? Etkö ihmettelisi, miksi kaverisi antoi ymmärtää kyseessä olevan jonkun muun? 

Vihjeet on oikein. Sinä itse olet niistä päätellyt, että kyseessä on suuri stara ulkomailta. Missään ei ole sellaista suoraan väitetty. Sinä olet itse itsellesi luonut sen mielikuvan ja nyt olet muille vihainen kun asia ei sitten ollutkaan niin kuin kuvittelit. Niin minäkin luulin, mutta kun totuus paljastui niin minä vaan naureskelin itselleni ja totesin että hyvin onnistuivat jymäyttämään. Tämä on hei kuitenkin vaan viihdettä. Ei sen suurempaa. 

Ei ole väitetty, mutta kieli antaa niin ymmärtää eikä ole oikein mitään perustetta, miksi halutaan antaa niin väärä vaikutelma. 

Eikä kyseessä tarvitse olla mikään iso stara, mutta (kuten tuolla jo aiemminkin selitin), jos henkilö on tunnettu kotimaansa lisäksi myös Suomessa, hän on todennäköisesti hieman tunnetumpi kuin Leppilampi, Antti Holma tai Iina Mikkola. On kaksi täysin eri asiaa olla tunnettu kotimaassaan kuin olla kotimaan lisäksi tunnettu myös ulkomailla. 

Kuka on sanonut, että Pakkanen on jotenkin älyttömän tunnettu ulkomailla? On annettu vihjeitä Ruotsista ja Jenkeistä, muttei sanottu, että olisi siellä edes mitenkään erityisen tunnettu, saati sitten, että olisi jostain muualta kotoisin. Itse yhdistän nuo vihjeet niin, että Mikko on ollut Losissa yrittämässä leffauraa ja halunnut kansainväliseksi leffatähdeksi siinä onnistumatta (Los Angeles ja tavoittelemattomissa oleva Oscar-patsas -vihje) ja ollut ruotsalaisessa leffatuotannossa ja hänellä on tuttuja siellä edelleenkin.

Jos hän on ulkomaalainen ja hänet tunnetaan suomessa, silloin hän on tunnettu ulkomaalla. Kai ymmärrät, että Suomi on muille kuin suomalaisille ulkomaa? :D

Christofer ainakin veikkasi Persbrandtia ;)

Vierailija
7149/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniakin esim. Doug, Mikael, Joi, Adam...

Vierailija
7150/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kataja ehdotti jotain islantilaista näyttelijää, jonka nimeä ei itsekään muistanut. Oliko joku Jonsson tai Johansson? 

Vierailija
7151/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut niin kovasti tuntuu haluavan/uskovan että Pakkanen on suomalainen?? Ja erityisesti että "pitäisi" olla Leppilampi. Eikö nyt olisi vain hyvä että joku ulkomaalainen tähti olisi joukossa!

Olishan se kiva, jos ulkomaalainen olis, mutta kun tällä kertaa ei nyt ole. Eikä ole usein suomalaisissa ohjelmissa muutenkaan.

Onko varma tieto kans, ettei ole?? Oli viimeksikin, miksei siis nytkin.

Viimeksi oli Pandora, jolla on suomalainen puoliso ja joka asuu osittain Suomessa. Hänet oli helppo saada ohjelmaan. Se, että viimeksi oli, ei tarkoita, että nyt on, etenkin kun on korona-aika.

Vierailija
7152/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut niin kovasti tuntuu haluavan/uskovan että Pakkanen on suomalainen?? Ja erityisesti että "pitäisi" olla Leppilampi. Eikö nyt olisi vain hyvä että joku ulkomaalainen tähti olisi joukossa!

Olishan se kiva, jos ulkomaalainen olis, mutta kun tällä kertaa ei nyt ole. Eikä ole usein suomalaisissa ohjelmissa muutenkaan.

Onko varma tieto kans, ettei ole?? Oli viimeksikin, miksei siis nytkin.

Viimeksi oli Pandora, jolla on suomalainen puoliso ja joka asuu osittain Suomessa. Hänet oli helppo saada ohjelmaan. Se, että viimeksi oli, ei tarkoita, että nyt on, etenkin kun on korona-aika.

Miksi sitten lähteä kikkailemaan englannin kielellä? 

7153/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Jyrki69

Vierailija
7154/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei valita siitä, että hahmot laulavat eri kielillä? Eikö nyt vaan kiltisti pitäisi pysytellä siinä omassa äidinkielessä, kaikki muu on huijausta.

En yhtään ymmärrä tätä kieli-jankutusta. Hahmo puhuu enkkua jos on niin päättänyt/päätetty. Joko se on vihje tai sitten ei. Aivan kuten englanniksi laulaminen.

Eihän tuo ole lainkaan sama asia. Laulaa eri kielillä, mutta kun puhutaan jotain kieltä, niin se on merkitsevää.

Monet norjalaiset/tanskalaiset/ ruotsalaiset osaavat englantia ja sitä käyttävät kun puhuvat suomalaisen kanssa, koska harva suomalainen osaa noita kieliä.

Ymmärtää sen, että jos hahmo on ruotsalainen ei voi puhua vaikka ruotsia koska se olisi liian kova vihje.

Mutta kun se merkitsevyys voi olla mitä vaan. Se voi tarkoittaa vaikka sitä, että kyseiselle ihmiselle englanninkieli on jostain syystä tärkeä, ehkä se liittyy hänen työhönsä tai historiaansa tai johonkin tärkeään henkilöön tai hetkeen hänen elämässään. Tai vaikka että puhuu arjessa englantia koska elämänkumppani ei osaa suomea. Tai että kiertää maailmaa, joten tulee puhuttua paljon englantia. Tai mitä vaan. Se voi olla vihje. Aivan kuten ruotsiksi tai ranskaksi laulaminen voi olla vihje. Mutta ei välttämättä ole. Eli voi olla tai olla olematta.

Joka tapauksessa ei voida olettaa, että englanniksi puhuminen tarkoittaa ehdottomasti sitä, että henkilö ei osaa suomea.

Vierailija
7155/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Ola Salo.

Vierailija
7156/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten elämä menee pilalle jos Pakkanen ei ole ulkkis? Ei ole enää totta. Kuulkaa kun kukaan ei ole väittänyt häntä ulkomaalaiseksi, saattaa toki ollakin. Mitä väliä??!! Hieno hahmo ja se pääasia.

En tiedä, millä motiiveilla sinä yleensä osallistut hömppäpalstojen keskusteluihin, mutta minä en ainakaan pidä näitä aiheita mitään elämän pilalle menon kysymyksinä. Ei kukaan tässä ole elämäänsä pilaamassa. Pointti on se, että pidetty viihdenautinto menettää uskottavuutensa ja tulee vain sellainen olo, että tässäkö se kauden suurin mysteeri nyt sitten olikin. Kyllähän monia harmittaa elokuvatkin, jos odotukset olivat korkealla ja sitten elokuvan loputtua huomaakin, että eihän siinä ollut mitään mielenkiintoista tai oivaltavaa. 

Saa pettyä, ja se on ymmärrettäväkin. Mielestäni silti nämä tuotannolle, Maikkarille ja kaikille mahdollisille tahoille suuttumiset menee kyllä jo yli. Luulen, että tässä ihmisille on kova paikka, jos itse ovat "menneet lankaan" ja olleet hakoteillä ja sitten täytyisi myöntää, ettei Pakkanen ehkä olekaan mikään suuri stara ulkomailta. Voi ottaa koville se väärässä oleminen, niin on helpompi purkaa oma harmitus vihana kaikkiin ulkopuolisiin tahoihin ja syytellä, kuka nyt teki väärin ja törkeästi.

Itse en ainakaan jaksa suuttua viihdeonjelmista. Mulla on elämässä ihan tarpeeksi pettymystä ja surua muutenkin, niin nämä ohjelmat haluaa ottaa ihan viihteen kannalta.

Kuka tässä nyt on suuttunut yhtään kenellekään? Pettymys nyt vain aiheuttaa sellaisen seurauksen, että ohjelma ei enää jatkossa kiinnosta, kun siinä pelataankin eri säännöillä kuin katsoja oletti. Ei siinä ole mitään sen kummempaa. Jos huomaan, että joku pelaa vaikka jalkapalloa eri säännöillä kuin minä ja pidän sääntöjä jotenkin omituisina ja sekavina, minä en sitten vain enää pelaa hänen kanssaan. 

Minusta tuntuu, että tässä nyt joku muu on se, joka loukkaantuu ja ottaa sarjan  tosissaan. Mitä tapahtuu, jos Pakkanen ei olekaan Leppilampi? Suututko sinä siis tuotannolle ja teet kaikkia noita asioita, joita kuvittelet muiden tekevän? 

No juurihan yksi ihminen tuolla kirjoitti, että heillä suututaan, jos Pakkanen on suomalainen. Ja aikamoista paasausta täällä on sivukaupalla, kuinka törkeästi kusetetaan, jos Pakkanen paljastuu suomalaiseksi. Ja juurihan sanoin, että mulle tämä on viihdeohjelma ja aivan se ja sama, kuka Pakkanen lopulta on. Nyt vaan olen sitä mieltä, että se on Leppilampi. Jos on joku muu, niin saa olla.

Vierailija
7157/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen nyt vain yksinkertaisesti täytyy olla ulkomaalainen henkilö koska käyttää englantia!!! Voi olla ruotsista, jostain keskieuroopasta tm. Mutta ei suomalainen.

Tää on ihan uskomatonta - kannattaa laajentaa tajuntaa, maailma ei ole näin yksinkertainen... monet vihjeet ovat KUVAINNOLLISIA: se, että näkyy Oscar-patsas ei välttämättä tarkoita Oscarin saamista. Se, että makaa videolla jätesäkkien päällä ei välttämättä tarkoita, että on asunut kadulla. Se, että puhuu englantia, ei välttämättä tarkoita, että on ulkomaalainen. Jne. Jos olet koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin metafora eli kielikuva! Edelleen suomalainen hahmon nimi ja englannin kieli YHDESSÄ on VIHJE: nyt ei haeta mitään perus suomijamppaa, vaan kansainvälistä uraa tehnyttä suomalaista henkilöä. 

Olen täysin samaa mieltä, vihjeet on kuvainnollisia. Mutta tässä ohjelmassa kieli viittaa vahvasti ulkomaalaiseen henkilöön! Siis viittaa! Olkoonkin että hahmon nimi on Pakkanen. Koska en usko että kielellä hämätään!!! Ja jos olisikin suomalainen niin ainakin tämä Leppilampi onneksi on pois laskuista, koska olen samaa mieltä, että siinä tapauksessa täytyy olla joku nimenomaan kansainvälistä uraa tehnyt ja menestynyt henkilö. Leppilampihan ei näitä kriteerejä täytä.

Vierailija
7158/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi joku suomalainen haluaisi hämätä olevansa ulkomaalainen kuuluisuus. Luulisi tsjuavan, että on sitten siuri pettymys yleisölle.

Pettymys olisi valtava jos suomalaiseksi Mikoksi paljastuu! Huijausta olisi aivan liian paljon.

Valitettavasti huijausta nyt on ja paljon. Siihen on ehkä ihan hyvä ihmisten valmistautua. Ymmärrän, että harmittaa, jos on ajatellut Pakkasen olevan joku kansainvälinen stara.

Nyt puhutaan kuitenkin takapajulasta nimeltä Suomi, ja eletään korona-aikaa. Suuret starat vaativat aika hitonmoista palkkaa tullakseen tänne, ja sitä tulisi nyt maksaa karanteeninkin ajalta. Suomen Masked Singer -tuotantoa kuitenkaan tehdään kovinkaan suurella budjetilla. Pandora on hieman eri juttu, kun asuu osittainen Suomessa ja seurustelee suomalaisen kanssa.

Muistakaa myös, että esiintyjiä pyydettiin mukaan keväällä, jolloin lennot oli pysähdyksissä, eikä kellään ollut varmuutta syksyn tilanteesta, pääseekö maahan silloin edes. Olisi ollut aikamoinen riski palkata joku suuri maailmantähti hirveällä budjetilla tilanteessa, jossa suunnitelman toteutus on hyvin epävarmaa.

Vierailija
7159/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juti sanoi ainakin, että oli pyydetty ennen koronaa. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi joku suomalainen haluaisi hämätä olevansa ulkomaalainen kuuluisuus. Luulisi tsjuavan, että on sitten siuri pettymys yleisölle.

Pettymys olisi valtava jos suomalaiseksi Mikoksi paljastuu! Huijausta olisi aivan liian paljon.

Valitettavasti huijausta nyt on ja paljon. Siihen on ehkä ihan hyvä ihmisten valmistautua. Ymmärrän, että harmittaa, jos on ajatellut Pakkasen olevan joku kansainvälinen stara.

Nyt puhutaan kuitenkin takapajulasta nimeltä Suomi, ja eletään korona-aikaa. Suuret starat vaativat aika hitonmoista palkkaa tullakseen tänne, ja sitä tulisi nyt maksaa karanteeninkin ajalta. Suomen Masked Singer -tuotantoa kuitenkaan tehdään kovinkaan suurella budjetilla. Pandora on hieman eri juttu, kun asuu osittainen Suomessa ja seurustelee suomalaisen kanssa.

Muistakaa myös, että esiintyjiä pyydettiin mukaan keväällä, jolloin lennot oli pysähdyksissä, eikä kellään ollut varmuutta syksyn tilanteesta, pääseekö maahan silloin edes. Olisi ollut aikamoinen riski palkata joku suuri maailmantähti hirveällä budjetilla tilanteessa, jossa suunnitelman toteutus on hyvin epävarmaa.

Juti sanoi ainakin että oli pyydetty ennen koronaa mukaan.

Vierailija
7160/10902 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki69 on tehnyt kansainvälistä uraa, matkannut maailmalla, hänellä on kontakteja Losissa. Kouluttautunut mies, jolla on myös bisnesvainua. Hän piirtää sarjakuvia, on kiinnostunut taiteesta ja haaveilee taidehistorian opinnoista. Hengellinen tyyppi, joka on kiinnostunut fantasiasta. Niin ja Pakkanen sekä näyttää että kuulostaa Jyrkiltä.