Sinä tavista viehättävämpi nainen: Oletko joutunut "jahtaamaan" miehiä?
Oletko joutunut yrittämään iskeä mieleistäsi miestä tai oletko jopa saanut pakit mieleiseltäsi mieheltä?
Vai oletko aina saanut sen miehen, jonka haluat?
Kerro tilanteista.
Kommentit (44)
Kaikista kauneimmissa on yllättävän paljon yksinäisiä sinkkuja. Eikä se ole mikään ihme lopulta, kun heissä on täydellisyydentavoittelijoita. Kumppanilta odotetaan tietysti paljon, ja koetaan että itse ei olla tarpeeksi hyviä. Jos taustalla on vielä syömishäiriötä tai muita mt-ongelmia niin...
Ei se viehättävyys riitä pitemmän päälle, siihen silmä tottuu, Täytyy olla paljon muutakin esim. luonne, älykkyys, lahjat jne...
Nooo, mä uskon kuuluvani tähän joukkoon. Ottajia olisi vaikka kuinka, mutta itse harvoin, jos koskaan kiinnostun kenestäkään. Asiakaspalvelutyössä treffikutsuja tulee päivittöin, aina oon antanut pakit, puhumattakaan yöelämästä. Kaksi kertaa olen ollut miehestä kiinnostunut, ja molemmat kerrat olen pokannut miehet ja miehet on ollut ihan innoissaan ja kikseissä samantien. Toisaalta kummallakin kerralla miehet on jättänyt, ilmeisesti mun älykkyys ei sit riittänyt lopulta:D Mutta joo, mulla ainakin menee niin että ottajia ja piirittäjiä on, mutta oon niin nirso että haluun löytää kerralla sen oikean, miksi tyytyisin ihan kivaan kun tiedän että parempiakin on olemassa ? Ja ihan varmasti mäkin pakkeja saisin, mutta oon niin ujo ja just kun en kiinnostu helposti ni harvoimpa oon yrittänyt ketään pokaa oikeesti :D
Riippuu siitä haluaako viehättävä nainen sen, joka eniten kiinnostaa, eli onko vaativa.
Vai kuvitteleeko joku oikeasti, että jokaista poikkeuksellisen kaunísta naista kiinnostaa jokainen komea mies ja toisin päin?