Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä tavista viehättävämpi nainen: Oletko joutunut "jahtaamaan" miehiä?

Vierailija
29.10.2013 |

Oletko joutunut yrittämään iskeä mieleistäsi miestä tai oletko jopa saanut pakit mieleiseltäsi mieheltä?

Vai oletko aina saanut sen miehen, jonka haluat?

Kerro tilanteista.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyvät huomattavasti helpommin niitä taviksia kuin tavista viehättävämpiä. Miksi? Miehet pelkää pakkeja, kysy vaikka miehiltä.

Joten miesten lähestyminen ei korreloi viehättävyyden kanssa. Ehkä tiettyyn tasoon saakka kyllä (eli jos olet taas selkeästi vähemmän viehättävä niin tuskin saat paljoa treffikutsuja). 

Vierailija
2/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole joutunut jahtaamaan, kiinnostuneita miehiä on aina ollut ympärillä riittämiin, joten seuraa on riittänyt. tilanteet, joissa on itse ollut aloitteellisempi pari kertaa eivät ole johtaneet mihinkään. 

miehet ovat aika selkeitä kiinnostuksen osoituksissaan eivätkä anna helposti periksi. tosin olen tullut vähän kyyniseksikin, koska tiedän, että monet miehet koittavat viehättävän naisen kohdalla onneaan kun tilaisuus tulee. 

yritän aina sanoa kaikille, ettei miehiä tarvitse jahdata, mutta olen huomannut, että ystäväpiirin vähän vähemmän viehättävät naiset ovat kovasti aloitteellisia itse ja sitten itkevät miesten perään, kun kiinnostus lopahtaa lyhyiden tuttavuuksien jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen saanut sen jonka olen halunnut. Onpa minua kaksi kertaa kosittukin, toisen kanssa olen naimisissa nykyään.

Vierailija
4/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysymyksessä on olennaista myös se, ovatko ihmiset vapailla markkinoilla. Kannattaa pitää myös mielessä, että ihminen voi olla kaunis, mutta jostain syystä luonne ym. eivät kiinnosta vastapuolta.

Vierailija
5/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut jatkuvasti kiinnostuneita miehiä ympärilläni ja kuulen edelleen päivittäin olevani kaunis, vaikka olen ollut jo pitkään parisuhteessa (pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat miehenikin). itse en sitä näe, enkä ymmärrä, miksi sitä pitää edes hokea. aika turhaa. sisarukseni ovat kauniita ja komeita, ja itse koen olevani todella paljon "rujompi" heihin verrattuna.

koskaan ei olisi ollut seuran puutetta, jos en sitä olisi halunnut. olen kuitenkin ollut omasta tahdostani sinkku pitkiä aikoja. nykyinen mieheni oli ensimmäinen, josta itse kiinnostuin. kuten pari muutakin naista. eli vastaisin tavallaan kyllä. muitten puheitten takia uskoisin olevani viehättävä ja olen joutunut/saanut jahtaamaan/jahdata miestä.

suosittelen. on paljon kiinnostavampaa olla saalistaja kuin saalis. ;)

ai niin... sain sen miehen. sekä suomalainen (kaunotar) ja virolainen (jumalainen kaunotar) jäivät nuolemaan näppejään. :P

Vierailija
6/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just- päinvastoin, miehet juoksevat minun perässäni

Vierailija
7/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:41"]

No nyt kun kysyit, kyllä mä olen kaikki kuusi miestäni ihan itse pokannut.

[/quote]

Miestäni? Eli teillä on aikas leveä makkarin sänky tai useampia eri osoitteita?

Vierailija
8/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinut jahdata Päinvastoin, rumimpia saanut potkia pois jaloista.

Vierailija
9/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut haluamani miehen. Monia en ole halunnut. :)

Vierailija
11/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois hauska nähdä ne naiset, jotka tähän vastaa. Onkohan ne kaikki tavallista viehättävämpiä, ja jos onkin, niin missäköhän se kauneusraja menee...

Vierailija
12/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kenet haluan. 

Vierailija
13/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jahdannut ketään vaikka mieli olis joskus tehnyt. Nuorempana oli sen verran ulkonäköä että miehiä pyöri ympärillä paljonkin. Katselin kyllä silloin vähän kateellisena niitä naisia jotka olivat aktiivisempia kuin minä.

Vierailija
14/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja epäonnistunut aina siinä. Siksi olenkin sinkku.

Minusta kiinnostuu ne miehet, jotka laasaslaisten mielestä ovat "alfoja". Mutta itseäni kiinnostaa enemmän henkisemmät ja syvällisemmät miehet, jotka eivät taas kiinnostu minusta. :/

Vierailija
15/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:33"]

Minusta kiinnostuu ne miehet, jotka laasaslaisten mielestä ovat "alfoja". Mutta itseäni kiinnostaa enemmän henkisemmät ja syvällisemmät miehet, jotka eivät taas kiinnostu minusta. :/

[/quote]

Minulla täsmälleen sama ongelma. Olen hyvin naisellisen ja seksikkään näköinen, ja ns. alfaurokset kiinnostuu minusta. Henkisesti olen kuitenkin hiljainen, syvällinen introvertti, ja kaipaisin parikseni sielunkumppania. Nörttimies olisi unelmani. Vaan ei sellaiset uskalla lähestyäkään minua.

Vierailija
16/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavista viehättävämpi = kaunis, sellainen joka huomataan. 

Vierailija
17/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kenties blondeja? Pidennykset, ripset, kaikki kondiksessa? 

Jos näyttää siltä että käyttää paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, niin kaikki ei välttämättä tajua sitä että on muitakin mielenkiinnon kohteita.. Kuten esim se henkisyys.

Sinulle/teille suosittelisin kyllä sitä että teette itse rohkeasti aloitteita näitä "nörttimiehiä" kohtaan.

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:38"]

[/quote]

Minulla täsmälleen sama ongelma. Olen hyvin naisellisen ja seksikkään näköinen, ja ns. alfaurokset kiinnostuu minusta. Henkisesti olen kuitenkin hiljainen, syvällinen introvertti, ja kaipaisin parikseni sielunkumppania. Nörttimies olisi unelmani. Vaan ei sellaiset uskalla lähestyäkään minua.

[/quote]

Vierailija
18/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:43"]

Oletteko kenties blondeja? Pidennykset, ripset, kaikki kondiksessa? 

Jos näyttää siltä että käyttää paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, niin kaikki ei välttämättä tajua sitä että on muitakin mielenkiinnon kohteita.. Kuten esim se henkisyys.

Sinulle/teille suosittelisin kyllä sitä että teette itse rohkeasti aloitteita näitä "nörttimiehiä" kohtaan.

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nro 40 ei ole blondi vaan luonnostaan tummanruskeahiuksinen, kalpeaihoinen ja vihreäsilmäinen. Ei ole ripsipidennyksiä jne, mutta meikkaan kyllä perushuolellisesti joka päivä. En pukeudukaan erityisen näyttävästi, koska duunipaikkani on farkku- ja t-paitapaikka (it-alalla). Mutta jotenkin silti onnistun näyttämään siltä ettei ne minua kiinnostavat nörttityypit uskalla edes lähestyä.

Vierailija
19/44 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuvailemasi tavallista viehättävämpi nainen, nainen nyt kuitenkin. 

Mikä on "jahtaamista"? Kiinnostuksen osoittaminen? Hymyileminen? Jutteleminen?

Olen kauneusasteikolla aivan tavallinen nainen, olen ollut pitkään sinkkuna (vastoin tahtoani, ei vain löytynyt sopivaa kumppania - epäsopivia kyllä). Jos olen ollut baarissa ja nähnyt jonkun kiinnostavan miehen ja se on katsonut mua päin ja olen hymyillyt. Tai jutellut ihmisten kanssa. Yleensä olen kyllä baarista saanut sen, kenet olen halunnut. Mutta en mä sitä jahtaamiseksi ole kutsunut, tutustumiseksi kyllä. 

Ja tämä siis ennen kuin tapasin mieheni 10 vuotta sitten. Tavattiin, juteltiin, vietettiin aikaa...mieheni kyllä halusi olla sinkkuna (huonojen kokemusten takia). Se olisi ollut mulle täysin ok. Mutta kun sanoin, että sama kyllä pätee. Jos ei seurustella, niin ei seurustella, kumpikaan. Eihän nyt hyvä ihminen kakkua voi syödä ja säästää. 

Sovittiin niin, mutta hyvin äkkiä mieheni halusikin seurustella kanssani. Ja tästä yksi sinkkuystäväni jaksaa muistattaa, olen painostanut mieheni suhteeseen. Huoh. 

Vierailija
20/44 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koskaan jahtaisi miestä. Miehet on aina saaneet tulla iskemään minua, ja tarjokkaista olen valinnut mieleisimmän. Niistä jotka ei tule tyrkylle, en ole ollut kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan