Sinä tavista viehättävämpi nainen: Oletko joutunut "jahtaamaan" miehiä?
Oletko joutunut yrittämään iskeä mieleistäsi miestä tai oletko jopa saanut pakit mieleiseltäsi mieheltä?
Vai oletko aina saanut sen miehen, jonka haluat?
Kerro tilanteista.
Kommentit (44)
En ole aivan varma kuulunko tähän joukkoon, mutta vastaan kuitenkin, että kyllä olen, mutta huonolla menestyksellä :D
Ne, jotka ovat olleet kiinnostuneita, ovat kyllä sen hyvin selvästi osoittaneet. Näistä tapauksista, joita olen "jahdannut" ei ole koskaan tullut mitään.
Niin ja kyllä sänkyyn nämä miehet ovat kuitenkin olleet halukkaita menemään, mutta siihen se sitten jäikin. Mitä tarkoitat saamisella? =)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:24"]
En ole aivan varma kuulunko tähän joukkoon, mutta vastaan kuitenkin, että kyllä olen, mutta huonolla menestyksellä :D
Ne, jotka ovat olleet kiinnostuneita, ovat kyllä sen hyvin selvästi osoittaneet. Näistä tapauksista, joita olen "jahdannut" ei ole koskaan tullut mitään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:24"]
[/quote]
Sama.
No nyt kun kysyit, kyllä mä olen kaikki kuusi miestäni ihan itse pokannut.
Tavista viehättävämmän naisen ei tarvitse jahdata, iskeä tai pokata, hän voi vain valita monista tarjokkaista. Jos tarvitsee itse tehdä aloitteita, on lähes varmasti kaikkea muuta kuin tavista viehättävämpi.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:47"]
Tavista viehättävämmän naisen ei tarvitse jahdata, iskeä tai pokata, hän voi vain valita monista tarjokkaista. Jos tarvitsee itse tehdä aloitteita, on lähes varmasti kaikkea muuta kuin tavista viehättävämpi.
[/quote]Minä en ainakaan ole lähtenyt kenenkään sellaisen kelkkaan, joka olisi minua tullut iskemään vaan kuten sanoin, kaikki kuusi olen ihan itse pokannut. Kertaakaan en ole pakkeja saanut. #8
Ei ole tarvinnut jahdata. En koskaan ole itse "iskenyt" ketään.
Sillä, onko joku saanut pakkeja tai ei, ei ole juurikaan tekemistä minkään kanssa, kaikkein vähiten oman viehättävyyden. Mitä alhaisempi rima miehen ulkonäön, statuksen, varakkuuden suhteen, sen helpompi on "saada" jokainen yrittämänsä mies vaikka ei olisi itse kummoisenkaan näköinen. Mutta kun tavoitellaan miestä ns. huipputasolta niin ulkoisesti, koulutuksen, ammatillisen aseman ja varakkuuden suhteen, voi olla että "saaminen" alkaa olennaisesti olla tiukemmassa, varsinkin jos yrittää samoilla konsteilla kuin lähiöpubin kunkkua.
Mä olen kyllä aika tavis. ja vielä vähän pyöreä. Kun erosin, tarjokkaita riitti vaikka kuinka. Ikävä kyllä olen niin nirso etten vieläkään ole löytänyt sitä oikeaa. Mutta aina se piristää kun saa positiivista huomiota.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:43"]
Oletteko kenties blondeja? Pidennykset, ripset, kaikki kondiksessa?
Jos näyttää siltä että käyttää paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, niin kaikki ei välttämättä tajua sitä että on muitakin mielenkiinnon kohteita.. Kuten esim se henkisyys.
Sinulle/teille suosittelisin kyllä sitä että teette itse rohkeasti aloitteita näitä "nörttimiehiä" kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:33"]
Olen ja epäonnistunut aina siinä. Siksi olenkin sinkku.
Minusta kiinnostuu ne miehet, jotka laasaslaisten mielestä ovat "alfoja". Mutta itseäni kiinnostaa enemmän henkisemmät ja syvällisemmät miehet, jotka eivät taas kiinnostu minusta. :/
[/quote]
Minulla täsmälleen sama ongelma. Olen hyvin naisellisen ja seksikkään näköinen, ja ns. alfaurokset kiinnostuu minusta. Henkisesti olen kuitenkin hiljainen, syvällinen introvertti, ja kaipaisin parikseni sielunkumppania. Nörttimies olisi unelmani. Vaan ei sellaiset uskalla lähestyäkään minua.
[/quote]
[/quote]
En ole blondi, ei ole mitään pidennyksiä, värjättyjä hiuksia tai vastaavaa ja meikiksiikin riittää korkeintaan ripsiväri. Olen ns.luonnonkaunis. En pukeudu näyttävästi, korkokenkiä käytän vain juhlissa. En muistuta lainkaan (omasta mielestäni ainakaan) silikonibimboa.
t.39
Ennen en jahdannut, vaan miehet saivat jahdata. Kahden väkivaltaisen juopon jälkeen päätin muuttaa taktiikkaa, ja metsästin itselleni nykyisen aviomieheni, aivan täydellisen valioyksilön. ;)
Ainoa negatiivisuus oli suhteen alussa oli rannalle ruikuttamaan jäänyt nainen, joka oli samoihin aikoihin käynyt treffeillä miehen(i) kanssa kun itse kiinnostuin tästä. Eivät siis seurustelleet.
Omat lapseni neuvon tarttumaan kiinni jos näkevät jotain mitä haluavat. :) Pettymyksiä voi tästäkin tietysti seurata, mutta mistäpä ei.
Miestä yrittävä nainen, perässäjuokseminen ja oma-aloitteinen tyrkyttäytyminen, soittelu ja "sattumalta" samoihin paikkoihin osuminen, on aina jotenkin säälittävää ja epätoivoista. Nuorena sellaiset tytöt oli niitä rumemmansorttisia joiden oli pakko olla oma-aloitteisia kun ei juurikaan kukaan ollut kiinnostunut, näteillä tytöillä riitti vientiä niin ettei ehtinyt saati kiinnostanut itse alkaa ketään jahdata.
Kuka sen määrittelee kuka on tavallista viehettävämpi? En koe itse olleeni nuorenakaan tavallista viehättävämpi, mutta vientiä on piisannut ja itse en kenenkään perässä ole jussut tai yrittänyt iskeä. Saanut valikoida parhaat päältä :)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:47"]
[/quote]
Hetkinen. Jos ajatellaan, että kauniista Mariasta on kiinnostunut 10 komeaa miestä, jotka piirittävät häntä. Kukaan näistä kymmenenstä ei kuitenkaan sytytä Maria ja hän on ihastunut Villeen, joka ei ole näiden kymmenen joukossa. Maria valitsee kuitenkin kymmenen joukosta "tasokkaimman"?
Tuolloinhan hän tyytyy. Lassukoiden käsitys yleensä kuitenkin on, että vain epäviehättävämmät naiset ja miehet joutuvat tyytymään....
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 00:32"]
No ei oo sunkaan elämä kummonen.
[/quote]
Täh?
Lääkkeet ottamatta?
En kyllä ole koskaan jahdannut ketään. Mä en ole ollut kiinnostunut sellaisesta enkä yleensäkään katso miehiä (enkä naisia) sillä silmällä ennen, kun sitten joku tulee juttelemaan ja vaikuttaa myös fiksulta (olettaen, että olen vapaa).
Olen toki ollut imarreltu saamastani huomiosta, mutta joskus olen ihmetellyt, mikä minussa niin viehättää. Olen toki nuoren näköinen, vaikka olen yli 30. Mä olen hyvin energinen ja liikun niin nopeasti paikasta toiseen, että minun perässä on vaikea pysyä. Lisäksi olen hyvin uskollista tyyppiä, joten en edes katsele toisia sillä silmällä koskaan. Mieheni ei kyllä pysy perässäni, mutta ei sen tarvitsekaan. Mä kyl aina käyn kotona kääntymässä ;)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 04:49"]
En kyllä ole koskaan jahdannut ketään. Mä en ole ollut kiinnostunut sellaisesta enkä yleensäkään katso miehiä (enkä naisia) sillä silmällä ennen, kun sitten joku tulee juttelemaan ja vaikuttaa myös fiksulta (olettaen, että olen vapaa).
Olen toki ollut imarreltu saamastani huomiosta, mutta joskus olen ihmetellyt, mikä minussa niin viehättää. Olen toki nuoren näköinen, vaikka olen yli 30. Mä olen hyvin energinen ja liikun niin nopeasti paikasta toiseen, että minun perässä on vaikea pysyä. Lisäksi olen hyvin uskollista tyyppiä, joten en edes katsele toisia sillä silmällä koskaan. Mieheni ei kyllä pysy perässäni, mutta ei sen tarvitsekaan. Mä kyl aina käyn kotona kääntymässä ;)
[/quote]
jatkan tähän omaan tekstiini
..ja siis en nyt tiedä olenko mitenkään tavista viehättävämpi. Miten sekin määritellään? Mutta vastasin tähän, koska olen saanut tavallista enemmän huomiota miehiltä, mitä kuvittelisin sen yleensä olevan.
Näin miehenä mainittakoon, että tälläiset ns. "Tavallista viehättävämmät naiset" kyllä jahtaavat minua aina silloin tällöin. Ja onhan noita pyörityksessä samanaikaisesti aina muutama. Naiset, jotka ovat, tai kuvittelevat olevansa, viehättäviä ovat siinä mielessä hieman yksinkertaisia, että usein luulevat olevansa jonkinsortin päävoitto miehelle ja ettei mies ikinä pettäisi, kun on onnistunut saamaan itselleen 'tasokkaan rotunaisen'. Asia kuitenkin menee niin, että kun muut naiset huomaavat, että tälläinen minunkaltainen tavisukko on saanut viehättävän naisen, niin heidän täytyy päästä testaamaan omaa viehätysvoimaansa minuun. En valita, ihan kivaahan se on. Vaihtelu virkistää.
Tiedän itse viehättävien naisten saaneen pakkeja samalla lailla kuin vähemmän viehättävien. :) Tietysti heillä on takuulla enemmän tarjontaa "tasokkaista" miehistä, mutta ei se heidänkään elämä varmasti yhtään sen auvoisempaa ole kuin taviksilla.