Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (300)

Vierailija
101/300 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten pääsin katsomaan, kun yksi todella hyvännäköinen ja isorintainen tuttu, jota olin itsekin himoinnut jo pitkään oli naimassa yhden toisen kaverin kanssa. Mimmi ratsasti niin, että varmasti huomasi kun olin ovenraossa katsomassa, koska ihan selkeästi katsoi minuun päin jossain kohtaa ja naurahti. Kundi ei huomannut tietääkseni missään vaiheessa mitään, vaihtoivat vielä takaapäin panemiseen ja lopulta miespuolinen kaveri taisi tulla mimmin suuhun tämän ottaessa suihin. Itelläni meni kyllä housut vaihtoon kanssa, mutta olipa yksi kiihottavimpia juttuja mitä olen nähnyt.

Oisit nyt kysynyt suikkaria kans perään :). Kiihottavinta nähdä kun varattu huonossa suhteessa elävä rouva saa pitkästä aikaa kunnolla seksiä ja toisen miehen spermat sisään. Sen jälkeen menee miehensä luo kun tavarat valuu reisille

Meillä just näin. Välillä tapaan tuttavan, jonka kanssa herkutellaan toisillamme, ja sitten tulen kotiin miehen luo toiaen miehen sperma pillusta valuen.

Vierailija
102/300 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Paras ystäväni harrastaa miehensä kanssa jotain sadomasojuttuja, ja kerran erehdyin kysymään niin jouduin kolmanneksi. Minua ei sentään piiskattu eikä pantu, mutta kun mies läpsi kevyesti vaimoaan, hän antoi minunkin kokeilla. Se oli ihan älyttömän jännä tilanne, oikeasti, läpsin parasta kaveriani avokkaalla pepulle ja hän aneli lisää. Sitten mies työntyi tytön sisään takaaapäin ja veti ulos kesken kaiken. kiljaisin kun näin miehen märän ja jäykän elimen ja painuin ulos. Mutta jännäähän se oli, ollaan edellen hyvät kaverit molempien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/300 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sain houkuteltua mieheni panemaan ladyboyta Thaikuissa.

Oli kiihottavaa katsella.

Vierailija
104/300 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana parhaan naiskaverini ja hänen miesystävänsä kun olin yövieraana hänen sohvallaan ja he rakastelivat alko-ovissa valot päällä ja liukuovi sopivasti auki. Yritin esittää nukkuvaa mutta ainakin naiskaverini tiesi että katselin kun mainitsi siitä jälkeenpäin. M34

Vierailija
105/300 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui eräällä keskisuomalaisella huoltoasemalla vuosia sitten.

Olin ajamassa tilausajoa eläkeläisten matkalla ja pysähdyimme tauolle. Asemalla oli hiljaista, lounastarjoilu ei ollut vielä alkanut. Kävelin kyynärsauvojen kanssa lonkkaleikkauksen jälkeen ja pyysin kassalla henkilökunnalta lupaa käyttää inva-wc:tä. Siihen aikaan ei tarvinnut pyytää avainta, vaan ovet olivat yleensä auki. Pääsin vessoille ja huomasin, että invan ovi oli raollaan ja kuulin nuoren naisen äänen sanovan "ei me voida". Kuului myös suudelmien ääntä ja miehen puhuvan jotain, mistä en saanut kunnolla selvää. Kurkkasin kapeasta välistä ja siellä oli nuoripari täys touhu menossa. He rakastelivat lattialla, mies oli naisen päällä ja naisen farkut roikkuivat hänen toisesta jalastaan. Mietin, että mitä nyt tekisin, mutta päätin antaa heidän olla rauhassa ja odotin ulkopuolella nojaillen seinään. Kuulin ihan kaiken, sen huohotuksen ja pienen voihkeen. Mies karjaisi lauetessaan aika lujaa. Hetken päästä he kävelivät ulos ja katsoivat minua vihaisen näköisenä. Menin sitten toimittamaan asiani ja yritin olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
106/300 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppapanoissa tulee väkisinkin katseltua toisten nussimista, mutta viimeisin katselusessio oli aika hot. Tultiin klubilta ystävättären luokse tämän miesystävän kanssa ja päädyttiin nussimaan vuorotellen neitiä kerran toisensa jälkeen. Ensimmäisten kierrosten jälkeen oli liukkaat paikat ja aivan mahtava keli työstää. Kondomin käytöstä tuli lipsuttua ja nyt täytyy pihtailla kotona ennen testejä. Muuten oli oikein kiihottava kokemus ja uusintaan olen valmis koska vaan.

Vierailija
107/300 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä isonveljen ja sen tyttiksen seksiä tuli katseltua joskus. Ovi sen huoneeseen oli jäänyt ihan vähän auki ja tietysti silloin tirkistelin. Lähetyssaarnaajaa peiton päällä tuntuivat suosivan ja niin että koko sänky heilui. Upean näköistä ja siinä kiihottui katsellessa.

Vierailija
108/300 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaiken. kiljaisin kun näin miehen märän ja jäykän elimen ja painuin ulos.

Huh, oli varmasti pelottavaa 😐

Vierailija
109/300 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scanian ratissa näkee kaikenlaista ja aika läheltä pääsee tai joutuu, miten sen nyt milloinkin ottaa, todistamaan tapahtumia...

Hämeenlinnan motarilla pieikokoinen nainen istui hajareisin alapää paljaana hitaan ja mutkittelevan Bemarin kuskin sylissä ja tämä pukki alta vauhtia. Ei tulkinnanvaraa mitä tapahtui. Turvallista!?

Isolla levähdysalueella Itä-Suomessa oli parkissa vanha Carina, jonka takapenkillä oli karvainen selkä, paljas perse liikkumassa ylös alas sekä naisen pieni jalka selkänojan päällä heilumassa. Muumisukka siinä jalassa! Ei myöskään epäilystä mitä tehtiin.

Eikä tarvinnut oikein edes vahdata, korkealta kun näkee.

Ekana tuli nyt nuo sattumukset mieleen.   

Vierailija
110/300 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä porealtaassa tyttö nojasi selkäänsä altaan reunaan ja poika teki keskittyneenä hommaan lisää aaltoja kiinni tytön vartalossa. Ei todellakaan tarvitse mielikuvitusta käyttää. Jos niin valtavasti syöksyttää, kannattaisi lähteä pois ja tehdä se jossain paikassa, jossa voi olla kahdestaan ja rauhassa.

Vierailija
111/300 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scanian ratissa näkee kaikenlaista ja aika läheltä pääsee tai joutuu, miten sen nyt milloinkin ottaa, todistamaan tapahtumia...

Hämeenlinnan motarilla pieikokoinen nainen istui hajareisin alapää paljaana hitaan ja mutkittelevan Bemarin kuskin sylissä ja tämä pukki alta vauhtia. Ei tulkinnanvaraa mitä tapahtui. Turvallista!?

Isolla levähdysalueella Itä-Suomessa oli parkissa vanha Carina, jonka takapenkillä oli karvainen selkä, paljas perse liikkumassa ylös alas sekä naisen pieni jalka selkänojan päällä heilumassa. Muumisukka siinä jalassa! Ei myöskään epäilystä mitä tehtiin.

Eikä tarvinnut oikein edes vahdata, korkealta kun näkee.

Ekana tuli nyt nuo sattumukset mieleen.   

Hehheh. Rekan hytti = näköalapaikka

Tosta muumisukasta tulee mieleen se Bon Jovin kappale, missä kiltistä tytöstä tulee karkulainen.. Runaway?

Vierailija
112/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran näin seksiä lähietäisyydeltä.

Olin vanhan peruskoulun teknisen työn luokan siiven takana dumppaamassa kansalaisopiston kerhon roskia myöhään iltapäivällä kouluajan jälkeen. Siivoilin siihen aikaan niitä tiloja. Betonisillan takana kaltevassa luiskassa, jonka päässä oli ovi kellariin öljykattilahuoneeseen makasi nuori poika ja tyttö päällekkäin. Se näytti niin sairaan kiihottavalta, miten he rakastelivat kiihkeästi siinä. Olin 19 v.

Vierailija
113/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa:

Kävelin myöhään illalla nostalgian kaipuussani purkutuomion homejuttujen takia saaneen jo hylätyn ala-asteeni pihalla. Nuoret makasivat ison liukumäen kourussa päällekkäin ja rakastelivat. Ohitin heidät ja jatkoin matkaani.

Tulin kurssimatkalla yöjunasta. Kävelin vähän matkaa asemalta ja näin jalat pitkittäin maassa muuntajakopin takana pellon reunassa. Hetken päästä näin toiset jalat koukussa niiden vieressä. Jatkoin matkaani.  

Vierailija
114/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä harrastin ratsastusta, osittain siksi, että tykkäsin ratsastaa ja osittain siksi, että tyttö, johon olin rakastunut ratsasteli myös. Hän hengaili usein samalla tallilla ja hoiti omaa hevostaan. Olin kuullut juttuja, että hänellä oli poikaystävä, mutta en uskonut asiaa, ennen kuin satuin näkemään heidät satulahuoneen vieressä leiriläisille tarkoitetussa sängyssä naimassa. Kuulin ääntä ja menin katsomaan, mitä kummaa siellä tapahtui. Sydän särkyi ja pidin taukoa tallilta. Meni puoli vuotta ennen kuin palasin sinne.

Vierailija
115/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste rallissa vuonna kivi ja kirves nainen ja mies paneskeli maassa ison kiven suojassa. Kuljettiin kaveriporukalla siitä ohi ja vislattiin. Mies päällä hermostui, keuhkosi jotakin viroksi ja näytti meille keskaria.

Vierailija
116/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettumetsällä kavereiden kanssa huomasimme vanhan laatikkomallin farkku-Volvon metsäautotien poskessa ikkunat huurussa ja huojumassa rytmikkäästi. Mä lähdin katsomaan vähän lähempää ja auton ikkunat huurussa näin tytön polven nojaamassa ikkunaan tavaratilan sivulla. Hiiviskelin hiljaa poispäin. 

Vierailija
117/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vierestä pääsi näkemään, kun tuttu pariskunta oli kosteassa iltaseurustelussa ensin katsellut meidän kotiseksivideota meillä ja halusivat tehdä oman videon. Pyysivät minua kuvaajaksi ja naisystävääni kakkoskuvaajaksi. Minä otin lähikuvat ja naisystävä videoi kauempaa jalustalta. Videoita en toki saanut itselleni, mutta olemme katselleet yhdessä editoitua versiota myöhemmin. Laatukamaa sekin oli. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
118/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vaihto sessiossa ohjasin miehen kepin naisen sisään muuten itse osallistumatta sessioon.

Vierailija
119/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeminen ja kuuleminen kiihoittanut aina teinistä lähtien... Kuultu vahingossa äitiä... Vahingossa ja tarkoituksella siskoo... Opuskeluiäsä kaveripariskuntia... Nykyään välillä tuttavapariskuntia... Ja kiihottaa edeleen...

Vierailija
120/300 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä eteläsuomessa mitään paikkaa/tapahtumaa missä näkis livenä kun toiset panee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän