Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (307)

Vierailija
301/307 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä haluakaan. En halua katsoa, kun muut nussivat, enkä halua, että kukaan näkee minun nussimistani. Se on niin intiimiä puuhaa. Bileissä vien aina naisen toiseen huoneeseen. Olen yhden naisen mies. Ehkä hetken kuluttua eri nainen, mutta silloin hän on yksin minun ja minä yksin hänen. 

Vierailija
302/307 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä 17 vuotiaana naitiin yhtä tyttöä 3 pojanvoimin. Aina kun tuli, niin kaveri vaihtoon, tyttö makasi persepystyssä sohvankarmilla ulisten. Oli todella kiihottavaa katsoa ja naida vuorollaan vinkuvaa tyttöä. Tämä kyseinen tyttö oli oikeen kuuluisa että, antaa kaikille ja jopa useammalle pojalle yhtä aikaa. Voi niitä aikoja, tätä harrastettiin useastikkin saman tytön kanssa. Naamaltaan ei häävi, koroppa oli muodokas ja tykkäsi kikulista. Muutti sitten aikoinaan tampereelle ja tarina kertoo että, maksullisena oli siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/307 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enihan lähietäisyydeltä mutta lomamökin vintiltä näin kun kaverini oli tuonut lomamökkiin vieraan miehen "jatkoille" kun luuli että mökki tyhjänä. olin siis kyllä ollut itse menossa toisiin jatkopaikkaan mutta kääntynyt matkalla sittenkin omaan kun tulin toiseen mietteisiin. työökaverini oli (silloin vielä) varattu ja naimisissa. heräsin vintillä. näin ja kuulin että "pane mua mutta et sa puhua tästä"....Näin koko session. Vieras mies lähti kohta kun oli pannuttyttökaveriani sohvalla takaapäin, ja tyttökaverini suihkuun. tulin silloin alas, ja tein meteliä ihan kuin olisin just tullut omaan mökkiin. Koskaan en kertonut että näin kaiken. Ja tyttökaveri kertoi jotain ihan muuta mitä kävi...Emme siis ole ainakaan 10 vuoteen olleet yhteyksissä tuon kaverini kanssa.

Vierailija
304/307 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista, että "miehet" seuraavat ämmiensä panemista muiden ukkojen kanssa, mutta yhtään kokemusta ei ole toisinpäin???

Erikoisempaa olisi, jos olisi toisinpäin. Se, että haluaa katsella puolisoaan pantavan, vaatii jonkinlaisen persoonallsuushäiriön (useimmiten varmaan narsismi).

Kaikki jotka kiihottuvat muista asioista kuin minun henkilökohtaisista perversioistani ovat persoonallsuushärjöisiä narsisseja ja mt-tapauksia koska vain minä olen normaali.

- sama.

Vierailija
305/307 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena -82 Virroilla, Lakarin leirintäalueella. Känninen pariskunta nai keskellä päivää nurmikolla. Ympärillä ihmisiä hämmästelemässä. Pari järjestysmiestä laittoi lopulta jonkun viltin heidän päälle. Pariskunta oli niin umpikännissä, että eivät tajunneet ihmispaljoutta ympärillään.

Olin muuten tuolla Virroilla silloin. En nähnyt tuota tapausta, mutta olin soiton loputtua autossa tapaamani heilan kanssa ja harrasteltiin kaikenlaista. Serkkuni oli samoilla festareilla ja hänen piti tulla käymään. Luulen että tuli käymään mutta näki auton ikkunoista mitä on tekeillä ja häipyi vähin äänin. Ei ole koskaan sanonut mitään enkä ole kysynyt : - DD

Vierailija
306/307 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin fantasiani on se, että.kaveri panee vaimoani paljaalla loppuun saakka ja minä siinä vieressä teen samoin kaverin vaimolle. Ja tätä sitten toistaen ja naisia vaihtaen koko viikonloppu läpeensä.

5-kymppiset

Vierailija
307/307 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen on olen kun nähnyt vaimoani naidaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi