Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (300)

Vierailija
121/300 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaisessa Ruusussa oli noin kymmenen vuotta sitten vanhempi nainen nuoren miehen kanssa. Mies oli jonkinlainen "vartija", joka jakeli miehille kondomeja ja valvoi, että ne myös laitettiin paikoilleen. Nainen oli slingissä ja aika moni mies pani häntä. Itse katsoin toimitusta lähietäisyydeltä, en itse pannut.

Kerran katsoin tyttöystäväni kanssa kaveripariskunnan panoa. He itse halusivat tehdä sen niin, että me olimme yleisönä.

Kolmannen kerran näin parin ulkoilualueella. Kurkin salaa puun takaa, en tiedä näkivätkö minua.

Ei tuollaisia tilanteita tule kovin usein elämässä vastaan, ainakaan tällaiselle, no joku varmaan sanoisi että nynnylle.

Vierailija
122/300 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahkolla yksi juhannus istuttiin naapurimökin terassilla juomassa kaljaa ja katseltiin makuuhuoneen ikkunasta kun pariskunta nakutteli menemään. Oli ihan hyvä meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/300 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa kuntosalille viideltä aamulla ja näin lähellä olevan huoltorakennuksen seinustalla nuoret yhtymässä seisaaltaan. Tyttö nojasi selin seinään farkut polvissa ja reidet niin auki kuin siinä nyt pystyi olemaan. Poika oli koukkupolvin tämän edessä ja paljaat pakarat liikkuivat tiheässä rytmissä. He suutelivat aina välillä.

Hetken katselin sitä touhua ja hiippailin kohti salin ovea, jotteivät he huomaisi minua.

Vierailija
124/300 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa kuntosalille viideltä aamulla ja näin lähellä olevan huoltorakennuksen seinustalla nuoret yhtymässä seisaaltaan. Tyttö nojasi selin seinään farkut polvissa ja reidet niin auki kuin siinä nyt pystyi olemaan. Poika oli koukkupolvin tämän edessä ja paljaat pakarat liikkuivat tiheässä rytmissä. He suutelivat aina välillä.

Hetken katselin sitä touhua ja hiippailin kohti salin ovea, jotteivät he huomaisi minua.

Täytyy vielä lisätä tuohon, että en ole varmaan koskaan vetänyt läpi niin hyvää treeniä kuin sinä aamuna. Testot kohosivat siitä näystä ja rauta nöyrtyi mahtavasti.

Vierailija
125/300 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oudoin ja oudolla tavalla kiihottavin tilanne on ollut, kun aurausurakoitsija oli tehnyt korkean lumikasan taloyhtiön pihaan metsän laitaan. Yhtenä aamuna töihin lähtiessäni törmäsin (en kirjaimellisesti) nuoreen pariin, joka harrasti seksiä sitä kasaa vasten. Näin jotain liikettä metsän puolella ja kävin katsomassa. Näky oli niin yllättävä. Molemmilla oli talvitakit päällä ja housut niin ylhäällä kuin voi. Silti kävi vähän sääliksi alla olevaa tyttöä, vaikka hän näytti kyllä nauttivan. Lumi narskui pois kävellessäni ja pelkäsin, että he kuulisivat sen.

Vierailija
126/300 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abiristeilyllä 2019 en löytänyt sopivaa seuralaista ja menin aamuyöstä hyttiini nukkumaan.

Jonkun ajan kuluttua kaverini Heidi tuli hyttiin jonkun pojan kanssa. He heittivät välittömästi vaatteet pois ja kävivät hytin lattialla suoraan hommiin. Hytissä oli sen verran valoja päällä, että yläsängyltä oli suorastaan mahtavat näkymät.

Kun poika saavutti huippunsa ja ruiskutti spermaansa ympäri hyttiä, en enää malttanut olla hiljaa. Pudottauduin yläsängyltä ja sanoin vaativasti, että nyt on sitten minun vuoroni. Ja niin olikin. Nyt katsojan rooliin pääsi kaverini Heidi.

Oli kyllä ainutkertainen kokemus nähdä, kun lapsuudenystäväni nussi silmieni edessä. Ei kylläkään tiennyt minun katselevan.

Vierailija
127/300 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
128/300 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimppapanoissa tulee väkisinkin katseltua toisten nussimista, mutta viimeisin katselusessio oli aika hot. Tultiin klubilta ystävättären luokse tämän miesystävän kanssa ja päädyttiin nussimaan vuorotellen neitiä kerran toisensa jälkeen. Ensimmäisten kierrosten jälkeen oli liukkaat paikat ja aivan mahtava keli työstää. Kondominkump käytöstä tuli lipsuttua ja nyt täytyy pihtailla kotona ennen testejä. Muuten oli oikein kiihottava kokemus ja uusintaan olen valmis koska vaan.

Ootkos miettinyt et jos liukkailla keleillä saatkin heppiisi herpeksen - siinä ei enää testin odotteluaika vaikuta mitään. Vakikumppanillesi toivotan parempaa!

Vierailija
129/300 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon vaan netissä nähny ja pinpin kans

130/300 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia Kirsin kaltaisia kokemuksia oli miun vaihto-oppilasvuoteni aikana joka kuukausi. Sillä erotuksella, että meitä katsojia oli aina useita. Mie en itse olisi voinut kuvitellakaan panevani muiden katsellessa, mutta usein juhlissa keräännyttiin rinkiin katsomaan, kannustamaan ja kuvaamaan, kun joku pari kävi nussimaan. Kerran olin jopa "sisäänheittäjänä", että kulli upposi varmasti oikeaan kohtaan. Oi niitä aikoja!

Vierailija
131/300 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvun alkupuolella katseltiin vaimoni kanssa, kun hänen sisartaan miesystävä nussi rajusti takaapäin meidän makuuhuoneessa olevalla hierontapöydälläni. Ihan eläimellinen läiski ja lotina vaan kuului. Samainen mies muuten myöhemmin nussi vaimoanikin muutama vuosi myöhemmin keittiömme lattialla...minä istuin keittiönpöydän äärellä ja kuuntelin vaimoni uikutusta ( alkoholilla oli osuutta jälkimmäisessä tapahtumassa). Toisaalta oli hyvinkin kiinnostavaa katsella, kun vaimoani pantiin...olimme kyllä kolmen kimpassakin samaisessa sessiossa. Välillä ihan kiva muistella kyseisiä tapahtumia. Juu ja saman vaimon kanssa yhä ollaan ja myös rauhoituttu...no alkaahan tuota ikääkin olla. Voi, kumpa voisi aikamatkata.

Vierailija
132/300 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja ihan läheltä.

Ihan tarkoituksella vaimo pokaa yhtä nuorta miestä ,ihan tarkoituksella saada mökille naimaan. Menikin överiksi ja mukaan jatkoille lähti myös hänen kaveri..

Näin että minä olin se ylimääräinen siinä ja olin pikkuisen niin kuin tiellä.

Himot kävi kuitenkin liian suureksi ja vaimo alkoi kiinnostaa.

Tissien puristelua ja kun hameen alle pääsi käsi se oli se mikä laittoi vipinää.

Vaimolta pikkarit pois ja pillua nuoltiin.

En ollut ennen nähnyt vaimoa niin sekaisin ja ääni koveni kun alettiin sovittaa munaa pilluun.

Se oli hauskaa seurattavaa, ei meinannut kulli löytää reikää. Vaimo jo mua pyysi apuun.

Menin jalkojen väliin ja komensin perseen ylös ja nyt työnnä.

En ennen ole nähnyt sellaista tärinää ihmisessä.

Vaimo ja se poika tärisivät niin kun hiekassa.

Pillu alkoi litistä,ja kolmannella työnnöllä poika jäykistyy ja tärisi ja voihki.

S

Toinen poika päälle ,sillä meni suoraan sisään,oli isompi kulli ja vaimon voihke jatkui.

Jatkui muuten koko yön se ulina

Vierailija
133/300 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri toiselta paikkakunnalta oli mun luona viikonloppureissussa. Asuin pienessä yksiössä silloin. Kaveri löys baarista seuraa, ja annoin hänelle mun avaimen et pääsevät mun luo hommiin (asuin paljon lähempänä keskustaa kuin se mies). Menin jossain vaiheessa iltaa kotiin, kävin sohvalle nukkumaan koska tää pari oli mun sängyssä. Jossain vaiheessa herään panoääniin ja siihen ku kaveri voihkii ja huokailee, oli pakko varovasti avata silmät ja katsoa, vastassa oli ehkä kiihottavin näky ikinä. Aamulla tää mies läks ja kaveri meni suihkuun, mun käsi meni välittömästi housuihin Ei kauaa kestäny laueta

Vierailija
134/300 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaverin kanssa pantiin ex-vaimoa, oli kyllä kiihottavaa katsella kun kaveri pani emäntää takaapäin järjettömästi isommalla kalulla (20cm). Semmoinen.. saunaviikonloppu :)

Vierailija
135/300 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, silloin minut laitettiin alulle..

Olin silloin hyvin pieni.

Vierailija
136/300 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ksuan sitten meillä oli yhteinen naispuolinen ystävä, joka muutti noin 200km päähän meistä. Hän oli meillä yöpymässä aina, kun tuli tänne päin suomea. En edes tarkalleen muista mistä tämä homma sai alkunsa, mutta baari illan jälkeen aamulla me naitiin aina siten, että hän oli katselijana. Sitä ei aamuisin sen ihmeemmin suunniteltu, vaan se vain tapahtui. Eka kerta oli ihan peiton alla, sen muistan, mutta jälkeenpäin ihan avoimesti. Siinä mentiin monissa asennoissa ja joskus parikin kertaa putkeen. Hän masturboi samalla, mutta pysyi itse peiton alla kuitenkin.

Olihan se kiihottavaa tavallaan esitellä itseään ja silloin se oma 18cm näytti jopa isolta, kun ei ollu tota etureppua yhtään....ja olihan se muijakin mallin mitoissa, vaikkakaan ei mitään läskejä olla vieläkään.

Koskaan ei hänen kanssaan mitään kimppaa ollut silti jostain syystä.

Vierailija
137/300 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kanssa käymme gb bileissä lähes aina. Meillä m tykkää katsella muita, varsinkin kun vaimo on muiden nussittavana vaikka slingikeinussa. Illan aikana vaimo saa yleensä 6-10 miestä ja antaa kaikkiin myös vieraille. Erittäin kiihottavaa katsellla ja lopuksi saada itse aivan umpeen turvonnutta pimppaa. Molemmat tykkäämme erittäin paljon.

Vierailija
138/300 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorena kaikenlaista on tullut nähtyä.

Itse asiassa näitä on sattunut elämäni aikana neljä kertaa mutta kolmesta niistä olen vain kuullut asian. Voihkimisen ja muut äänet. Olen itse ollut syystä jos toisestakin esimerkiksi toisessa huoneessa.

Mutta yhden kerran olen ollut samassa huoneessa. Se oli kaverin luona. Yksiö. Itse nukuin sohvalla ja kaveri tyttöystävänsä kanssa nukkui tietysti omassa sängyssään. Mutta se sänky oli ihan samassa huoneessa kuin sohvakin. Illalla oli otettu muutamat oluet ja siinä oli saunottu. Oli käynyt muutakin sakkia, mutta olivat lähteneet pois. Minä nukuin sohvalla jonkinlaista koiranunta ja sitten heräsinkin siihen, että kaveri ja sen tyttis naivat sängyllään. Eivät edes yrittäneet peitellä ääniä, eivätkä kyllä näkymääkään. Keskikesä ja ulkona oli valoisaa vielä yölläkin. Eli valoa riitti myös näkymälle.

Katselin siinä kun kaveri panee muijaansa takaapäin. Selkeästi ihan loppuun asti.

Näky oli oikeasti erittäin kiihottava. Tumputin siinä samalla katsellessani ja tulin kalsareihini.

Aamulla keitettiin kahvit eikä puhuttu koko asiasta yhtään mitään.

Vierailija
139/300 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä sanoa, että noita tilanteita varsinkin nuorempana kun tuli, oli pirun ärsyttävää juuri se, kun niitä tuijottajia riitti aina kun tilanne kuumeni.

Ei edes ollut tarkoitus olla mitenkään näkyvästi esillä, mutta eikö sielä aina jonkin ikkunaverhon raosta muutama ylimääräinen silmäpari ollut.

Muistan erään tilanteen eräällä mökkireissulla. Olin jotain 17 vuotias. Sielä tilanne kuumeni erään kivan tytön kanssa. Muut kaverit jäivät keskenään ja jäin tämän tytön kanssa juttelemaan, uimaan ja saunomaan. Kaveriseurue jätti meidät rauhaan ja lähtivät päärakennukseen. Meille jäi se saunarakennus oleskeluhuoneineen ja sielä oikeasti tilanne päätyikin seksin harrastamiseen. Saunassa pientä hartiahierontaa ja sieltä sitten viileämpään huoneeseen jatkamaan.

Niin eikös perskule sielä ikkunoiden takana kuiki puoli sakkia. Ja kun saa yhden ikkunan edes jotenkin auttavasti peitettyä, niin on se seuraava ikkuna.

Oli erittäin häiritsevää moinen. Mutta samalla tietysti opetti todella paljon ihmisluonnosta. Ihminen on erittäin utelias otus. Jostain syystä ihmiset haluaa nähdä toisten seksin harrastamista ja kiihottuu jopa siitä. Vaikka se toinen olisikin oma kaveri.

Vierailija
140/300 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uimahallin liikunta-altaassa tyttö/nuori nainen nosteli/asetteli itseään altaan reunalla niin, ettei jäänyt epäselväksi tarkoitus eli se, että hierova suihku osuisi sukuelimeen. Olin samassa altaassa ja yritin olla katsomatta, mutta tuli silti vilkaistua pari kertaa hänen touhuja.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän