Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (300)

Vierailija
141/300 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni näin panemassa hyvää ystävääni aika läheltä, olisko siinä pari metriä makkarin ovelta sängylle. Ero tuli ja traumat jäi.

Vierailija
142/300 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut, on upeaa nähdä ihan livenä toiset naimassa. Nyt olemme tilanteessa jossa avokkia käy välillä vieraat miehet naimassa, saan katsella kun häntä naidaan. Se tekee katselusta vieläkin kiihottavampaa kun toisena osapuolena on oma rakas. Alkuun hän ujosteli mutta nyt estoja ei enää ole vaan nauttii ihan täysillä itsekin. Kauniita hetkiä kun avokki tulee vieraan käsittelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/300 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kämpillä olin nukkumassa, kaveri tuli sinne naisen kanssa. Hekin alkoivat patjalle nukkumaan, paitsi tämä nainen halusikin enemmänkin. Siinä sitten hämärässä katselin kun hän alkoi ratsastaa kaverin päällä, katseemme ehkä kohtasivat, en ole varma näkikö tarpeeksi hyvin hämärässä että katselin sitä menoa vai ei. Nainen kuitenkin jatkoi...

Toisenkin kerran kävi samalla tavalla, mutta molemmat oli peiton alla ja näkymät huonommat. Käskytys kuitenkin kävi, kun tämä nainen ohjasi kaveriani. Tuli itsekin sotkettua lakanoita kummallakin kerralla...

Vierailija
144/300 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Olen katsellut, on upeaa nähdä ihan livenä toiset naimassa. Nyt olemme tilanteessa jossa avokkia käy välillä vieraat miehet naimassa, saan katsella kun häntä naidaan. Se tekee katselusta vieläkin kiihottavampaa kun toisena osapuolena on oma rakas. Alkuun hän ujosteli mutta nyt estoja ei enää ole vaan nauttii ihan täysillä itsekin. Kauniita hetkiä kun avokki tulee vieraan käsittelyssä.

👍!

Vierailija
145/300 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta niin sairasta

Vierailija
146/300 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueen Pohjois-pohjanmaan piirin pikkujoulut ja miesten vessassa kansanedustaja sai mustaa makkaraa. Moni oli katselemassa ja etumukset pulotti komeasti.

Vierailija
147/300 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen likinäköinen, tunsin vain tuoksun ja äänet.

Vierailija
148/300 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailin yhtä kaunista paria kouluaikoina yhdeksännen syksystä lukion ensimmäisen vuoden kevääseen. Siitä tuli vähän kuin ”harrastus” minulle oman seurusteluelämän puuttuessa pääosin ujoudestani johtuen. He eivät peitelleet tunteitaan ja poika kävi todella kuumana yhteen kauneimmista tytöistä, jota olen koskaan nähnyt. Hän oli niin upea. Alakerrassa oli naulakkotelineitä lähi toistaan pakattuna juhlatilaisuuksien varalta, mutta niitä ei muulloin käytetty. Niiden välissä oli vähän tilaa, mutta takapuolella oli enemmänkin, joka puolestaan oli tyhjä tila portaiden alla. He makasivat siellä päällekkäin ja suutelivat. Poika hieroi vartaloaan tyttöä vasten ja hänellä varmasti seisoi kivikovana, mutta housut näyttivät pysyvän jalassa. Näin heidät kulkiessani rappusia välitunneilla koska osasin katsoa sinne, muutoin heitä ei nähnyt. Piti osata katsoa oikeasta suunnasta ja kulmasta.

Toinen paikka, josta heidät bongasin toistuvasti, oli salin pukuhuoneiden lähellä olevasta varastosta. Sinne taas oli näköyhteys pukuhuoneen ”eteisen” kautta, jossa yleensä ei liikkunut ketään liikuntatuntien ja kansalaisopiston kerhojen ulkopuolella. Vakoilin ovenraosta ja näin monta kertaa pojan käyrän seisokin. Se oli niin kiehtovaa silloin. Hän laski suudellen tytön makaamaan ja penis sojotti koko ajan sen pää korkealla, kun hän riisui tytön farkkuja ottaen ne puolittain pois, jotta hän pystyi levittämään jalkoja enemmän. Avainketju kilisi pojan farkkujen vyötäröllä. Hän ojentautui nopeasti tytön päälle ja puolipitkät hiukset laskeutuivat eteen peittämään suudelmia tirkistelevältä minulta. Näin, miten tyttö kietoi punaisen Marimekon paidan käsivartensa pojan niskaan. Se näytti ja kuulosti niin kiihottavalta, miten he rakastelivat sellaisessa paikassa.

Vierailija
149/300 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo kauan aikaa eikä ollut ihan lähietäisyydeltä. Olin nuorempana siivoushommissa ja duunailin kunnan eri tiloissa. Siihen aikaan kirjasto oli nykyistä pienempi ja sen kokoushuoneessa pidettiin kokouksia joskus myöhäänkin illalla.

Tulin työmaalle puoli kahdeksan, kokouksen piti päättyä silloin ja kirjasto oli mennyt virallisesti kiinni seiskalta, mutta tilavarauksen takia ovet olivat auki. Silloin ei ollut mitään itsepalvelua tai ajastettuja automaattilukkoja. Olin saanut tehtävän lukita paikat jälkeeni. Kirjaston alakerrassa oli arkistotila, jossa kävin vähän normaalia harvemmin siistimässä. Ihmiset lähtivät pois vasta sitä mukaa kun etenin kokoushuoneeseen.

Sillä kertaa olin menossa myös kellariin ja kuulin sieltä pientä ääntä ennen kuin avasin ovea portaisiin. Suhteellisen pitkien portaiden yläpäästä oli hyvä näkyväisyys koko tilaan, myös hyllyjen perälle pitkän huoneen takaseinustalle, kunhan vaan valot olivat päällä ja ne olivat.

Siellä suuteli ja rakasteli parin vuoden takaa lukiosta minulle tuttu pariskunta tyttö selkä vasten hyllyä ja poika hänen edessään polvet vähän koukussa. Pari kirjaa tippui lattialle ja samalla pariskunta laskeutui makaamaan ja poika jatkoi tytön päällä siitä mihin hän jäi seisaaltaan. Mietin vähän aikaa mitä teen, päätin jättää heidät sinne ja siivota ensin muita tiloja. Silloin huvitti ajatus siitä, että he yrittäisivät hiiviskellä ulos niin, etten huomaisi heitä.

Näin heidät matalana puolijuoksemassa ja käsikädessä hiippailemassa pääovesta ollessani pyyhkimässä pintoja lukusalissa. Jatkoin duunailua ja hymyilin itsekseni.       

Vierailija
150/300 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo kauan aikaa eikä ollut ihan lähietäisyydeltä. Olin nuorempana siivoushommissa ja duunailin kunnan eri tiloissa. Siihen aikaan kirjasto oli nykyistä pienempi ja sen kokoushuoneessa pidettiin kokouksia joskus myöhäänkin illalla.

Tulin työmaalle puoli kahdeksan, kokouksen piti päättyä silloin ja kirjasto oli mennyt virallisesti kiinni seiskalta, mutta tilavarauksen takia ovet olivat auki. Silloin ei ollut mitään itsepalvelua tai ajastettuja automaattilukkoja. Olin saanut tehtävän lukita paikat jälkeeni. Kirjaston alakerrassa oli arkistotila, jossa kävin vähän normaalia harvemmin siistimässä. Ihmiset lähtivät pois vasta sitä mukaa kun etenin kokoushuoneeseen.

Sillä kertaa olin menossa myös kellariin ja kuulin sieltä pientä ääntä ennen kuin avasin ovea portaisiin. Suhteellisen pitkien portaiden yläpäästä oli hyvä näkyväisyys koko tilaan, myös hyllyjen perälle pitkän huoneen takaseinustalle, kunhan vaan valot olivat päällä ja ne olivat.

Siellä suuteli ja rakasteli parin vuoden takaa lukiosta minulle tuttu pariskunta tyttö selkä vasten hyllyä ja poika hänen edessään polvet vähän koukussa. Pari kirjaa tippui lattialle ja samalla pariskunta laskeutui makaamaan ja poika jatkoi tytön päällä siitä mihin hän jäi seisaaltaan. Mietin vähän aikaa mitä teen, päätin jättää heidät sinne ja siivota ensin muita tiloja. Silloin huvitti ajatus siitä, että he yrittäisivät hiiviskellä ulos niin, etten huomaisi heitä.

Näin heidät matalana puolijuoksemassa ja käsikädessä hiippailemassa pääovesta ollessani pyyhkimässä pintoja lukusalissa. Jatkoin duunailua ja hymyilin itsekseni.       

Hymyilit itseksesi?? Miksi? Satusi on ainakin tylsä.

Vierailija
151/300 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilit itseksesi?? Miksi? Satusi on ainakin tylsä.

Siksi hymyilin, koska näky huvitti. Voi kunpa satuilisin, joskus sattuu ja tapahtuu. Eikös tässä kysytty kokemuksia. Kerrohan omasi.

Vierailija
152/300 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli oikein uskottava ja mukava tarina😊

Vierailija
153/300 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolomalla lapissa ukkoporukalla ja baarista mukaan kolme naista ei mitään nuoria olivat työporukalla hiihtämässä. Saunottiin ja yksi otti kaverilta suihin jo lauteilla ja sitten vähän lisää jallua. Siitä alkoi iloiset seksibileet jokainen sai ja ei kaikille omaa huonetta löytyny. Aamulla siivosivat ja spermaa kuulemma tuvan pöydällä ja sohvalla. Ei minkäänlaista morkkista kellään ja lähdettiin porukalla syömään

Vierailija
154/300 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä katselin kotona vähän aikaa isosysteriä ja tämän poikaystävää huoneen ovi vähän avoinna. Peitto heilui rytmikkäästi systerin polvet koholla ja jätkän perse tikkasi peiton alla. Tuhina ja pieni yninä säesti menoa. Olin niin kiihottunut, että kun pääsin omaan huoneeseen runkkaamaan, laukesin neljä kertaa peräkkäin.

Vierailija
155/300 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, kuullut olen. Nuorena, hyvin nuorena poikana olin erään opiston puolen vuoden kurssilla ja asuin alivuokralaisena eräässä perheessä, jossa kuului isä, äiti ja kaksi kouluikää lähestyvää poikaa. Syksyn mittaan totuimme toisiimme, vaikka minulle aiheutti sydämentykytyksiä ja vähän muitakin tykytyksiä rouvan tapa olla loppuilta usein yllään  pelkkä alushame, joka ei kyllä jättänyt paljon arvailujen varaan. Minulle kehittyi herkkyys aistia jo ennen nukkumaanmenoa, koska isäntäparilla oli aikomus "nussia", niin kuin aloittaja asian ilmaisi. Minulla oli vielä poikuus tallella, joten oven taakse hiipineenä yritin kuuleman perusteella eläytyä siihen, miten se aikuisesti, antaumuksella ja pitkän kokemuksen pohjalta tapahtuu.

Vierailija
156/300 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtolomalla lapissa ukkoporukalla ja baarista mukaan kolme naista ei mitään nuoria olivat työporukalla hiihtämässä. Saunottiin ja yksi otti kaverilta suihin jo lauteilla ja sitten vähän lisää jallua. Siitä alkoi iloiset seksibileet jokainen sai ja ei kaikille omaa huonetta löytyny. Aamulla siivosivat ja spermaa kuulemma tuvan pöydällä ja sohvalla. Ei minkäänlaista morkkista kellään ja lähdettiin porukalla syömään

Oliko mukana bileissä pitkä hoikka punatukkainen rouva?

Vierailija
157/300 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman samanlainen kokemus kuin edellisellä postaajalla. Pari kivaa herrasmiestä nauratti iltapäivän melskeissä drinkkejä tarjoillen ja ystävättäreni kanssa mentiin sitten jatkoille heidän kelolinnaansa. Vaikka kuinka muka siinä oltiin sivistyneesti,  kaikki onnellisesti aviossa tahoillaan, niin jotenkin se vaan alkoi jutut mennä navan alle.  Yritin siinä viimeiseen asti olla niin kuin kuuluu, pelkästään flirttiin vastataten, kunnes se saunahetki tuli.  Lopulta katselin hetken toisen makuuhuoneen oven suusta miten ystäväni olis siinä reidet levällään voihkimassa toisen herrasmiehen pää jalkovälissään lähti omakin mopo käsistä. Naitiin lopulta kaikki samassa olohonetilassa ja nakudiskoiltiin kaikki pitkälle yöhön. Aamulla vähän siveämmin eri makkareissa, mutta mekoista sekoilua oli kaikki huoneesta toiseen huuteluineen. 

Vierailija
158/300 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hieman samanlainen kokemus kuin edellisellä postaajalla. Pari kivaa herrasmiestä nauratti iltapäivän melskeissä drinkkejä tarjoillen ja ystävättäreni kanssa mentiin sitten jatkoille heidän kelolinnaansa. Vaikka kuinka muka siinä oltiin sivistyneesti,  kaikki onnellisesti aviossa tahoillaan, niin jotenkin se vaan alkoi jutut mennä navan alle.  Yritin siinä viimeiseen asti olla niin kuin kuuluu, pelkästään flirttiin vastataten, kunnes se saunahetki tuli.  Lopulta katselin hetken toisen makuuhuoneen oven suusta miten ystäväni olis siinä reidet levällään voihkimassa toisen herrasmiehen pää jalkovälissään lähti omakin mopo käsistä. Naitiin lopulta kaikki samassa olohonetilassa ja nakudiskoiltiin kaikki pitkälle yöhön. Aamulla vähän siveämmin eri makkareissa, mutta mekoista sekoilua oli kaikki huoneesta toiseen huuteluineen. 

Siitä varmaan otettiin joitain kuvia muistoiksi.  

Vierailija
159/300 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä varmaan otettiin joitain kuvia muistoiksi.  

Ai muistoksi?? Täyttä soopaa koko juttu

Vierailija
160/300 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vähän aikaa sitten nuori pari, jonka naisosapuoli oli varsin kaunis, suuteli intohimoisesti vaatteet päällä ja seisaaltaan kotitalon ulko-oven edustalla. Satuin sattumalta menemään ohi kun kävin viemässä roskia ja tarkastamassa, että auton ovet ovat lukossa. Yritin olla katsomatta ja kiinnittämättä huomiota. Menin myös talon toisella olevasta ovesta sisään, jotta en häiritsisi heitä. Ilmeisesti oma ohi menemiseni ja hieman myöhemmin jostain kuulunut särkyvän lasin ääni häiritsivät niin paljon, että kyseinen nainen tuli sisään mennessäni vastaan rappukäytävässä närkästyneen oloisena, mutta ei kuitenkaan sanonut mitään.

Kaunis hetki ja täytyy myöntää, että tilanne sai itselläni hieman keulimaan. Olisin suonut tuon hetken jatkuvan ja ajatukseni oli, että asuntooni päästyäni olisin hiljaa avannut parvekelasin ja seuraillut heitä. Ei olisi myöskään haitannut se, jos olisivat menneet hieman pidemmällekin.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi