Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä hämähäkki on?? (kuva)

Vierailija
29.10.2013 |

Aamulla oli kiva yllätys suihkuverhossa tälläselle hämähäkkifobiasta kärsivälle.. Ja tuo oli oikeasti ISO, noin puolen kämmenen kokoinen. Kuva ei ehkä tee oikeutta kun en uskaltanut mennä ovea lähemmäksi kuvaamaan..

http://aijaa.com/7kAPh6

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myrkkyä suosittelette hämähäkeille? Siis minulle, joka haluan hämähäkit pois kotoani? yst.tied. ohis

Vierailija
22/26 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:05"]

Näyttää samanlaiselta kuin mun mun kämpässä toisinaan on. Sanoisin että sellaiset 4-5 cm pitkiä jalkoineen, ja juoksevat muuten aivan helvetin lujaa, kun joskus tuntuu ettei ehdi katseella seurata.

[/quote]

Ja lisään että näyttävät ihan mustilta kyllä, ja jalat huomattavan paksut ja karvaisen näköiset. Joskus on jäänyt lavuaariin myös jumiin tuollaisia. Ei varmaankaan mikään uusi tulokas, muistan näitä olleen vuosikymmeniä täällä pohjoisempanakin.

Kiva kun on rossipohjainen hirsimörskä, täällä on monenlaista ötökkää ja hiirtä välillä kaverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:05"]

Näyttää samanlaiselta kuin mun mun kämpässä toisinaan on. Sanoisin että sellaiset 4-5 cm pitkiä jalkoineen, ja juoksevat muuten aivan helvetin lujaa, kun joskus tuntuu ettei ehdi katseella seurata.

[/quote]

Ja lisään että näyttävät ihan mustilta kyllä, ja jalat huomattavan paksut ja karvaisen näköiset. Joskus on jäänyt lavuaariin myös jumiin tuollaisia. Ei varmaankaan mikään uusi tulokas, muistan näitä olleen vuosikymmeniä täällä pohjoisempanakin.

Kiva kun on rossipohjainen hirsimörskä, täällä on monenlaista ötökkää ja hiirtä välillä kaverina.

[/quote]

No ihan samoja sit! Meilläkin ovat mustia, ihan älyttömän nopeita, olin saada slaagin kun muutettiin tähän taloon (myös rossipohja!), mutta nyt vähän tottunut jo. Joku kysyi myrkkyä niin semmoinen suihke kuin Bio Kill on ihan älyttömän hyvä, saa ruiskustettua kauempaakin ja on todella tehokas.

Vierailija
24/26 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä oli hometalossa ihan älyttömästi hämiksiä!

Vierailija
25/26 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämyt, varsinkin lukit, tykkää kosteesta.

Mustakorkkinen Raid on tehokas.

Vierailija
26/26 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaapa huvikseen viherhämähäkki....hrrrrrr....kammottava elukka. Ruma kuin perkele ja nopeakin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä