Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spotify ilmainen palvelu? Auttakaa minua idioottia!

Vierailija
28.10.2013 |

Olen täysi tumpelo näissä tietoteknisissä asioissa.

Nyt mietin, mistä voisi ladata musiikkia ilmaiseksi vai onko se nykypäivänä täysin kiellettyä?

Onko Spotify ilmainen palvelu vai maksaako musiikin lataaminen sieltä? 

Mistä te ylipäätään lataatte musiikkia nykyisin: mistä voi kätevästi hankkia (uusia) levyjä ja kappaleita? Vai maksaako kaikki youtuben videoita lukuunottamatta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa.

Minulla on ilmainen Spotify, josta poimin kivoja (yleensä vanhoja tuttuja) biisejä ja äänitän ne koneellani olevan Creativen recorderin avulla mp3:ksi, ja sitten vain kuuntelen niitä loputtomasti koneella ja siirrän mp3-soittimeen, jossa myös kuuntelen niitä loputtomasti.  :D En parempaa systeemiä tiedä. :)

Vierailija
22/32 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:25"]

Spotify on suoratoistoa. Muutaman tunnin saa kuunnella kuukaudessa ilmaiseksi. Muuten maksaa sen vitosen kk:ssa.

[/quote]

Tai kympin jos haluat ohjelman toimivan tabletilla ja puhissa. Paras 10e mitä voi kuukaudessa käyttää.

[/quote]

Vaatii maksutavakseen luottokortin. Kaikilla ei sitä ole.

[/quote]

Toimii myös ihan visa electron :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 21:02"]

Spotify on suoratoistoa. Muutaman tunnin saa kuunnella kuukaudessa ilmaiseksi. Muuten maksaa sen vitosen kk:ssa.

[/quote]

Tai kympin jos haluat ohjelman toimivan tabletilla ja puhissa. Paras 10e mitä voi kuukaudessa käyttää.

[/quote]

Vaatii maksutavakseen luottokortin. Kaikilla ei sitä ole.

[/quote]

Toimii myös ihan visa electron :) 

[/quote]

elämässä muuttuu moni muukin asia melko hankalaksi ilman luottokorttia.

Vierailija
24/32 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut luottokorttia eikä tule koskaan olemaan, eikä mitään erityisiä hankaluuksia ole ollut.

Vierailija
25/32 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 01:45"]Minulla ei ole koskaan ollut luottokorttia eikä tule koskaan olemaan, eikä mitään erityisiä hankaluuksia ole ollut.[/quote]

Et taida ihan hirveästi ostella netistä mitään, tavaraa tai palveluita? Myöskin matkustaessa olen kokenut tuon kovinkin tarpeelliseksi. Auton tai hotellin saaminen ilman luottokorttia voi olla joskus kovinkin hankalaa.

Vierailija
26/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo spotify nykyään ilmainen? kun ei ole voitu maksaa spotifya se toimii silti, tilillä kun ei ole ollut rahaa kuukauteen?

Vierailija
27/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanese hospitality kirjoitti:

onko tuo spotify nykyään ilmainen? kun ei ole voitu maksaa spotifya se toimii silti, tilillä kun ei ole ollut rahaa kuukauteen?

Kyllä se mainoksilla höystetty ilmais versio on edelleen olemassa. Vähän tuntuu kyllä artistien puolesta kurjalta, kun on menny tämmöseks tää musa homma. oli se hienoa aikaa kun piti sentään ihan ostaa se cd minkä halusi niin jäi esittäjällekkin varmaan jotain käteen musastaan :/

Vierailija
28/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii maksutavakseen luottokortin. Kaikilla ei sitä ole..

Ei vaadi. Perus visa electron riittää.

Vierailija
29/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö Spotifyn ilmaisversiolla itse kokoamaan haluamansa soittolistan, niin kuin iTunesilla?Haluaisin kuunnella musaa kännykästä myös ilman nettiä, toimiiko Spotify siis myös ilman nettiyhteyttä?

Jos on premium eli maksullinen versio, biisejä voi ladata ja kuunnella ilman nettiäkin.

Vierailija
30/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin vingutaan, että pitäis olla luottokortti jotta voi maksaa Spotifyn ja seuraavaksi hehkutetaan, että ilman luottokorttiakin pärjää elämässä helvetin hyvin. Siis mitä?

Spotifyhyn ei tartte luottokorttia. Riittää perus visa electron.

Vierailija
31/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko annettu salasana vaihdettava?

No mielellään tietenkin.

Vierailija
32/32 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten spotifystä pääsee eroon. Sitä ei kerrota missään.