Ovatko nämä sarjikset mielestäsi hauskoja?
Kommentit (170)
Mun mielestä sarjikset oli kivasti piirretty ja väritetty, mutta en oikein ymmärtänyt vitsejä.
Olipas kivoja ja taidokkaasti piirrettyjä! Olen itsekin aloitteleva bloggaaja ja vitsit todellakin kolahti! Olen printtaillut noita seinälle laitettavaksi ja työkaverit on tykänneet.
Harmittaa välillä kateelliset AV-mammat: miksi pitää aina dissata ja spekuloida? Olisin itse tosi tyytyväinen jos olisin menestynyt bloggaaja ja vielä taiteellisesti lahjakas a vielä huumorintajuinenkin.
Tosi söpöjä sarjiksia, kannattaisi tehdä noi kirjaksi. Totta on kyllä ettei ehkä kaikille taviksille aukea, mutta AV-palsta ei taidakaa olla ihan muotibloggaajan vakipalsta?
Ihania. Mee likey!
Osasimpa itekin piirustaa yhtä hienosti. Olen ihan samaa mieltä kuin edellinen, kannattaitehdä sarjiskirja. Kun miettii esim. kuin menestynyt se kiroileva-siili on niin noistahan voisi tehdä ihan työurankin.
On hauskoja juttuja noissa Perjantai-Pirkoissa odotan niitä aina joka viikkoa. Piristää kivasti loppuviikosta.
Hauskaa läppää noissa Pirkko-sarjiksissa! Ha hah!
mä tykkään, harmi että ilmestyy vaan kerran viikossa. noi vois sopii vaikka Metro-lehteen
Ostaisin kyllä noi kirjana jos vaan ilmestyis
Aloittaja luuli että voi aloittaaa kauheen dissausmyrskyn mut kaikki vaan kehuu. In you face, sister!
Hyvää läpändeerosta noissa. Av-mammat on niiiiin katelisia kun joku osaa piirtää. Tooooosi lapsellista, tädit!
Perjantai-Pirkko-kirja olis kyllä varma hitti :)
Huoh! Osaspa itsekkin piirtää noin hyvin :)
Hyvin piirretty, mutta ne eivät ole sarjakuvia vaan pelkkiä yksittäisiä piirroksia. Vitsit eivät naurattaneet.
On hauskoja. Mua naurattaa! Tykkään myös siitä että ovat värikkäitä, ei musta-valkosia kuten sarjikset yleensä. Loistava huumorintaju tekijällä, tuo hahmo on muuten ihan sen ittensä näköinen.
Ovat mielestäni hauskoja, heh heh ;)
Mä en ymmärrä miks refa ei tuo pirkkoa enemmänkin esille. Toi on ehdottomasti niitten "persoonallisin" juttu mitä koko portaalista ees löytyy.
Hahaa miten multa on menny tämmönen sarjis kokonaan ohi vaikka blogeja luenkin. Tosi hauska!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 09:51"]
Ovelaa klikkauksien kalastelua: ensin itsetehty aloitus, puolustavia vastauksia aloitukseen, aloituksen kommentointi omassa blogissa ja kappas taas lisää klikkauksia. No, nettijulkisuushan on bloggaajien (osa-aika) työ ja harrastus, näinhän sen kuuluukin mennä.
[/quote]
Ja näin ajattelee peruspositiivinen ja aina ystävällinen av-mamma.
[/quote]
Julkisuus on bloggaajien työ. Ei ole mitään pahaa siinä että tiedostaa asian.