Onko Hunks Jani Kokki ihan seonnut? (syöpähoidot)
Uusimmassa Seiskassa kertoo taistelustaan aggressiivista peräsuolisyöpää vastaan. Oireili ensin puoli vuotta voimakkailla vatsakivuilla ja nyt hänellä on iso syöpäkasvain peräsuolessa.
Lääkärit ovat ehdottaneet PIKAISTA leikkausta parin viikon sisällä, mutta Jani suostui käymään vain kemoterapiassa. Ei halua edes sytostaatteja kehoonsa, eikä halua leikkaukseen koska pelkää avannetta.
Jani taistelee aggressiivista syöpää vastaan ruokavaliolla. Ihmettelee kun 10 viikossa syöpäkasvain on pienetynyt vain kolmasosan alkuperäisestään. Kemoterapialla voi kuulema olla jotain vaikutusta asiaan, mutta kehon pitäminen emäksisenä on parempi keino.
Mikseihän mene lääkäreiden ja lähipiirin kehotuksesta siihen leikkaukseen?
Ps. Seiskan kuvissa näyttää todella laihtuneelta ja suoraan sanottuna sairaalta.
Kommentit (435)
Joo, eipä sittenkään säästetty sitä 100000 euroa kuten moni arveli...
Huhhuh, aikamoista pelleilyä. Toivottavasti saivat kaiken pois silti, ei tyhmimmällekään sentään kuolemanrangaistusta toivoisi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 17:31"]
Miksi sitä ei voi hoitaa ilman avannet
[/quote]
Levinneisyydestä riippuen voidaan joutua poistamaan peräsuolen lisäksi myös peräaukko (ompelemaan kiinni). Silloin uloste voi tulla ulos vaan avanteen kautta.
Jos jouduttaisiin poistamaan pelkkää peräsuolta, niin väliaikainen avanne paksusuoleen voitaisiin joutua tekemään suolen "sauman" paranemisen vuoksi.
Pitäis tietää enemmän, niin osaisin kertoa enemmän!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:16"]
Harmi että kaikki täällä näyttää luottavan lääkäreihin ja lääketieteeseen niin paljon. Olen nyt 22v ja itse aloitin 7v sitten homeopaattiset hoitomenetelmät, kun lääkärit eivät voineet auttaa minua atooppisen ihoni kanssa (joka ollut täysin poissa jo yli 5v) ja rintakipujeni kanssa (kävin magneettikuvauksissa ja verikokeissa eikä löytynyt mitään, ja lääkärit antoivat vain lisää unilääkkeitä - kävin osteopaatilla 3-4 kertaa ja yli 4kk kestäneet kiput loppui). Nyt kun ollut angiinaa tai virtsaputkentulehdusta niin saanut kaikki tehokkaasti hoidettua opsteopatialla ja homeopaattisilla. MIKSI LUOTATTE LÄÄKÄREIHIN NIIN PALJON!? Lääketiede on business, ei ne välitä teistä ihmisistä kunhan saavat rahaa.
[/quote]
Voi kulta pieni. Se homeopaattinen lääke on pelkkää vettä. En tiedä mikä ihottumasi paransi, mutta homeopatiaan se ei liittynyt mitenkään.
Mistä tiedät että sulla on ollut angiina tai virtsatietulehdus, jos et ole käynyt lääkärillä antamassa näytettä? Minä olin joskus aivan varma, että minulla on virtsatietulehdus, mutta bakteereja ei virtsasta löytynyt ja vaiva parani itsestään ilman homeopatiaakin. Se, että sinun kuvitellut vaivasi paranevat homeopatialla ei todista että homeopatia toimii, vaan pitemminkin vihjaa siihen, että sulla on päässä vikaa. :(
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:20"]
Ihmisillä on kummallinen jumalusko lääkärikuntaan. Pidetään jotenkin melkein elämää suurempana saavutuksena että joku on valmistunut lääkiksestä. Itselläni ei sellaista sokeaa luottoa ole muihin kuin itseeni.
[/quote]
En kyllä luottaisi sokeasti edes itseeni. Kyllä minäkin virheitä teen.
Minusta ihminen ei ole jumala vain siksi, että on valmistunut lääkiksestä. Saan silti mieluummin hoitoa lääkäriltä kuin ihmisiltä, jotka luottavat sokeasti itseensä vaikkeivät oikeasti tiedä mitään. Esimerkiksi homeopatiauskovaiset eivät tunnu omaavan mitään itsekritiikkiä.
Kun minulla oli vakava sairaus, otin itse asioista selvää, jotta ymmärsin mitä lääkärit minulle sanovat ja pystyin arvioimaan, ovatko heidän ehdotuksensa järkeviä vai onko niistä enemmän haittaa kuin hyötyä. Täyttä järkeä puhuivat ja minä paranin. Hoidot eivät tulleet maksamaan minulle montaakaan sataa, vaikka olin leikkauksessa, sädehoidossa, lukemattomissa verikokeissa, kuvauksissa ja monta yötä sairaalassa. Henkeni pelastamiselle tuli hintaa yhteensä noin 700 euroa. Halvalla meni. Mitähän homeopaatit, energiahoitajat ja muut huijarit olisivat veloittaneet turhan toivon antamisesta? Jännä että nekään eivät anna palvelujaan ilmaiseksi, vaikka ovatkin vain ja ainoastaan kiinnostuneet muiden ihmisten auttamisesta....
Mikäs tilanne? Tietääkö kukaan?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:16"]
Harmi että kaikki täällä näyttää luottavan lääkäreihin ja lääketieteeseen niin paljon. Olen nyt 22v ja itse aloitin 7v sitten homeopaattiset hoitomenetelmät, kun lääkärit eivät voineet auttaa minua atooppisen ihoni kanssa (joka ollut täysin poissa jo yli 5v) ja rintakipujeni kanssa (kävin magneettikuvauksissa ja verikokeissa eikä löytynyt mitään, ja lääkärit antoivat vain lisää unilääkkeitä - kävin osteopaatilla 3-4 kertaa ja yli 4kk kestäneet kiput loppui). Nyt kun ollut angiinaa tai virtsaputkentulehdusta niin saanut kaikki tehokkaasti hoidettua opsteopatialla ja homeopaattisilla. MIKSI LUOTATTE LÄÄKÄREIHIN NIIN PALJON!? Lääketiede on business, ei ne välitä teistä ihmisistä kunhan saavat rahaa.
[/quote]
Anteeksi, mutta voisitko kertoa (tai kuka vaan homeopatiaan hurahtanut) että kuinka paljon homeopaatilla käynti maksaa/kerta? Entä homeopaattiset "lääkkeet"? Mikä mahtaa olla maailmanlaajuisesti homeopaattisten valmisteiden kassavirta? Tai luontaistuotteiden?
Ettei vaan olisi se business sielläkin isossa asemassa, lääkeyhtiöitä sentään valvotaan ja säädellään, toisin kuin homeopatiaa ja luontaistuotteita :D
[/quote]
Oletko nyt ihan varma että haluat puolustella lääketeollisuutta?
siinä linkki tamiflu rokotteen maailman suurimmasta laillisesta miljardien huijauksesta, muistatte kai tamifly-hysterian. Rokote auttaa ihmisiä kestämään puoli päivää kauemmin kuin rokottamaton ihminen. Onko järkeä otta näin tehotonta rokotetta ja maksaa turhasta kun lääketeollisuus kusettaa minkä kerkiä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:23"]
Tuo iltiksessä olevan jutun kommenteissa kirjoittaa eräs nainen joka asuu lähellä tätä klinikkaa ja kertoo että on ihan yleisesti tiedossa että se on täyttä huijausta, omistajat ovat jotain miljonäärejä eikä heillä tietenkään ole mitään alan koulutusta.
Siis ihanaltahan tuollainen luomu/joogaretriitti luonnon keskellä kuulostaa ja varmaan tekee hyvää mutta kammottavaa että sitä markkinoidaan syövän parantamisena ja joku vielä uskoo siihen :/
[/quote] kertoiko omalla nimellä vai nimimerkillä nämä "paljastukset"
[/quote]
Siellä on kommentointi Facebookiin kirjautuneena.
Onko tietoa miten miehellä menee?
Ei ole enää julkisuudessa. En tiedä onko se hyvä vai huono merkki...
no hittoako sen on väliä ettei Jani mene lääkäriin kuulemaan mahdollista kuolemantuomiotaan, hyvä vain jos osaa nauttia täysillä elämästään niin kauan kuin sitä kestää.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:09"]
no hittoako sen on väliä ettei Jani mene lääkäriin kuulemaan mahdollista kuolemantuomiotaan, hyvä vain jos osaa nauttia täysillä elämästään niin kauan kuin sitä kestää.
[/quote]
on vaan suhteellisen tyly tapa tappaa itsensä. tuohan on siis itsemurha.
kivulias sellainen. saas nähdä tuleeko "loppusuoralla" tekstiä siitä kuinka lääketiede hylkäsi.
Kylähän se tilanne pahenee ihan siihen asti, että syöpä tappaa Janin. Mutta ihan on oma valintansa, mua ei ainakaan säälitä yhtään. Meillä on syöpätapauksissa loistava terveydenhoito, kaikki mahdollinen apu annetaan ja lääkärit haluvat tappaa syövän ja pelastaa elämän, ja tämä yksi hullu haukkuu lääkäreitä ja kieltäytyy hoidoista, koska tietää itse paremmin. Varmaan tosi vaikeaa on hoitohenkilökunnan asioida hänen kanssaan. Miksi ihmeessä Jani käy edes magneettikuvauksissa? Luulisi, että kun leikkaus, hoidot ja lääkärit on niin paskoja ja turhia, niin ei hän mitään kuvauksiakaan tarvitse? Kummallista, että yksi lääketieteen alue kelpaa, mutta toinen ei. Jani voisi hoitaa peräsuolen kuvauksetkin itse vaikka kännykällä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 09:33"]
eikö sitä poistettua suolenpätkää voida myöhemmin rakentaa jostain uudelleen?
vai pitääkö sen pussin kanssa kulkea lopun ikää?
meillä on sukulaispoika joka synty ilman persereikää ja sille rakennettiin peräreikä ja jotain suolen pätkiä jostain,nyt on ihan normaali pikku poika,ainut mikä on että kakkiminen pitää hoitaa niin että ottaa joka iltapäivä tiettyyn aikaan lääkettä ja sen jälkeen tulee kakka,mutta mitä se haittaa?
[/quote]
Kokilla syöpä on peräsuolessa eli ilmeisen alhaalla joten avanne kai tulisi olemaan loppuiän. Riippuu ihan kohdasta saavatko yhdisteltyä suolta uudestaan.
Mitä se Jani sitten syö? Laittakaa joku tähän se syöpäruokavalio?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 09:33"]
eikö sitä poistettua suolenpätkää voida myöhemmin rakentaa jostain uudelleen?
vai pitääkö sen pussin kanssa kulkea lopun ikää?
meillä on sukulaispoika joka synty ilman persereikää ja sille rakennettiin peräreikä ja jotain suolen pätkiä jostain,nyt on ihan normaali pikku poika,ainut mikä on että kakkiminen pitää hoitaa niin että ottaa joka iltapäivä tiettyyn aikaan lääkettä ja sen jälkeen tulee kakka,mutta mitä se haittaa?
[/quote]
J-pusseja ym tehdään esim tulehduksellisissa suolistosairauksissa.Syövän ollessa kyseessä joudutaan poistamaan suolta reilummin, imusolmukkeita ym kudoksia.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 08:38"]
Huonolta näyttää:/
http://www.como.fi/uutiset/nuorella-suomalaisjulkkiksella-syopa-rahankerays/
[/quote]
Hippocrates-instituuttiin matkaamiseen tarvii 25 000e. Aika karulta kuulostaa. Voivoi.
Saakohan sille enää muuta tehtyä kuin kairattua röörin kakalle? Kasvaimia täytyy olla kaikkialla.