Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Hunks Jani Kokki ihan seonnut? (syöpähoidot)

Vierailija
28.10.2013 |

Uusimmassa Seiskassa kertoo taistelustaan aggressiivista peräsuolisyöpää vastaan. Oireili ensin puoli vuotta voimakkailla vatsakivuilla ja nyt hänellä on iso syöpäkasvain peräsuolessa. 

Lääkärit ovat ehdottaneet PIKAISTA leikkausta parin viikon sisällä, mutta Jani suostui käymään vain kemoterapiassa. Ei halua edes sytostaatteja kehoonsa, eikä halua leikkaukseen koska pelkää avannetta. 

Jani taistelee aggressiivista syöpää vastaan ruokavaliolla. Ihmettelee kun 10 viikossa syöpäkasvain on pienetynyt vain kolmasosan alkuperäisestään. Kemoterapialla voi kuulema olla jotain vaikutusta asiaan, mutta kehon pitäminen emäksisenä on parempi keino. 

Mikseihän mene lääkäreiden ja lähipiirin kehotuksesta siihen leikkaukseen?

Ps. Seiskan kuvissa näyttää todella laihtuneelta ja suoraan sanottuna sairaalta.

Kommentit (435)

Vierailija
361/435 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio hoitaa, onnkesi ei ole jälkeläisiä.

Vierailija
362/435 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tutkimustulokseen Kokki perustaa diagnoosinsa, että on terve? Siitä, että paska kulkee ilman verta tai kipuja, ei voi päätellä mitään.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 18:39"]

−Jos paranemisprosessi jatkuu samaan tahtiin, niin koko homma on selätetty keväällä. Ajatuksena on toimia ”koekaniinina” ja auttaa myöhemmin muitakin. Olen täysin terve, eikä minulla ole ollut mitään oireita sen jälkeen, kun muutin ruokavaliotani, Jani hehkuttaa.

----------

Toivotaan kai jokainen , että tuo auttaa. Tämä panee ihmisiä ainakin ajattelemaan, että syö suolistoystävällistä ravintoa?? 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/435 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että Kokki kieltää koko asian alitajuisesti. Ja ehkä se avannepussikin lakkaa jossain vaiheessa pelottamasta, kuin tajuaa, että parempi elossa avanteen kanssa kuin kuolleena. Vähän säälittää.

Vierailija
364/435 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä toivoisin että nuo homeopatiauskovaiset perustaisivat oman pikku yhteisönsä, jonka jäsenet eivät käyttäisi muuta kuin homeopatiaa sairauksiensa hoitoon. Luonnonvalinta pääsisi toteutumaan ja tästäkin ongelmasta päästäisiin.

Vierailija
365/435 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet kun facessa kiertää linkki raumalaisesta Jennasta jolle lääkäri diagnosoi hyvälaatuisen rintasyövän ja teki hoitovirheen. Nyt jennalla elinaika enää kuukausissa ja todella huonossa kunnossa. Vedottiin vaan, et kyseessä maitorauhanen...noidannuoli jne.

itse en.luota lääkäreihin enää sinisilmäisesti.. yksi yliarvostetuimmista ammateista. Jopa perussairauksia ei moni lääkäri osaa diagnosoida.

Suomessa tehdään tuhansia hoitovirheitä ja todella monet kuolevat niihin.

Lääkärit ja lääkeyhtiöt tekevät pelkkää businesta

Vierailija
366/435 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:05"]Oletteko nähneet kun facessa kiertää linkki raumalaisesta Jennasta jolle lääkäri diagnosoi hyvälaatuisen rintasyövän ja teki hoitovirheen. Nyt jennalla elinaika enää kuukausissa ja todella huonossa kunnossa. Vedottiin vaan, et kyseessä maitorauhanen...noidannuoli jne.

itse en.luota lääkäreihin enää sinisilmäisesti.. yksi yliarvostetuimmista ammateista. Jopa perussairauksia ei moni lääkäri osaa diagnosoida.

Suomessa tehdään tuhansia hoitovirheitä ja todella monet kuolevat niihin.

Lääkärit ja lääkeyhtiöt tekevät pelkkää businesta

[/quote]

Mutta silti isommalle määrälle tehdään oikea diagnoosi ja hoidetaan onnistuneesti.

Vierailija
367/435 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:16"]

Harmi että kaikki täällä näyttää luottavan lääkäreihin ja lääketieteeseen niin paljon. Olen nyt 22v ja itse aloitin 7v sitten homeopaattiset hoitomenetelmät, kun lääkärit eivät voineet auttaa minua atooppisen ihoni kanssa (joka ollut täysin poissa jo yli 5v) ja rintakipujeni kanssa (kävin magneettikuvauksissa ja verikokeissa eikä löytynyt mitään, ja lääkärit antoivat vain lisää unilääkkeitä - kävin osteopaatilla 3-4 kertaa ja yli 4kk kestäneet kiput loppui). Nyt kun ollut angiinaa tai virtsaputkentulehdusta niin saanut kaikki tehokkaasti hoidettua opsteopatialla ja homeopaattisilla. MIKSI LUOTATTE LÄÄKÄREIHIN NIIN PALJON!? Lääketiede on business, ei ne välitä teistä ihmisistä kunhan saavat rahaa.

[/quote]

Ravistellun taikaveden voima on ihmeellinen. Ja muuten, ei ne homeopaatit taida sitä hommaa ihan ilmaiseksi tehdä. Aika kalliilla myyvät sitä vettä. Mutta onhan se ravistelu tietysti aika raskasta, kun pitää niitä taikavoimia siihen samalla siirtää. Ja eihän se toki businesta ole, eihän?  :)

Vierailija
368/435 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme jeesustelua, kai aikuinen ihminen saa olla menemättä hoitoihin

Vierailija
369/435 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvänlaatuinen rintasyöpä? Kaikki syövät ovat pahanlaatuisia. Kasvain voi olla joko hyvän- tai pahanlaatuinen eli syöpä.

Vierailija
370/435 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ei rokote siis

Vierailija
371/435 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo iltiksessä olevan jutun kommenteissa kirjoittaa eräs nainen joka asuu lähellä tätä klinikkaa ja kertoo että on ihan yleisesti tiedossa että se on täyttä huijausta, omistajat ovat jotain miljonäärejä eikä heillä tietenkään ole mitään alan koulutusta.

Siis ihanaltahan tuollainen luomu/joogaretriitti luonnon keskellä kuulostaa ja varmaan tekee hyvää mutta kammottavaa että sitä markkinoidaan syövän parantamisena ja joku vielä uskoo siihen :/

Vierailija
372/435 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lusikalla jaettu, ei voi kauhalla vaatia, järkeä nimittäin. Syöpä on vakava sairaus, ja siihen voi kuolla, vaikka saisi hyvää hoitoa, mutta ilman hoitoa siihen kuolee varmasti tai hyvin harvoin jostain selittämättömästä syystä ei. Toisaalta kaikki kuolevat joskus, ja jos viime aikansa haluaa viettää vaaleanpunaisessa hötössä, keitä me olemme sitä keneltäkään kieltämään.

Vierailija
373/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko suoli enää pelkkää arpikudosta.. luki tekstissä.. liha ei sula enää ollenkaan, ihan kauheaa.

Vierailija
374/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:36"]

Koko suoli enää pelkkää arpikudosta.. luki tekstissä.. liha ei sula enää ollenkaan, ihan kauheaa.

[/quote]

Missä tekstissä..? 

Vierailija
375/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014080618546923_vi.shtml

Hunks-tanssijana tunnetuksi tullut Jani Kokilla todettiin reilu vuosi sitten pahalaatuinen suolistosyöpä. Lääkärit ehdottivat leikkausta, mutta Kokki valitsi elämäntaparemontin. Noin kuukausi sitten hän palasi Visin saarelta Kroatiasta, missä omistautui huolehtimaan itsestään.

Nyt Kokin vointi on erittäin hyvä. Hän urheilee jopa kolme kertaa päivässä.

- Olen palannut takaisin treeniarkeen. Harrastan kamppailulajeja, käyn salilla ja lenkkeilen. On itselle hyvä merkki, kun urheilee heti aamusta tyhjällä vatsalla, sitten aamupäivällä ja sitten iltapäivällä. Jos en jaksaisi tätä suoritusta, voisin olla huolestuneempi.

Ei kuville

Miehen vointi on kehittynyt niin hyväksi, että hän ei ole halunnut käydä magneettikuvissa, joissa suolistosyövän tilanteesta saataisiin lääketieteellinen totuus.

- Minulla on kontrolliaika varattu lokakuun loppuun. Jos ajatus tuntuu silloin hyvältä, menen kuviin, tai sitten en mene. Minulla ei ole kiirettä.

Viime vuoden loppupuolella Kokki ravasi magneettikuvissa 4-8 viikon välein. Hän menetti yöunet ja stressasi jo etukäteen, miltä tulokset näyttävät. Lääkärit suosittelivat leikkausta ja avannetta. Viimeisimmässä magneettikuvassa viime vuoden loppupuolella todettiin, että suolistossa ei ole jäljellä enää paljon muuta kuin arpikudosta.

- Sen jälkeen en ole käynytkään missään virallisissa magneettitutkimuksissa, koska en ole kokenut sitä aiheelliseksi. Kuuntelen omaa oloani. Jos tuntuu hyvältä ja kaikki pelaa, niin luotan siihen, että asiat ovat hyvin.

Pois keskustasta

Kokki viettää stressitöntä elämää isänsä luona kotikaupungissaan Haminassa jo kolmatta viikkoa.

- Olin ehtinyt olla muutaman viikon Helsingissä Kroatiasta paluun jälkeen, kun aloittelin työntekoa. Paluu kaupunkirytmiin ja -elämään tuntui hirmuisen haastavalta. Tämä rauha sopii minulle todella hyvin.

Nyt Kokki käy Helsingissä hoitamassa työasioita, mutta aikoo muuten olla Haminassa, kunnes löytää uuden kodin. Vuokra-asunto Kampissa tuntuu liian rauhattomalta ja levottomalta.

- Haluan pois ydinkeskustasta ja uuden, rauhallisen asunnon läheltä luontoa.

Maaliskuusta asti Kokki on toipunut stressistä, johon ajoi itsensä viime vuoden lopussa ja tämän vuoden alussa. Hän saattoi mennä sädehoidosta suoraan treenaamaan.

- Vasta nyt jälkeenpäin tajuan, kuinka koville laitoin elimistöni.

Uusi yritys

Ennen sairastumistaan Kokki söi paljon lihaa ja maitotuotteita sekä tankkasi proteiineja. Painoa oli peräti 15 kiloa nykyistä enemmän. Hiljattain Kokki yritti muuttaa kasvis- ja raakaruoasta koostuvaa ruokavaliotaan, koska olisi halunnut jälleen lisää massaa.

- Aloin syödä lihaa, kalkkunaa, kanaa ja munia, mutta elimistöni alkoi heti regoida huonolla tavalla. Sain esimerkiksi vatsakramppeja. Ehkä elimistöni ei vielä ole tarkoitus saada lihapitoista ruokaa.

- Olin miettinyt, miten voisin kehittää omaa personal trainer -valmennustani, jota olen tehnyt vuodesta 2005. En halua enää antaa pelkkää ruokaohjelmaa, että noudata tätä.Tällä hetkellä Kokki työskentelee uuden, syksyllä starttaavan projektin parissa. Hän suunnittelee kahden yhtiökumppaninssa kanssa hyvinvointivalmennusohjelmaa, jossa perehdytään kokonaisvaltaisesti muun muassa ruokavalioon. Ensin yritys toimii online-valmennuksena, myöhemmin on tarkoitus laajentaa yksilövalmennukseen.

Vierailija
376/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan janin kohdalla jo liian myöhäistä mennä leikkaukseen ja muihin syöpähoitoihin? Todella surullista ettei ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta :(

Vierailija
377/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( pahalta kuulostaa..

Vierailija
378/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kysymys, kun itsepintaisesti haluaa työkseen auttaa muita ja jättää huomaamatta että itse tarvitsisi sitä apua?

Vierailija
379/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
380/435 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse käyttää Janin Personal Trainer-palveluja, kun tiedät suhtautumisensa vakavaan sairauteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme