Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kampaajalla, halusi ottaa kuvia hiuksista työn jälkeen

Vierailija
10.09.2020 |

Tuli vähän typerä olo. Minkä takia mun täyden hinnan maksaneet hiukset saisi käyttää ilmaisena kuvamateriaalina portfolioon tai nettisivuille? Kampaaja otti siis monesta eri kulmasta kuvat ja vielä lopuksi lyhyen videon (!) missä heilutan hiuksiani. Ei olisi pitänyt suostua moiseen pelleilyyn, pitäisi varmaan soittaa sinne ja sanoa että poistaa ne kuvat. Jos olisin ollut hiusmallina, niin sitten ymmärtäisin, mutta tosiaan maksoin ne ihan itseäni varten.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko kovasti voimille heiluttaa hiuksia?

Vierailija
2/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi halunnut hiusmallin, olisi hankkinut mallin, maksanut hänelle tuotteina korvauksen kuten tapana on, ja tehnyt hänelle kampauksen. Ja malleiltahan ei veloiteta. Mutta heistä otetaan usein kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kuvista voi myös kieltäytyä.

Itselleni kuvat oli ihan ok, olihan se kiva, kun kampaajastakin oli hyvä työn jälki ja halusi kuvan.

Vierailija
4/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs suostuit.

Vierailija
5/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin normi hiustenleikkuussa hiusopistossa keväällä. 1. Vuoden opiskelija leikkasi. Kesti n. 2h, maksoi vitosen ja otti vielä kuvat portfolioon leikkuun jälkeen. Kertoi että pitää saada tietty määrä kuvia omista töistä lukukaudessa. Oli ihan perus miesten hiusten leikkuu ilman kommervenkkejä. Kertoivat että täällä ei paljon miehiä käy. Tunsin ihan tekeväni palveluksen hänelle. Jäi oikein mukava olo.

Vierailija
6/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän tee nyt turhan isoa ongelmaa asiasta. Vai sitäkö haet, että hänen olisi pitänyt maksaa Sinulle. Ei ehkä.

Vierailija
7/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti!!!! Urpo!!!!!

Vierailija
8/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentäs mikä surku!

Vierailija
9/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on tullut ennenkin. Taka-aasikko olisi halunnut miesasiakasta kuvan jota kuolata Radio Helsingin musiikkitoiveen kannssa sängyllä.

se on muuten rikos.

Vierailija
10/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytit varmaan kivalta ja leikkaus oli onnistunut, jos se halusi kuvia pieneksi mainokseksi.

Vierailija
11/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, omasta mielestä vaan vähän tympeää ottaa 10 erilaista kuvaa, joissa ohjaa asiakasta eri kulmiin ja heiluttamaan käsiä hiusten alla tietyllä lailla ja sen jälkeen laskuttaa pokkana täysi hinta. Odotin et joku yks kuva takaa tyyliin ja olis kiittänyt kauniisti, mutta edes kiitosta en saanut. Ens kerralla kyllä kieltäydyn

Ap

Vierailija
12/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen voi ehdottaa kyllä, mutta mikään päivänselvyys kuviin myöntyminen ei ole.

Vierailija
13/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, omasta mielestä vaan vähän tympeää ottaa 10 erilaista kuvaa, joissa ohjaa asiakasta eri kulmiin ja heiluttamaan käsiä hiusten alla tietyllä lailla ja sen jälkeen laskuttaa pokkana täysi hinta. Odotin et joku yks kuva takaa tyyliin ja olis kiittänyt kauniisti, mutta edes kiitosta en saanut. Ens kerralla kyllä kieltäydyn

Ap

Olen samaa mieltä.

Kyse on sinun ajastasi kampauksenteon jälkeen.

Vierailija
14/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän tee nyt turhan isoa ongelmaa asiasta. Vai sitäkö haet, että hänen olisi pitänyt maksaa Sinulle. Ei ehkä.

Minä maksoin hänelle työstä, joten en koe hänen olleen siinä asemassa, missä pyydetään ilmaisia palveluksia. Voisihan se olla vaikka "saat kaupan päälle tämän minituotteen, jos jaksat vielä antaa ottaa kuvat noista". Niillä kumminkin on noita tuotteita, jotka on halpaan hintaan ostettu sisään ja ne hiukset oli maksanut monta sataa, niin että tuollainen pieni ele ois aika pieni % siitä ja paljon parempaa mainosta. Mutta ei siinä mitään joo, mitäs suostuin. Ap

Vierailija
15/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran: Suu pitää osata avata eikä märistä jälkikäteen. Ainakaan vauvapalstalla. Kas kun et soittanut iltapäivälehteen.

Vierailija
16/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran: Suu pitää osata avata eikä märistä jälkikäteen. Ainakaan vauvapalstalla. Kas kun et soittanut iltapäivälehteen.

Mistä olisin etukäteen tiennyt, että se on oikein kuvaussessio mikä siinä pitää vetää 🙄Ap

Vierailija
17/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja otti kuvan hiuksistani ennen käsittelyä😀 ja juu, hiukset olivat aivan kaameat. Palkkiraitoja muutama Siuro molemmin puolin. Onneksi sai korjattua.

Vierailija
18/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt, jos maalari vaikka maalaisi teille kotona ja tuumais ennen lähtöään, että otetaan huoneesta hänelle kunnon kuvat vielä, niin hienot seinät tuli! Ap

Vierailija
19/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn.

En ymmärrä nykyaikaa, kun kaikesta pitää vetää herne nenään. Ettekö nykynuoriso osaa enää keskustella?

Vierailija
20/43 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olisin etukäteen tiennyt, että se on oikein kuvaussessio mikä siinä pitää vetää 🙄Ap

No entä jos olisit sanonut kahden kuvan jälkeen, että nyt riittää. Tai viimeistään videon kohdalla, että ei käy. Jos et itse saa suutasi auki kun asia on ajankohtainen, niin sitten ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi